יוסי כפיר (צילום: הפקות 9.9)
יוסי כפיר (צילום: הפקות 9.9)

היה יוסי: מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות, יוסי כפיר, מונה למנהל אגף נכסים ושכירויות

יוסי כפיר, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות, מונה למנהל אגף נכסים ושכירויות. דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "יוסי קידם את העיר בכל הקשור לפארקים, גנים, והטיפול בכל הצומח בעיר"

פורסם בתאריך: 26.11.19 12:10

-->

יוסי כפיר, מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות מזה 14 שנים, ופקיד היערות במינוי משרד החקלאות, יעבור לנהל את אגף נכסים ושכירויות בעירייה. כפיר יסיים את תפקידו כמנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה ב-31.12.19, ויתחיל בתפקידו החדש החל ב-1.1.20. במסגרת תפקידו כמנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, הוביל יוסי כפיר תהליכים רבים והשפיע על מראה העיר בכל הנוגע לגינון, עיצוב הסביבה ושמירה על העצים והצומח בעיר.

אגף גנים ועיצוב הסביבה ימשיך להיות כפוף למחזיק תיק חזות העיר, סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ'. מערך חזות העיר בעיריית רחובות מורכב כרגע משני אגפים נפרדים: אגף חזות העיר (שיפור פני העיר בשמו הקודם) אשר מטפל בנושא התברואה והניקיון בשטחים הציבוריים בעיר, וכן אגף גנים ועיצוב הסביבה, אשר מנהל את מערך הגנים והפארקים בעיר ואחראי על הגינון בשטחים הציבוריים ברחבי העיר כגון ערוגות במדרכות, הטיפול בעצים וערוגות איי התנועה. העירייה בוחנת את המשך פעילות האגפים השונים ונבחנת אפשרות לאחדם לאגף אחד.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו מודים ליוסי כפיר על תקופה ארוכה ומוצלחת כמי שאחראי על הגנים ועל עיצוב הסביבה בעיר. אנו סמוכים ובטוחים כי כישוריו ויכולותיו יבואו לידי ביטוי גם בתפקידו החדש כמנהל אגף נכסים".

דורון מילברג, מנכ"ל העירייה: "יוסי כפיר קידם את העיר בכל הקשור לפארקים, גנים, והטיפול בכל הצומח בעיר. בתקופתו נוספו עוד גנים רבים, והוא יזם והוביל תהליכים לשיפור הטיפול בעצים ובגינון בשטחים הציבוריים. אנו מודים לו על תקופתו באגף הגנים, ומאחלים לו בהצלחה בתפקידו החדש".

רמי מדהלה, יו"ר ועד העובדים: "אני מודה ליוסי על תרומתו ושירותו כמנהל אגף גנים לעיר ולעירייה. אני בטוח שהוא יבצע את תפקידו החדש כממונה על הנכסים בהצלחה כי יוסי מנהל מוכשר ומנוסה, ואני יודע שבכל תפקיד שייקח על כתפיו הוא יצליח בגדול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מר יוסי כפיר אין ספק שפועלך ועשייתך בתחום הגנים ועיצוב הסיביבה ניכר בכלפינה בעיר מנהל מוכשר רציני ואדיב ששמו הולך לפניו יישר כוח ובהצלחה בתפקידך החדש בטוחה אני שתעשה אותו על הצד הטוב ביותר !!! יישר כח!!!

  2. מ עבודינדי.

    בגינון וצמחים יותר טוב. אנושיות זה לא הצד החזק שלו… עדיף שיחזור לגינון ולא יעשה נזקים ומלחמות בגלל דברים שהוא לא מבין.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר