דניאל גרינברג (צילום: שי יחזקאלי)
דניאל גרינברג (צילום: שי יחזקאלי)

דניאל גרינברג תחגוג קמפיין חדש תמורת 100 אלף שקלים בקונספט מסיבת רווקות

דניאל גרינברג, ארוסתו הטרייה של אייל גולן, חתמה על עונה נוספת עם רשת נעלי SCOOP ותקבל 100 אלף שקלים לקמפיין סתיו-חורף 2020. קונספט הקמפיין: מסיבת הרווקות

פורסם בתאריך: 1.9.19 07:37

-->

הדוגמנית וארוסתו הטרייה של הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג, חתמה על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP. במסגרת החוזה תשמש כפרזנטורית של המותג לקמפיין סתיו חורף 2020. עבור הקמפיין לעונת החורף תקבל גרינברג 100 אלף שקלים.

תקציב הקמפיין בכיכובה גרינברג יעמוד על 1.5 מיליון שקלים בקונספט מסיבת הרווקות. רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "הצעת הנישואים של אייל גולן לדניאל גרינברג יצרה קמפיין שייצור באז רחב סביב הקונספט "מסיבת רווקות" ובאווירת חתונה. דניאל גרינברג הצליחה בעונה אחת לחשוף את רשת סקופ לקהל צעיר ועדכני החשוף לרשתות החברתיות. היא מוכשרת, ומשמשת דמות השראה להרבה משתמשות באינסטגרם".

דניאל גרינברג (25) פרצה לתודעה הציבורית בריאליטי "האח הגדול" ולאחר מכן החלה לככב בתוכנית "גולסטאר". בנוסף, לצד קריירת דוגמנות, גרינברג החלה ללמוד לימודי משחק ומטפחת זוגיות מתוקשרת עם הזמר אייל גולן מזה כחצי שנה. לפני כשבועיים גולן הציעה לגרינברג נישואים בחופשה רומנטית בקפריסין.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר