חברת הבוטיק שלא מתפשרת על איכות. תמונת הדמיה באדיבות אבן ספיר
חברת הבוטיק שלא מתפשרת על איכות. תמונת הדמיה באדיבות אבן ספיר

חברת הבוטיק שלא מתפשרת על איכות

אחרי פרויקטים מוצלחים באזור המרכז והשפלה וחותם אמינות מדן אנד ברדסטריט, אבן ספיר חברה לבניין מציגה את הפרויקט הבא

פורסם בתאריך: 22.7.21 12:19

-->

לקוחות רבים מחפשים חברה אמינה ובעלת ניסיון, שתוכל להתמודד עם האתגרים שטומן בחובו ענף הבנייה בהצלחה ובשקיפות. כזו היא אבן ספיר חברה לבניין בע"מ, חברת בנייה משפחתית המתמחה בבניית בנייני בוטיק למגורים ומסחר יותר משני עשורים.

החברה, שנוסדה על ידי ספיר בן ציון, היא חברה יזמית וקבלנית שפועלת בעולמות הנדל"ן ומנהלת פרויקטים ייחודיים של ייזום ובנייה באזור המרכז והשפלה.

לאורך השנים צברה מוניטין כחברה אמינה לייזום ובנייה, תוך שימת דגש על שמירת סטנדרטים גבוהים באיכות הבנייה, ברמות גימור גבוהות, לצד מקצועיות ועמידה מוקפדת בלוחות זמנים. ה"אני מאמין" של החברה מוביל אותה להתמקד בפרויקט נקודתי בודד, זאת מתוך עיקרון הדוגל בהענקת מלוא המשאבים ותשומת הלב לפרויקט אחד בכל פעם.

חברת אבן ספיר-מנשה קפרא רחובות

חברת אבן ספיר-מנשה קפרא רחובות

פרויקט טשרניחובסקי 36, רחובות. תמונת הדמיה באדיבות אבן ספיר

פרויקט טשרניחובסקי 36, רחובות. תמונת הדמיה באדיבות אבן ספיר

אבן ספיר חברה לבניין בע"מ מתחייבת לספק לקהל לקוחותיה יחס אישי, הכולל גילוי גמישות תכנונית ומתן אפשרות לשינויים במידת האפשר, תוך חתירה בלתי מתפשרת לשביעות רצון מצד הלקוחות. לצד התחייבויות אלו, ראוי לציין שהחברה זכתה בחותם אמינות בדרגת פרימיום-זהב של חברת הדירוג הבינלאומית דן אנד ברדסטריט (D&B Dun and Bradstreet).

הדמיית פרויקט צ"ג בנות, ראשון לציון. תמונת הדמיה באדיבות אבן ספיר

הדמיית פרויקט צ"ג בנות, ראשון לציון. תמונת הדמיה באדיבות אבן ספיר

הצוות המקצועי של אבן ספיר חברה לבניין מתחייב למצוינות ומקצוענות כאחד. בזכותו זוכים הלקוחות לתכנון אדריכלי מוקפד המותאם לצורכיהם, בקרת איכות ופיקוח על פי תקנים מחמירים, יחד עם יחס אישי ויושרה כחלק אינטגרלי מערכיה של החברה. יתר על כן, בחברה מצהירים כי הם מחויבים לליווי הלקוחות מרגע רכישת הדירה ועד לשלב קבלת המפתח ומתן האחריות. עוד מדגישים בחברה את היותם של כל אחד מהבניינים המשווקים על ידם לאורך השנים כמוגנים מפני רעידות אדמה ובעלי חדרי ממ"ד אטומים על פי התקנים הדרושים ובמפרט טכני עשיר וגבוה.

טשרניחובסקי 36, רחובות

בימים אלו נמצאת החברה בעיצומו של שיווק פרויקט חדש ברחובות – בניין בוטיק במיקום אסטרטגי בלב העיר, ובסמוך ליציאה אל כבישים מרכזיים. הבניין, שצפוי להיות מאוכלס במהלך 2023, כולל 14 יחידות דיור בעלות שלושה כיווני אוויר כל אחת, המתפרסות על פני 8 קומות (2 דירות בקומה). הדירות המוצעות הן בנות 3 או 5 חדרים (80-115 מ"ר+14.5 מ"ר מרפסת), ופנטהאוז מפואר המשתרע על פני 160 מ"ר + 2 מרפסות של 66 מ"ר חזיתית ו-22 מ"ר אחורית.

סטנדרט הבנייה גבוה, לרבות מעלית משודרגת, חניה מקורה עבור כל הדירות, לובי מהודר ושדרוגים נוספים המוצעים עבור הדיירים במסגרת מחיר הדירה.

בקרוב תחל החברה בבניית בניין בוטיק ייחודי ברחוב גורודצקי פינת הברוש בעיר.

לפרטים: 050-7110555


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר