מה חובה לבדוק בכל פוליסת חיסכון?(צילום:freepik)
מה חובה לבדוק בכל פוליסת חיסכון?(צילום:freepik)

מה חובה לבדוק בכל פוליסת חיסכון?

מה אתם יודעים על פוליסת חיסכון? אם אינכם יודעים הרבה, שווה לכם להשקיע את הזמן הפנוי כדי לחקור את הנושא הזה. מדובר על אחד מאפיקי ההשקעה הכי פופולאריים בישראל, ולכן לא מן הנמנע כי הוא רלוונטי גם עבורכם. מדובר על פוליסה פיננסית אשר מיועדת לחסכונות לטווח הקצר, הארוך או אפילו לטווח הבינוני. הפוליסה הזאת מאפשר לאנשים שונים שלא להשקיע את הכסף בבנק או בכל מקום אחר. כאן אולי סוף כל סוף תוכלו לראות איך הכסף הוא זה שעובד עבורכם. אך מה אתם צריכים לבדוק לפני שתבחרו פוליסה כזאת או אחרת? הרי מיותר לציין כי יש מבחר ענק של פוליסות חיסכון שונות ומגוונות

פורסם בתאריך: 2.6.21 22:18

-->

מהי התשואה העתידית של הפוליסה?

זה אולי הדבר הראשון שאתם מוכרחים לבדוק לפני שתבחרו פוליסת חיסכון כזאת או אחרת. הרי כאשר אתם משקיעים סכומים גבוהים בפוליסה, תרצו להגיע למצב שבו תרוויחו כמה שיותר. את הרווח העתידי הצפוי תוכלו לשער על פי התשואה הצפויה בפוליסת החיסכון שלכם. בכל פוליסת חיסכון יש תשואה עתידית שונה, ולכן חובה עליכם לבדוק אותה. ככל שתבדקו יותר, כך תימנעו מעצמכם הפתעות מיותרות בהמשך הדרך. הרי אף אחד לא רוצה להתאכזב מפוליסת החיסכון שאותה הוא בחר לעצמו.

 

כמה דמי ניהול צריך לשלם על הפוליסה?

מיותר לציין כי את הפוליסה מנהל איש מקצוע או חברה מנוסה ומיומנת. אסור לכם להביא את עצמכם למצב שבו תהיו מופתעים יתר על המידה. תוכלו מראש לבחון כמה תצטרכו לשלם על אותה פוליסת חיסכון. התשלום הוא תשלום חודשי ברוב המקרים והוא נקרא דמי ניהול. כלומר תשלום קבוע שאותו תצטרכו לשלם על הניהול של הפוליסה. האינטרס שלכם יהיה כי הפוליסה תנוהל ביד רמה מצד אחד. אך מצד שני לא תרצו לסבך את עצמכם יתר על המידה עם תשלומים גבוהים.

 

מהן תחנות היציאה באותה פוליסה?

אף אחד לא אוהב להרגיש כי אוזקים לו את הידיים ואת הרגליים למקום אחד מוגדר. זוהי הסיבה כי גם בעת רכישת פוליסת חיסכון, תרצו לדעת כי יש לכם את היכולת לצאת. חובה עליכם מראש לבחון את תחנות היציאה השונות, שאותן תוכלו לבחור. ככל שיהיו יותר תחנות יציאה, כך תוכלו לדעת כי אף אחד לא מגביל אתכם בהמשך הדרך. אם יש מעט תחנות יציאה, חובה עליכם לקחת את הנושא הזה בחשבון.

 

מהו גובה ההשקעה הראשונית המינימלית? 

יש לכם סכום מוגדר של כסף שאותו תרצו להשקיע? אין שום בעיה, באופן עקרוני זה לא אמור להגביל אתכם. אך מראש מוטב כי תשאלו מהי ההשקעה הראשונית שאותה תהיו מוכרחים להשקיע. עליכם לוודא כי יש לכם מספיק כסף על מנת להשקיע באותה פוליסת חיסכון. לעיתים אתם תגלו כי הינכם נדרשים לחסוך עוד קצת על מנת להשקיע באותה פוליסה. ככל שתתכננו את העתיד בצורה טובה יותר, כך תוכלו לדעת כי אתם בדרך הנכונה.

 

כמה מסלולי השקעה קיימים באותה פוליסת חיסכון?

המבחר שעומד לרשותכם הוא מבחר שלא נגמר, בטח בעולם של פוליסות חיסכון. תוכלו למצוא מבחר ענק של פוליסות שונות ומגוונות, ואתם תוכלו לבחור את הפוליסה המושלמת. כל השאלות שהצגנו לפניכם כאן הן אלה שאמורות להכתיב את תהליך קבלת ההחלטות שלכם. מוטב כי מראש תבחרו פוליסה שיש בה מספר מסלולי השקעה שונים. המגוון הקיים יכול לאפשר לכם למצוא בכל פעם את הדרך שנוחה לכם להשקעה. לא תמצאו את עצמכם מקבלים תכתיבים כאלה או אחרים מלמעלה.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר