מימין: חני בלום, זהר בלום ורחמים מלול

המימונה של זהר וחני בלום זכתה גם השנה לאלפי מבקרים

אלפי מבקרים מרחובות ומהסביבה, וגם לא מעט פוליטיקאים, נהנו משולחנות עמוסי כל טוב, מתלבושות מסורתיות ומאווירה ססגונית במימונה המסורתית של משפחת בלום

פורסם בתאריך: 28.4.19 08:08

-->

כמיטב המסורת, גם השנה המימונה המפורסמת של זהר וחני בלום בחצר ביתם שברחוב פרשני ברחובות, הצדיקה את המוניטין המקומי והארצי שיצא לה עם אלפי מבקרים מרחובות ומהסביבה שנהנו משולחנות עמוסי כל טוב, עם שלל עוגיות, דברי מתיקה ו-126 סוגי ריבות.

שלל מתוקים במימונה של משפחת בלום

שלל מתוקים במימונה של משפחת בלום

 

עשרות סוגי ריבות במימונה של משפחת בלום

 

המימונה, שנערכת בבית משפחת בלום זו השנה ה-15, מושכת אליה פוליטיקאים משלל מפלגות, וכן את כל כלי התקשורת המרכזיים. הפעם נראו בין האורחים חברי הכנסת יאיר לפיד ופנינה תמנו שטה, ראש העיר רחמים מלול, חברי המועצה עודד עמרם, רועי שרעבי, אבי קינד, שמואל בר-דאנזאן, אוה גור, אורית שרגאי, איטל בציר אלשיך, רוני באום, אביב איטח ורבים אחרים.

יאיר לפיד וחברי סיעתו של בלום

 

חני וזהר בלום עם חברת הכנסת פנינה תמנו שטה

 

איטל בציר אלשיך ובעלה

בלום מאמין שהמימונה צריכה להפוך לחג של כולם, לחג "האחדות" של בני כל העדות והמגזרים שאותו יחגגו כל בית ישראל, רגע לפני ימי הזיכרון ויום העצמאות שבהם אמורה לבוא לידי ביטוי במלוא עוצמתה האחדות בין אזרחי ישראל.

הכיבוד שזהר ובמשפחתו מכינים בעצמם, מעבר למתוקי המימונה ה"רגילים", כולל 126 סוגי ריבות, חלקן נדירות מאוד: ריבת תירוש, ריבת ויסקי, ריבת כרובית, ריבת צנון, ריבת סלק, ריבת לפת, ריבת חצילים, ריבת מנטה, ריבת שומר, ריבת זיתים. זאת כמובן בנוסף למעל ל-100 ק"ג של מופלטות לאורחי המימונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר