נציגי מועצת הדבש והדבוראים עם נשיא המדינה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)
נציגי מועצת הדבש והדבוראים עם נשיא המדינה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

הדבוראי דורון ליבנה מכפר ביל"ו התארח בבית הנשיא

נשיא המדינה אירח את נציגי מועצת הדבש ודבוראים, ביניהם דורון ליבנה מכפר ביל"ו, המשמש כיו"ר ארגון מגדלי הדבורים הנכנס. במפגש הוענק לנשיא דבש הדרים ייחודי על שם נחמה ריבלין ז"ל

פורסם בתאריך: 25.9.19 07:17

-->

לכבוד ראש השנה נציגי מועצת הדבש ודבוראים מכל רחבי הארץ עלו לירושלים לבית נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, לאחל שנה טובה ולהגיש לו "דבש הדרים לנחמה", דבש מיוחד שיוצר על ידם לזכרה של רעייתו נחמה ריבלין ז"ל, שכיבדה בכל שנה את המפגש השנתי עם דבוראי ישראל.

המפגש התקיים בהשתתפות הדבוראי דורון ליבנה, תושב כפר ביל"ו ויושב ראש ארגון מגדלי הדבורים הנכנס. הנשיא התרגש מאד מזן הדבש החדש שהוענק לו וציין כי עבור נחמה, מושבניקית בת למשפחת חקלאים, היה המפגש השנתי עם הדבוראים אירוע חשוב ומרגש: "כבת משק היא אהבה את הדבש הארצישראלי עם ניחוח ההדרים וראתה בכם הגשמה של הציונות. תודה על שכיבדתם את זכרה בדבש הזה שרדיתם לזכרה".

דבש הדרים לנחמה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

דבש הדרים לנחמה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

 

הנשיא הוסיף ואמר כי הוא שמח לפגוש את הדבוראים על אף סמיכותו של המפגש לבחירות: "אצלנו זה תמיד 'על הדבש ועל העוקץ'. במקום שבו יש דבש אף אחד לא צריך להילחץ, גם אם יש סיבות לא רעות".

מנכ"ל מועצת הדבש זאב מידן הודה לנשיא על אירוח המפגש ואמר: "תמיד נזכור את רעייתך נחמה ריבלין ז"ל, את החום והאהבה הרבה שהעניקה לנו בביקורנו הקודמים. מושבניקית אמיתית בלב ובנפש עד יומה האחרון. עם כל הצרות העומדות בפנינו בענף הדבש, ישנו ציבור מופלא העומד פה למולך שמצליח להתגבר בעבודה קשה, ביום ובלילה, בטמפרטורות של עד 40 מעלות, עם הסרבל הלבן ואהבה רבה למקצוע. עם הגשמים הרבים שהיו לנו השנה נותר לנו רק לאחל ולהתפלל לשנה נוספת כזו. שנה טובה ורק דבש – לך, לכולנו ולכל בית ישראל".

עוד הוסיף מידן: "אם יותר לי לייעץ לך אדוני הנשיא, בקשר לפתרון הפלונטר של תוצאות הבחירות, כדאי ללמוד מהדבורים כיצד לנהל כוורת עם מאות אלפי דבורים, בסדר וביעילות". על כך ענה הנשיא בחיוך: "הבעיה אצלנו שלא יודעים מי המלכה בכוורת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר