אייל גולן ורונאלדיניו (צילום: שוקה כהן)
אייל גולן ורונאלדיניו (צילום: שוקה כהן)

מהגולן עד לברזיל

אייל גולן ורונאלדיניו על מגרש אחד, מסיבת רווקות לעדן בן זקן וברק שמיר נפרד מהתלתלים. סיכום אירועי השבוע שעבר על הסלבס מהאזור

פורסם בתאריך: 4.5.18 08:00

-->

עדן בן זקן בקושי הספיקה לחזור מסבב הופעות בארצות הברית, וכבר מצאה את עצמה מחדש בשדה התעופה. רגע לפני חתונת השנה, זמרת השנה טסה בסוף השבוע האחרון למלטה, לחגוג מסיבת רווקות ססגונית עם חבריה הטובים. החבורה טסה עם "קשרי תעופה" ומתארחת במלון אינטרקונטיננטל. על הפרק: סיור באיים המרהיבים של מלטה, מסיבות בברים, רוגע בבריכה ובים ואוכל טוב.

עדן בן זקן (צילום: יח"צ)

עדן בן זקן (צילום: יח"צ)

 

שבוע מעניין עבר על הכדורגל הישראלי כאשר רונאלדיניו ,שחקן הכדורגל הברזילאי, הגיע לארץ במסגרת פעילות שיווקית של הייניקן. בין היתר, מצא עצמו הפנומן במשחק כדורגל לצד שחקנים צעירים מול נבחרת סלבס ישראלית. והתוצאה? תיקו 3:3, כאשר את השערים לסלבס ישראל כבשו אייל גולן, אנחל בונני ועמוס תמם. רונלדיניו נכנס למגרש בליווי השיר "מלך המגרש" של אייל גולן. קידות לא היו שם, אבל חיבוקים וצילומים היו גם היו, כולל עם חיים רביבו שהחליף זיכרונות עם הפנומן מהימים בהם שיחק בספרד. עוד השתתפו בנבחרת הסלבס ישראל אטיאס (השבאבניקים, זגורי אימפריה, ועוד), שתפקד כשוער אולם נאלץ לפרוש במחצית עקב הופעה. את מקומו מילא חיש מהר אקי אבני. "המבוגר האחראי" היה ג'ובאני רוסו, שתפקד כשופט. רוסו פגש במלתחות את השחקן מריאנו אידלמן, וגילה לו שאת העברית שלו הוא למד מהדיסק הראשון שקנה בארץ, של מריאנו ושותפו פיניש.

אייל גולן ורונאלדיניו (צילום: שוקה כהן)

אייל גולן ורונאלדיניו (צילום: שוקה כהן)

 

יום ראשון. הדוגמן ברק שמיר (ראשון לציון) עלה על מדי צה"ל ורגע לפני כן הוא נפרד מהתלתלים המוזהבים שלו לטובת גלח בהשקה של AUSSI. את המתולתל לשעבר לוותה החברה נועה קירל, פלוס שני חברים טובים ואחיינו בן ה-4. בין גזירת תלתל לתלתל, שיתף שמיר כי הוא וקירל חזרו לא מזמן מחופשה בתאילנד, וכי הם כבר מפנטזים על החופשה הבאה שלהם יחד. ואכן, קירל הפתיעה את שמיר בסוף שבוע במלון ממש לפני הגיוס ואף ליוותה אותו עד לבקו"ם. שמיר, אגב, הראה התלהבות מהתספורת וציין שהוא מרגיש כמו שמשון המחודש.

ברק שמיר (צילום: אביב חופי)

ברק שמיר לפני (צילום: אביב חופי)

 

ברק שמיר (צילום: אביב חופי)

ברק שמיר אחרי (צילום: אביב חופי)

רותם אבוהב ממשיכה להיות "נערת תפוזינה" זו עונה שלישית. בפרסומת החדשה ממשיכה רותם על תקן מארחת הנתקלת בכל סוגי ה"אורחים". אלה שמגיעים מוקדם מידיי, אלה שלא מפנים מהשולחן, אלה שמגזימים בלבוש וכו. אגב, הצילומים נעשו בין החזרות של אבוהב לטקס בבית הנשיא אותו היא הנחתה ביום העצמאות.

רותם אבוהב (צילום: שוקה כהן)

רותם אבוהב (צילום: שוקה כהן)

 

מזל טוב לאופיר בן אהרון (דה וויס) שחגג יום הולדת 26 במסעדה עם חברים. גם לי חדד (המרוץ למיליון) חגגה יום הולדת אלא שהיא עשתה זאת בדרך מיוחדת -עם השתתפות בהצלחה בחצי מרתון ווימבלדון. ושתדעו כי לא רק חדד ספורטיבית במשפחה, אלא גם בעלה רז היימליך אשר סיים אף הוא את חצי המרתון. לקינוח השניים טיילו בלונדון, כשלחדד נשאר המון כוח לקניות. כבוד.

לי חדד ובעלה

לי חדד ובעלה

ואם לא שבעתם מימי ההולדת, אז תדעו שגם לרועי סנדלר מגיע מזל טוב כפול, לרגל יום הולדתו ה-20 וגם לרגל הוצאת השיר החדש "היה לנו טוב", המלווה בקליפ שאותו צילם באיטליה. סנדלר חגג עם חברים רבים ובין המברכים נראו איתי לוי שהגיע בגפו, עדי כרמלי מהמרוץ למיליון, ועוד ועוד. על הסינגל שיתף סנדלר: ״השיר הזה מיוחד וחשוב עבורי מכיוון שמעבר להיותו שיר נוגע ומעבר ליכולת הטקסט לתת נקודת חיבור להרבה אנשים, השיר הזה הוא אבן דרך בעשייה שלי במוזיקה. לקח לי זמן להרגיש שלם ולהביא את עצמי לידי ביטוי עם טקסט כזה וצילום הקליפ היה חוויה של פעם בחיים. מקווה שתאהבו ותתרגשו יחד איתי".

רועי סנדלר (צילום: אהוד שגב)

רועי סנדלר (צילום: אהוד שגב)

 

אחרי 5 שנים ארוכות חוזרת אלינו מורן מזור, שבזמנו זכתה באייל גולן קורא לך ואף ייצגה אותנו באירוויזיון. מזור בת ה-26 הצליחה למשוך לא מעט תשומי, ולא רק בגלל הקאמבק המוזיקלי עם שיר חדש בשם "כמעט מאוהבים", אלא גם בגלל השוני הקיצוני במראה, שכולל השלת קילוגרמים רצינית, שינוי צבע שיער ושינוי בפניה. הדבר הוביל לתהיות רבות – האם היא וסכין המנתחים נהיו חברים טובים, מה שזכה להכחשה גורפת של מזור, שטענה כי ממש לא מעורב בעניין שום ניתוח, אלא פשוט התבגרות. עוד אמרה מזור כי בשנים שחלפו היא למעשה עברה תהליך ושינוי פנימי וחיצוני, חיפשה את הזהות המוזיקלית שלה, נפגשה עם עשרות כותבים ומלחינים והקליטה עשרות סקיצות לשירים עד שגיבשה לעצמה סגנון מוזיקלי חדש. שיהיה לה בהצלחה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר