מירב אבן צור (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
מירב אבן צור (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

"אני חיה בשביל יצירתיות כמו שהייתה בקליפ"

מעצבת השיער מרחובות, מירב אבן צור, נמצאת מאחורי הקלעים בכמה וכמה מההפקות של הדוגמן וכוכב הרשת שון בלאיש, לרבות עיצוב התסרוקות בקליפ המושקע לשירו 'לוקה'. בלאיש: "בימינו כל אחד בעולם האופנה חושב שהוא מינימום מיס יוניברס. מירב אותנטית וצנועה וזה לא משהו שמוצאים כל יום"

פורסם בתאריך: 25.10.18 08:57

-->

מירב אבן צור, מעצבת השיער מרחובות, כבשה כבר מזמן את צמרת האופנה בארץ והגיעה במו ידיה גם לטופ העולמי, כשעיצבה תסרוקות בתצוגות האופנה של 'פשן טי וי' ובשלל אירועים נוצצים. שון בלאיש, כוכב רשת ודוגמן בינלאומי עם למעלה מ-200 אלף עוקבים באינסטגרם, שכיכב באח הגדול והתנוסס על שערי המגזינים הנחשבים בעולם בנוסף לקמפיינים של מותגי על כמו 'ארמני', 'דולצ'ה אנד גבאנה' ו'ז'יבנשי', נמצא בקשר הדוק עם אבן צור, שנמצאת מאחורי הקלעים בכמה וכמה מההפקות היותר מתוקשרות שלו כבר שנים.

סיפור חייו של שון יוצא דופן ומלא תהפוכות. אחרי שהיה תלמיד ישיבה בשכונה חרדית הפך לדוגמן צמרת במילאנו, בפריז ובבירות האופנה הגדולות. בראיונות הוא מספר כיצד נהג לברוח מהישיבה לצילומים מבלי שאף אחד בבית ידע וחי למעשה בזהות כפולה עד שהחליט לחשוף בפני כולם את הכול. מעבר לדוגמנות הוא גם עורך דין המתמחה בפלילים, יש לו ליין מסיבות בימי חמישי והוא עדיין שומר שבת".

שון: "תמיד כשאני עושה משהו הוא חייב להיות יוצא דופן. אני לא אוהב לעשות דברים בגדר הנורמל. בשביל זה חייבים לצאת מהקופסה, לא לפחד מפידבקים ומתגובות של אנשים ולקפוץ לאש".

לפני כחודש שון הוציא ליוטיוב את הקליפ המדליק 'לוקה', שעתיר בסלבריטאים שעל ראשיהם הצבעוניים הייתה אמונה מירב. הקליפ של שון צבר תוך חודש מאות אלפי צפיות, שיתופים, תיוגים וטוקבקים, ובקיצור עשה רעש. זירת הקליפ היא גלידריה-קונדיטוריה, כשבין היתר חבר הכנסת אורן חזן הוא קונדיטור ולצדו בתפקיד הלקוחה המשוגעת תאלין אבו חנא. שון, בתפקיד העובד, נקשר לשולחן על ידי הלקוחות שמוסיפות לו קצפות ורוצות לזלול אותו כמו ממתק".

מירב אבן צור ושון בלאיש (צילום: אור גפן)

 

שון, אין נוצר החיבור עם מירב, שגם הייתה אחראית על התסרוקות בקליפ הצבעוני?

"תמיד חייתי עם התחושה שאני חריג, לא מבחירה, או שאני אשם במשהו שלא עשיתי. זו הסיבה שאני מקיף את עצמי באנשים טובים ובגלל זה אני נמצא עם מירב".

מירב, התסרוקות בקליפ נראות כמו הפקה בפני עצמה. כמה עבודה נדרשה ממך ומהצוות שלך?

"עבדנו על זה שבועיים מראש, ימים ולילות. במשך היום אני במספרה אז היינו צריכים להכין את הכול בלילות. לא ישנו".

מדובר בחוויה של עינוי או בתחושה של התעלות?

"התעלות, לגמרי. מרוב אדרנלין לא הייתי עייפה. היו אנרגיות מטורפות של עשייה ואני חיה בשביל יצירתיות כמו שהייתה בקליפ. אלו אנרגיות של אנשים שנותנים הכול ביחד וזה מדהים".

מירב אבן צור עם תאלין אבו חנא

שון, בשבילך זו הפעם הראשונה שיצרת קליפ. אתה מרוצה מהתוצאה?

"אם הקליפ לא היה טוב בעיניי הוא לא היה יוצא. אני אוהב להעז והעזתי. לא חשבתי מה יהיו התגובות, אבל רוב הפידבקים שאני מקבל טובים וחזקים. אנשים אומרים שהקליפ צבעוני ומשמח אותם, אז אם אני עושה לאנשים כיף גורם להם לחייך ולשמוח אז עשיתי את שלי. זה שווה הכול".

איך עבר עליך התהליך של יצירת הקליפ?

"כשאמרתי שאני רוצה לעשות שיר וקליפ הרבה הרימו גבה וזלזלו. לא פרגנו. בהתחלה נתקלתי בהרבה סירובים מזמרים ואנשי מקצוע שלא רצו לשתף פעולה, אבל נלחמתי בשיניים ולא רק אני. כל מי שהיה שותף עבדנו קשה, ירקנו דם ויצא פגז".

למה היה חשוב לך כל כך להוציא את הקליפ?

"אני רוצה להוכיח לאותם אנשים שכשיש לך חלום אל תיתן לאף אחד להוריד אותך, לדכא אותך. אל תישבר, לך עם זה עד הסוף. כל דבר שאתה רוצה בחיים אתה יכול להשיג".

מירב אבן צור בצילומי הקליפ לוקה

 

מעבר לססגוניות ולסקסיות של הקליפ, האם יש בו מסר?

"קודם כל הקליפ מוקדש לאנשים שלא תומכים בהם או שמפחדים להעז ולהגשים ולעשות. אני רוצה להראות שהם יכולים. בנוסף, בקליפ יש חבר כנסת ימיני קיצוני וערביה טרנסגנ'דרית מהאח הגדול. המסר שעובר הוא שכולם יכולים לחיות בשלום, להפיץ טוב ולעשות טוב לכולם".

בהרבה מהפרויקטים הגדולים שלך בחרת לעבוד עם מירב, למה דווקא איתה?

"מירב מביאה משהו נורא חם ולבבי. ערכים שהם מאוד חשובים לי, כמו להיות אנושי, להיות בן אדם, לדבר בגובה העיניים, לא להתנשא, להיות אכפתי. בימינו כל אחד בעולם האופנה חושב שהוא מינימום מיס יוניברס. מירב אותנטית וצנועה וזה לא משהו שמוצאים כל יום, מעבר לכך שהיא סופר מקצוענית ויצירתית. נורא התחברתי לאישיות שלה, אין עליה, היא מהממת".

מירב, שמעת?

"אין עליו. הוא בן אדם רגיש וטוב שמביא רק טוב לעולם".

מירב אבן צור בצילומי הקליפ לוקה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר