מירי רגב, אלעד חן ואיציק עובדיה
מירי רגב, אלעד חן ואיציק עובדיה

מנכ"ל עמותת מכבי וייסגל רחובות, אלעד חן, נפרד מהעמותה בערב מרגש

ערב פרידה מרגש נערך למנכ"ל עמותת מכבי וייסגל רחובות, אלעד חן, במעמד שרת התרבות מירי רגב ומנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה

פורסם בתאריך: 6.11.19 10:29

-->

אמש (שלישי) ערכו אנשי עמותת מכבי וייסגל רחובות והחברה העירונית לתרבות, נופש וספורט מסיבת פרידה למנכ"ל העמותה היוצא אלעד חן. את המסיבה ארגן מנהל מתחם וייסגל ברוך עייש בסיוע צוות המתחם, והגיעו להשתתף ולברך שרת התרבות והספורט מירי רגב, מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, חבר המועצה גיא צור, איש העסקים מוטי לביא ורבים נוספים.

אלעד חן (27) שימש כמנכ"ל העמותה לקידום השחייה ברחובות / מכבי וייסגל בארבע השנים האחרונות. בתקופה זו כללה העמותה כ-500 שחיינים בגילאי 5-50 והיא גרפה זכיות רבות בתחרויות שונות, כולל במקומות הראשונים באליפות המדינה עד גילאי 14.

שרת התרבות והספורט מירי רגב שיבחה את חן ואת הספורטאים, וסיפרה על היכרותה עם העיר רחובות בתחום הספורט: "אני מברכת את כל הנוכחים, במיוחד את העמותה שמקדמת ודואגת לקידום הספורט. אני רוצה לציין גם את ראש העיר רחמים מלול. נפגשנו כמה וכמה פעמים, כולל בנוגע לרעיון להקים אולם ספורט משותף לנס ציונה ורחובות, דבר שלבסוף לא צלח. אמשיך לקדם את הספורט גם בעיר רחובות. יוקמו כאן ארבעה אולמות ספורט נוספים ומתקני ספורט אחרים. אנחנו רואים בספורט לא רק היבט מקצועי, אלא גם היבט חינוכי. ראינו לא מעט אנשים שעוסקים בספורט ושהבינו שהשמים הם הגבול".

יושבת ראש העמותה, ילנה שוקר, אמרה: "אפתח באיחולי הצלחה רבה לאלעד חן שתרם רבות ממקצועיותו למען קידום העמותה. ההצלחה וההישגים אליהם הגענו מגיעה הודות לגופים רבים ואנשים מיוחדים שמלווים אותנו יד ביד ונותנים לנו את הזכות להוביל ולקדם את השחייה בעיר רחובות ולייצג את המדינה בכבוד. תודות מיוחדות לראש העיר רחמים מלול, למנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה וכמובן למנהל הבריכה ברוך עייש על שנתנו ומספקים גם היום אוזן קשבת בכל הקשור לקידום השחייה בעיר. תודה מיוחדת לצוות המקצועי שלנו בניהולו של גיא שחר, שמוביל את הצוות להישגים במסירות רבה".

אלעד חן עצמו ציין: "אני רוצה להודות לעיר רחובות ולמתקן מתחם הבריכה שסיפק לנו את כל התנאים להצלחה. אני רוצה להודות לצוות המקצועי שהלך איתי יד ביד לאורך כל הדרך, להנהלת העמותה, לגברת ילנה שוקר, לראש העיר רחמים מלול ולעובדי עיריית רחובות, למנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה, למנהל המתקן ברוך עייש ולכל צוות העובדים המדהים שתמכו בנו ובאגודת השחייה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר