השקעה בנדל"ן מסחרי או בנדל"ן למגורים?(צילום:freepik)
השקעה בנדל"ן מסחרי או בנדל"ן למגורים?(צילום:freepik)

השקעה בנדל"ן מסחרי או בנדל"ן למגורים?

עולם הנדל"ן הפך להיות המקום האידיאלי להשקעות. לא מעט אנשים שמצליחים לצבור הון התחלתי מחליטים להשקיע בו. אך על מנת שתוכלו להשקיע בתבונה יהיה עליכם לבחור את תחום ההשקעה הרלוונטי. יש כאלה שמעדיפים להשקיע בנדל"ן מסחרי ואחרים שמעדיפים להשקיע בנדל"ן למגורים. השאלה שנשאלת היא מה הכי נכון עבורכם? לבצע השקעה בנדל"ן מסחרי או בנדל"ן למגורים? יש לנו את התשובה עבורכם.

פורסם בתאריך: 9.7.21 14:07

-->

אפיקי השקעה עם רווח מעולה

חשוב לשים את הדברים על השולחן, גם השקעה בנדל"ן מסחרי וגם השקעה בנדל"ן למגורים מביאה רווח מעולה. כך שלא משנה איזה בחירה תעשו, תוכלו להנות מכל היתרונות שהיא מביאה ביחד איתה. בסוף המטרה היא להרוויח כסף מאותה השקעה שעשיתם. כל עוד תבחרו את הנכס הנכון תוכלו להנות מאחוזי תשואה גבוהים מאוד. מהסיבה הזאת אין לכם ממה לחשוש, ותוכלו ללכת אחרי הלב שלכם. תעשו את הבחירה שאתם הכי מאמינים בה בכל אספקט ובכל מימד אפשרי.

 

כמה כסף עומד לרשותכם להשקעה?

השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא כמה כסף עומד לרשותכם להשקעה. הסכום שעומד לרשותכם עשוי להיות הפרמטר שייקבע את אופי ההשקעה העתידי שלכם. אם עומד לרשותכם תקציב מוגבל, יהיה עליכם ללכת על האפשרות של השקעה בנדל"ן מסחרי. הנכסים בנדל"ן מסחרי זולים בהרבה בהשוואה לנכסים בנדל"ן למגורים. אם יש לכם תקציב רחב יחסית, תוכלו לעשות כל בחירה שנראית לכם לנכון. מהסיבה הזאת מראש אנו מציעים לכם לוודא כמה כסף עומד לרשותכם לפני שתעשו בחירה כזאת או אחרת.

 

כמה תרצו להיות מעורבים בניהול הנכס?

זה לא מספיק רק לרכוש את הנכס, יהיה עליכם לדאוג לניהול השוטף שלו. כל הזמן תצטרכו להיות בטוחים כי המצב מעולה, ולא אמורות להיות לכם סיבות לחשוש. נדל"ן למגורים מחייב אתכם להיות תמיד עם היד על הדופק, והחלופה של הדיירים בנכס עשויה להיות קבועה. מצד שני השקעה בנדל"ן מסחרי לא מחייבת אתכם להיות תמיד עם היד על הדופק, והחלופה תהיה מאוד נמוכה. תנסו למצוא את הבחירה שתאפשר לכם ליהנות בו בזמן שאתם גם צריכים לדאוג לניהול של הנכס.

 

היכן תרצו לבצע את הרכישה?

הפרמטר האחרון שתצטרכו לשים אליו לב הוא המיקום שבו תרצו לבצע את הרכישה. המיקום הוא עוד פרמטר שעשוי לתת לכם את החותמת הסופית על אופי ההשקעה. ישנם אזורים שונים בארץ שבהם השקעה בנכס למגורים תהיה עדיפה יותר. ישנם מקומות אחרים בארץ שבהם השקעה בנדל"ן מסחרי תהיה עדיפה בהרבה בהשוואה לכל השקעה אחרת. לשמחתכם יש לכם את היכולת להגיד את המילה האחרונה, ולעשות את הבחירה שתהיו הכי שלמים איתה. לא תרצו למצוא את עצמכם עושים בחירה שתצטערו עליה כאשר אתם תסתכלו לאחור על אופן הבחירה.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר