קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

5 טיפים שיעזרו לכם לשתות יותר מים במהלך היום

כמה כוסות מים אתם שותים ביום? האם אתם מגיעים לכמות המים המומלצת לאדם ביום? ואיך תגרמו לכם וגם לילדים לשתות יותר מים במהלך היום? אספנו עבורכם 5 טיפים מנצחים

פורסם בתאריך: 30.6.21 11:15

-->

כמה כוסות מים אתם שותים ביום? האם אתם מגיעים לכמות המים המומלצת לאדם ביום? ואיך תגרמו לכם וגם לילדים לשתות יותר מים במהלך היום? אספנו עבורכם 5 טיפים מנצחים.

ראשית, כמה מים צריך לשתות ביום? ישנם מחקרים רבים על כמות המים המומלצת ביום, והכמות משתנה בהתאם לגיל, למגדר, למשקל הגוף ולאורח החיים של כל אדם. עם זאת, ניתן לומר באופן כללי שמומלץ לשתות כ-30 מ"ל מים ביום לכל קילוגרם במשקל הגוף, ואם נשווה לממוצע, אז לילדים ולנשים הכמות המומלצת היא כ-8 כוסות מים ביום ולגברים מומלץ לשתות בין 12-10 כוסות מים ביום.

כוס מים ראשונה מיד לאחר היקיצה

כדי להגיע לכמות המים המומלצת לאדם ביום כדאי לכם לשנות מעט את ההרגלים וללגום כוס מים מיד לאחר היקיצה בבוקר. למעשה, אתם יכולים לשתות כוס מים בזמן שאתם ממתינים להרתחת המים כדי להכין כוס קפה או תה. עליכם לזכור כי בלילה הגוף מאבד נוזלים ויש לספק לו מים כדי להתאושש ולאפשר למערכות הגוף לתפקד היטב. ואם כבר מדברים על איבוד נוזלים בשינה, אז זאת בדיוק הסיבה למה כדאי לשתות כוס גם לפני השינה ולהעניק לגוף נוזלים חיוניים לקראת הלילה.

מכניסים לתיק בקבוק מים קרים

רובנו חזרנו לעבודה רגילה במשרדים, ולאחר התקופה הארוכה בה עבדנו מהבית אנו יוצאים בבוקר מוקדם כדי להגיע בזמן לעבודה. מאחר ואנחנו חיים במדינה חמה ושטופת שמש חשוב להקפיד על שתיית מים בכמות מספקת, וכדי להגביר את כמות המים שאתם שותים כדאי לכם לקחת בקבוק מים בתיק וללגום ממנו בכל הזדמנות, הן בזמן העבודה והן בדרכים ובסידורים.

בר מים מזמין למטבח

אחד הטיפים היעילים ביותר לשתיית מים במהלך היום הוא לרכוש מתקן מים לבית. יש מגוון ברי מים מעוצבים המבטיחים לכם מים צלולים, טעימים, בריאים וקרים ללא הפסקה. במקום לקנות ולסחוב בקבוקי מים מינרלים כבדים הגורמים גם לזיהום הסביבה, מתקינים בר מים ביתי וכך גם הילדים יתחילו לשתות יותר.

הנוכחות של בר מים במטבח גורמת לכולם לשתות יותר מים, וכדי לעודד את כולם להשתמש במתקן אפשר למלא כוסות מים לכל בני המשפחה כאשר אתם מוזגים לעצמכם מים, וכך תשנו הרגלים וכולם ירבו בשתייה ועם הזמן תוכלו להימנע מקניית משקאות ממותקים ומיצים עתירי סוכר.

אפליקציה או תזכורת בנייד לשתות מים

לרובנו יש סמארטפון מתקדם ומשוכלל, אפשר ליצור התראה או תזכורת לשתות מים, ואפשר לקבוע זמנים מראש לתזכורת, למשל אחת לשעה. בנוסף, יש מגוון אפליקציות חינמיות שניתן להוריד ולהתקין בסמארטפון, אלו אפליקציות ייעודיות שמטרתן לעודד אותנו לשתות מים גם כאשר לא צמאים.

אם הילדים לא שותים מים בכמות מספיקה אפשר להתקין בנייד שלהם אפליקציה שתזכיר להם לשתות, יש אפליקציות ייעודיות לילדים עם משחקים ואנימציות מדליקות, והילד שמח להגיע לכמות המים המומלצת כדי לקבל ציון לשבח מהאפליקציה.

לשתות כוס מים לפני כל ארוחה

אם תיישמו את הטיפ לשתיית כוס מים לפני כל ארוחה, תוכלו להגיע בקלות לכמות המים המומלצת עבורכם. בהנחה שאתם אוכלים שלוש ארוחות ביום, תגיעו כבר ל-3 כוסות מים ביום, ובנוסף תוכלו לאכול פחות מזון מאחר והמים יוצרים תחושת שובע ותוכלו לשמור על משקל הגוף ולהשיל קילוגרמים עודפים.

לסיכום, הקפידו על שתיית מים בהתאם להמלצות המומחים ותיהנו מבריאות טובה, מעור חלק ובריא יותר ומיתרונות בריאותיים רבים נוספים.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר