איך לגרום למוצר שלך להיות נחשק (צילום: Canva)
איך לגרום למוצר שלך להיות נחשק (צילום: Canva)

גבי ושני בר: איך לגרום למותג שלך להיות נחשק על ידי המונים ברחבי העולם

חשבת איך לגרום לאנשים להביט על המוצר שלך ולרצות אותו בטבעיות? יש דרך רגשית לקנות את לב הרוכשים וכלל הבסיס הוא לייצר להם שייכות וקהילה צומחת עוטפת למוצר

פורסם בתאריך: 30.12.21 00:49

-->

קבלו כללי יסוד שיתמכו במותג שלכם להיות נחשק ובעל שם עולמי. בשיטת ה-Private Label תקיימו שלושה דברים עיקריים: מותג, מאגר לקוחות, ידע ופרקטיקה.

אתה מחליט לגבי איכות המוצר, סוג החומר ממנו מייצרים ומי המפעל שייצר עבורך את המוצר וקובע את המחירים ויכול לשחק עם המחיר – לעלות בזמן ביקושים או להוריד כדי לקדם מבצעים. כך גם מבחינת השליטה במלאי ובכמויות ההזמנות למחסני אמזון. כמו כן, תוכל לבחור באיזה שוק למכור את המוצר שלך – ארה"ב, אירופה וכו'. בהמשך, כדי להרחיב את המותג כדאי לייצר מוצרים משלימים.

המסחר בשיטה זו נותן לכם הרבה חופש פעולה לקבל החלטות באופן עצמאי אך גם המון אחריות לפעולות שתעשו במהלך חיי העסק שלכם.

כדי להגיש את המוצר, ראשית צריך לרשום את המותג. כדאי ששם המותג יהיה מקורי ושיהיה לו קשר ישיר לנישה שבו הוא נמצא, ולחבר לשם המוצר מילת חיפוש חזקה.

תהליך רישום המותג מתבטא בבדיקת שם המותג (האם הוא פנוי), רישום המותג כטריידמרק במשרד סימני המסחר האמריקאי (TM) ולאחר מכן רישום המותג באמזון שנעשה בעזרת לינק >>>

קיימת חשיבות רבה ויתרונות של אריזה איכותית ומושקעת, היא משפיעה על הלקוח מכיוון שהאריזה מוכרת, מקנה חווית קניה, עליית ערך המוצר ובניית המותג שלכם. לכן, בידול האריזה חשוב. כדאי לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות שונים ומיוחדים יותר מהמתחרים. הבידול מעלה את ערך המוצר ומקל על התחרות.

מה צריך להיות על האריזה?
❖ שם המותג
❖ שם המוצר
❖ לוגו
❖ אתר המותג
❖ תכונות ויתרונות המוצר
❖ הוראות שימוש
❖ תוויות, אזהרות והמלצות

תחשבו איך המוצר שלכם משפר את איכות חייו של הלקוח שקונה את המוצר, מה הוא נותן לו ואיזה ערך הוא מעניק בעולם. לדוגמה אחד ממותגינו לנסבול, מותג שהחל מרעיון. הערך שהוא מקנה הוא תיעוד רגעים מהחיים שלך. המוצר מתעד רגעים מחייהם של מאות לקוחותינו והם משתפים את התמונות בקהילה שמונה מעל ל-250 אלף איש! השיתוף בקהילה מייצר שייכות למותג, שייכות חברתית מרגשת וממלאה אנושיות וחוויות אושר, שהרי כולנו בשר ודם ניזונים מקשרים חברתיים. כשהמותג שלך נוגע בחיים, נוגע באנשים, אתה בדרך להיות מותג בינלאומי.

היכנסו לאתר >>>

כדי ליצור ערך מוסף למותג שלכם כדאי לחשוב על הדברים הבאים:

• סרטונים – הסבר/הרכבה/חווית שימוש
• הוספת קישור לקהילה שלכם – פייסבוק/אינסטגרם
• קופון הנחה – לקניית מוצר נוסף
• מוצר נוסף מתנה – מוצר משלים
• קופון הנחה למוצר נוסף (במידה ויש לכם עוד מוצר באמזון)
• אינסרט – ערך אינפורמטיבי מועיל לשימוש במוצר ולקבלת ריוויוז

קבלו סקיצה ראשונית לתוכנית מיתוג – איך לבנות את ה"למה" של המוצר שלך >>>

היכנסו לאתר הבינלאומי המחודש וצפו במותגים הבינלאומיים שלנו >> https://tcmdigital.com/tcm-brands/

גבי ושני בר, מנכ"לים ומייסדים משותפים של TCM, שיתפו: "TCM נולדה במחשבותינו משולחן פינת האוכל, ישבנו וחלמנו איך אנחנו יכולים להשפיע, להגשים, לרגש, לעורר השראה בכל העולם. גילינו את התחום הכי נחשק ומרגש בעולם – המסחר הדיגיטלי, התחום שלא ישן לעולם, הוזז יחד עם האנושות, קופץ בקפיצות קוהרנטיות, חסין מפני מגפות, מלחמות והכי חשוב – יש בו את האפשרויות הבלתי מוגבלות, עבור כל מי שבוחר להצטרף למגרש של האמון, בו יש ג'ונגל של שחקנים, אך מי שבוחר בתושייה, באמון ומחויבות, ממשיך לחלום בגדול – מממש ונוגע באנשים וקהילות בכל רחבי העולם".

גבי ושני בר, מנכ"לים ומייסדים משותפים TCM

גבי ושני בר, מנכ"לים ומייסדים משותפים TCM


נכתב על ידי גבי ושני בר, מייסדים ומנכ"לים המנהלים מותגים בינלאומיים במחזורי מכירה של עשרות מיליוני דולרים בשנה.

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר