אפרת צפתי
אפרת צפתי

אפרת צפתי, שניהלה את לשכת מנכ"ל עיריית רחובות שנים ארוכות, פרשה לגמלאות. דורון מילברג: "עבדנו בצורה הדוקה וחברית לאורך כל השנים"

אפרת צפתי, מנהלת לשכת מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג, סיימה את תפקידה אחרי שנים ארוכות בלשכה. ל"ערים" אמר מילברג: "מעבר למקצועיות שלה ראוי לציין את החוכמה שבעשייה שלה. בהמון מקרים אפרת אפילו לא עדכנה אותי ורק נודע לי בדיעבד שהיא פתרה פניות באמצעות הגורמים השונים בתוך העירייה". צפתי: "הדברים מרגשים. התחושה בימים אלה מוזרה, כמו אדם שניתקו אותו לפתע מהבית שלו. כבר יש געגוע לחברים, לאנשים ולעבודה עצמה"

פורסם בתאריך: 4.12.19 13:15

-->

אפרת צפתי, מנהלת לשכת מנכ"ל עיריית רחובות דורון מילברג, הגיעה זה מכבר לגיל פנסיה ובתחילת החודש סיימה את תפקידה אחרי שנים ארוכות בלשכה, מאז שנת 2002. שוחחנו עם מי שהיה המנהל הישיר שלה בעשור האחרון, דורון מילברג, שהרעיף עליה שבחים ודיבר על יחסי החברות העמוקים שנרקמו במהלך השנים.

מילברג: "כל מי שמכיר אותי יודע שאני אומר אמת תמיד, ואני מאוד מוקיר ומעריך את אפרת. אנחנו עובדים ביחד מהיום הראשון שלי בתפקיד, עוד חודש 10 שנים. אני אמנם לא חדש בתפקידי ניהול, והגעתי לעיריית רחובות מתפקיד דומה בעיריית ראשון לציון, אך אפרת הכניסה אותי לעניינים בצורה הכי טובה שאפשר, הכירה לי את כל הניואנסים בתוך המערכת, את כל הנפשות הפועלות, את כל הרקטורים שפועלים בתוך העירייה, כי כל עירייה כמובן שונה, ובאמת מהיום הראשון היא גילתה נאמנות יוצאת דופן והנאמנות הזו נשמרה לכל אורך הדרך.

"מעבר למקצועיות שלה ראוי לציין את החוכמה שבעשייה שלה. לא כל דבר צריך שיגיע אליי על מנת שייפתר. בהמון מקרים אפרת אפילו לא עדכנה אותי ורק נודע לי בדיעבד שהיא פתרה פניות באמצעות הגורמים השונים בתוך העירייה".

לאורך תקופה כזו בטח נוצר קשר שהוא מעבר ליחסי עבודה.

"נכון. עבדנו בצורה הדוקה, משתפת פעולה וחברית לאורך כל השנים. זו גם הסיבה לכך שהארכתי לה את השהות בעבודה למקסימום האפשרי שבסמכותי. לאורך תקופה כל כך ארוכה ומשמעותית הייתי שותף לרגעים שמחים שהיו לה, לקשיים שהיא עברה, וגם היא הייתה שותפה לרגעים שמחים ועצובים שאני עברתי. היינו כמו חברים ועברנו דברים שהם מעבר להגדרות התפקיד של כל אחד ואחת. כשאתה עובד עם מישהו בצורה כל כך הדוקה אתה יוצר קשרים אישיים מאוד חמים".

ואיך התחושות מבחינתך עכשיו כשהיא כבר עזבה?

"אני עצוב ושמח. עצוב שהיא לא תעבוד איתי ושמח שהיא תעשה לביתה עכשיו, תפרח קצת, תטייל ותהנה. אני שולח לה את כל האהדה והפרגון".

דורון מילברג

דורון מילברג

 

אפרת צפתי, ששמעה מאיתנו על דבריו של מילברג, אמרה ל"ערים": "הדברים של דורון מאוד מרגשים אותי. הרבה אנשים לא באמת מכירים את דורון וחושבים אולי שמדובר באדם קשוח וקר, אבל מדובר באדם מקסים וחם, עם לב זהב. אני מכירה אותו טוב יותר מהרבה אנשים אחרים ואני יכולה להעיד שגם באופן אישי הוא תמיד היה שם לצדי, לאורך כל הדרך, גם ברגעים הטובים וגם ברגעים שבהם עברתי דברים לא פשוטים ברמה האישית. גם בפרישה שלי הוא אמר לי שבכל דבר שאצטרך בעתיד, הוא תמיד יהיה שם בשבילי, וזה בכלל לא ברור מאליו. אני מאוד מעריכה אותו ואוהבת אותו. תמיד אמרתי לו שאני 'מתה עליו'".

באופן כללי, איך התחושה בימים שאחרי הפרישה מהעבודה בקומת העירייה שממנה מתנהלת העיר רחובות?

"עבדתי במקום הזה הרבה שנים ואני חייבת להודות שהתחושה מוזרה, כמו אדם שניתקו אותו לפתע מהבית שלו. זה קשה ובאמת שכבר יש געגוע לחברים, לאנשים ולעבודה עצמה. הבנות בקומה מקסימות, ראש העיר מדהים והיה לי כל כך כיף עם כולם. אני אוהבת אותם ואני מקווה שנצליח לשמור על קשר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר