דניאל גרינברג (צילום: דימה קרמינסקי)
דניאל גרינברג (צילום: דימה קרמינסקי)

דניאל גרינברג ואייל גולן יחגגו ביחד את פסח

גרינברג, שחגגה 25 על סט הצילומים של סקופ: "אני מתכוונת לחגוג את החג עם אייל והילדים. הילדים של אייל הם התוספת הכי מתוקה לקשר שלנו"

פורסם בתאריך: 20.3.19 09:22

-->

אתמול (שלישי) בשעות הבוקר המוקדמות התייצבה הפרזנטורית החדשה של רשת נעלי SCOOP וכוכבת התוכנית גולדסטאר, דניאל גרינברג, בלוקיישן נבחר בתל אביב, לצילומי קמפיין קיץ 2019. על הסט גרינברג פגשה את צוות הביוטי שלה ואת קברניטי המותג, שדאגו לקבל אותה בפעם הראשונה בברכות לרגל קבלת הקמפיין החדש, יחד עם הפרזנטור הנבחר יוסי בובליל יוצא האח הגדול.

גרינברג שיתפה את הצוות על הסט בחוויות ממסיבת ההפתעה המדוברת שאייל גולן, בן זוגה, דאג להרים בתחילת השבוע. עוד הוסיפה דניאל שהיא לא מאמינה שאת יום הצילומים קבעו על החג שהיא הכי אוהבת בשנה – פורים, ובין לבין בחנה אופציות עם הסטייליסט מתוך כל זוגות הנעליים שעל הסט, שיכולה להתאים למסיבת פורים אליה אייל והיא מוזמנים, והשניים, אגב, הולכים להגיע בתחפושת אינדיאנית זוגית מושקעת במיוחד.

גרינברג שיתפה כי את חג פסח הקרוב היא ואייל מתכוונים להעביר יחד, כאן בארץ הקודש, סביב שולחן החג: "אני מתכוונת לחגוג את החג עם אייל והילדים, כי ההורים שלי טסים לאחי בלוס אנג'לס. הילדים של אייל הם התוספת הכי מתוקה לקשר שלנו".

בסוף יום הצילומים בעלי הרשת הפתיעו את דניאל בעוגת יום הולדת בצורת נעל וכל הצוות על הסט שר לה שירי יומולדת. מזל טוב לילדת יום הולדת החוגגת 25.

דניאל גרינברג מקבלת עוגת יום הולדת על סט הצילומים של סקופ (צילום: דימה קרמינסקי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר