אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)
אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)

אביבית בר זוהר חוזרת לאהבה הישנה

שנים אחרי שסגרה את המאפייה שפתחה ברחובות, פונה אביבית בר זוהר למיזם חדש עם אחותה, לממכר מיני מאפים וקינוחים שיישלחו לבתי הלקוחות

פורסם בתאריך: 8.4.19 12:26

-->

בוקר למחרת מסיבת יום ההולדת הססגונית ורבת המשתתפים שארגנה אביבית בר זוהר לאמה אתי, הצטלמה אביבית במטבח ביתה לקמפיין החג של מותג הבישול והאפייה "סאוטר" מבית אלקטרה. במסגרת הקמפיין פונה אביבית בדרכה הייחודית דווקא לקהל הגברי ומעניקה להם עצות להכנת מאפים וקינוחים יצירתיים שיצליחו לרגש את בנות הזוג שלהם.

ואם כבר מאפים וקינוחים, אביבית החליטה להפוך את התחביב שלה לעסק ולהשיק ביחד עם אחותה נופית אתר חדש בשם המקורי "האופה היפה", לממכר מיני מאפים וקינוחים משודרגים שיישלחו לבתי הלקוחות בכלי הגשה דקורטיביים. כל המאפים והקינוחים באתר ייוצרו מדי יום במטבח ביתה של אביבית, בסיוע של צוות שגייסה לצורך המיזם, והם יהיו מבוססים על מתכונים משפחתיים סודיים שליקטה מאמה מאז גיל 14 כשהשתיים התחילו לבלות זמן איכות במטבח (בשל מחלת ה FMF שהגבילה אותה).

כשאנשי אלקטרה שמעו את הסיפור, הציעו לסייע לה בשדרוג מכשירי החשמל במטבח ומקורות בענף משערים כי בעבור הקמפיין תשתלשל אביבית לכיסה סכום הנאמד בעשרות אלפי שקלים.

אגב, זה לא הניסיון הראשון של אביבית בתחום האפייה. בגיל 20 היא פתחה ברחובות מאפייה שזכתה להצלחה, אך היא התקשתה עם שעות העבודה הלא שגרתיות שהחלו כל יום בשלוש בבוקר והסתיימו בשעות הצהריים המאוחרות, עד שלבסוף החליטה לסגור את העסק.

גם אופה וגם יפה. אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)

 

אביבית בר זוהר (צילום: אור גפן)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר