(צילום: 123RF)
(צילום: 123RF)

עוברים דירה ברחובות? אתם חייבים להכיר את הטיפים האלה

פורסם בתאריך: 21.7.21 23:11

-->

מעברי דירה ברחובות הם עניין שבשגרה, ועל פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שהתפרסמו לאחרונה, מתבצעים מדי שנה אלפי מעברי דירות, כשהחלק המעניין הוא שיותר מ-7,500 משפחות עוברות דירה בתוך רחובות בעוד קרוב ל-4,500 תושבים עוזבים את העיר ליישובים אחרים ויותר מ-5,000 תושבים חדשים מגיעים מערים אחרות מדי שנה.

עם נתונים כאלה של יותר מ-17,000 מעברי דירה בשנה אחת, ברור מדוע יש ביקוש גבוהה למובילים ברחובות כמו גם לשירותים מקיפים אחרים שמטרתם לסייע לעבוד דירה.

כמו בערים אחרות, גם ברחובות אין פיקוח הדוק על שירותי מעבר הדירה וההובלות שמוצעים ללקוחות, מי שעובר דירה נאלץ להתמודד עם איומים ואתגרים מסוגים שונים.

יחד עם זאת, מי שידע איך לנווט בין השירותים ובעלי המקצוע השונים, יוכל לעבור דירה באופן טוב למדי וביעילות שתבוא לידי ביטוי בקיצור משך התקופה, מעבר חלק ותשלום זול יותר ביחס לממוצע.

איך למצוא חברת הובלה ברחובות?

מובילים מומלצים הם הלחם והחמאה של כל מעבר מוצלח ולכן חשוב לתת את הדעת לבחירה נבונה מפני שאם לא כן, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם אנשים לא מקצועיים ולא ישרים, דבר שמוביל לא אחת לוויכוחים, תשלומים מופרזים ושירות לא טוב.

בנוסף, מאחר שחברות ומובילים רבים גובים מחירים כל כך שונים, מומלץ להשוות הובלות ברחובות באופן אוטומטי, כך שתוכלו למצוא את מי שמתאים, פנוי בתאריך של המעבר, ושיכול להעביר את הבית שלכם במחיר יותר זול.

כפי שאתם בוודאי מבינים, מעבר דירה אינו מתכם רק בהשוואת מחירים וחשוב לתת את הדעת למספר נקודות שיסייעו לכם לעבור דירה ברחובות באופן הנכון.

התמקדו בהמלצות

כולם מדברים על מובילים מומלצים אך מה זה בעצם אומר ואיך אפשר למצוא כאלה?

כמו בכל ענפי השירותים, כשאנו מדברים על מישהו מומלץ, הכוונה היא למובילים שמספקים שירות מקצועי והוגן ושיש לקוחות שיסכימו להעיד על כך בהתבסס על ניסיונם האישי.

העניין הוא שלאור מניפולציות כאלה ואחרות, כדאי להתבסס על חוות דעת של אנשים שמכירים או לפחות להשוות כמה מקורות מידע תוך התבססות על מספר רב של חוות דעת.

מה כדאי, מובילים או חברת הובלה?

עוד טיפ חשוב שיכול לחסוך לכם הרבה כסף הוא הזמנת מובילים או חברת הובלה.

ההבדל הוא באופן ההיערכות והמבנה העסקי של כל אחת מהאלטרנטיבות, כשמוביל יכול לעבוד אפילו לבדו באמצעות טנדר קטן ואילו חברת הובלה כבר תעסיק מספר סבלים עם משאית גדולה.

מוביל יתאים במיוחד להעברת פריטים בודדים מפני שהוא יכול לעשות את זה טוב וזול יותר.

חברת הובלה לעומת זאת ערוכה לעבודות גדולות יותר ותהיה מעולה להובלת דירות ברחובות ופחות להובלות קטנות.

בדקו אם צריך מנוף הרמה

הובלות דירה ברחובות נעשים ברוב המקרים עם מנוף הרמה. מדובר בכלי מהפכני שמאפשר להעביר כמעט כל דבר דרך המרפסת או החלון.

בהתחשב בכך שברחובות יש הרבה בניינים עם חדרי מדרגות צרים או מעליות קטנות, חשוב לבדוק אם צריך להזמין גם מנוף הרמה.

איך תדעו אם צריך מנוף? בשיחת הצעת המחיר עם המובילים שתערך בדירה שלכם.

בדקו אם צריך לאחסן תכולה

אחסנה של חפצים הוא עוד משהו שצריך לחשוב עליו כשעוברים לגור בדירה קטנה יותר או כשמתחילים לגור עם בני הזוג.

בדקו אם יש מספיק מקום לתכולה שלכם ובמידה שלא, תוכלו לפתור את הבעיה בכמה אפשרויות.

האפשרות הראשונה היא לאחסן את התכולה שאין לה מקום. מומלץ לעשות זאת בחברה שמתמחה באחסון דירות ברחובות כך שתוכלו להגיע אל החפצים שלכם באופן חופשי וככל שיידרש.

האפשרות השנייה היא למכור את החפצים אם כי כשמדובר בקשר טרי, לא כדאי לוותר על כל התכולה האישית מראש וכדאי לאחסן עד שיתברר טיב הקשר.

לבסוף, אם התכולה אינה יקרה ולא שווה להשקיע בה כסף באחסנה, ניתן למסור אותה.

הצעת מחיר בבית שלכם + חתימה על חוזה

בהמשך לבדיקה אם צריך להזמין גם מנוף הרמה (תוספת במחיר), חשוב להדגיש גם את הצורך בהגעה של המובילים אל ביתכם כדי לראות מה התנאים הצפויים וכמה תכולה צריך להעביר, על מנת שהתמחור יהיה הוגן.

בהובלות קטנות ברחובות ניתן להסתפק לעתים בתצלום של הפריט שרוצים להעביר אך כשמובילים דירה ברחובות, חשוב שתהיה נציגות מטעם חברת ההובלה שתגיע כדי לתמחר את השירות באופן מדויק ולחתום על חוזה.

באותה הזדמנות אנו ממליצים לבדוק אם לחברת ההובלה או המובילים יש ביטוח מתאים שמכסה אתכם לאורך כל השירות, החל מהאריזה ועד פריקה בבית החדש.

כדאי שתחשבו על חנייה למובילים

ברחובות יש אזורים עם בעיות חניה קשות, ואם הזמנתם מובילים עם טנדר או חברת הובלה עם משאית, כדאי מאוד שהם לא יצטרכו להתחיל ולחפש חניה, עניין שהופך למורכב יותר כשצריך בנוסף גם מקום למנוף הרמה.

היעדר חניה יכול להביא לעיכובים ואפילו לפיצוץ ההסכמים שכבר נקבעו ולכן חשוב לתכנן את המהלך ולשמור חניה למובילים מבעוד מועד.

לארוז את הדירה באופן הנכון

אריזת הדירה היא פעולה חשובה שצריך לתכנן ולהתכונן אליה מראש.

אנו ממליצים לארוז דירת 4-5 חדרים ממוצעות לפחות כחודש לפני המעבר. הצטיידו בקרטונים וחומרי אריזה, והתחילו במלאכה כשבתחילה הדגש צריך להיות על החפצים שאתם לא צריכים ביום יום וככל שמועד המעבר מתקדם, תוכלו לארוז חפצים חשובים יותר.

שימו לב שישנן חברות הובלה ברחובות שמציעות גם שירותי אריזה ואפילו סידור, עניין שמייקר את המחיר אך גם יכול להקל עליכם את המשימה הכי ארוכה במעבר דירה.

עדכנו את משרד הפנים ועיריית רחובות

בתום המעבר יש לעדכן את עיריית רחובות בדבר הכתובת החדשה וכן את משרד הפנים.

כמו כן יש לעדכן נותני שירותים אחרים כמו בנקים, חברות אשראי, חברות ביטוח, חברת חשמל, גז ותקשורת, כשאת האחרונים כדאי לעדכן מספר שבועות לפני המעבר כדי שיוכלו להעביר עבורכם את התשתיות.

 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר