משרד עורכי דין בן טויטו (צילום: עמית משולם "אהבנו הפקות")
משרד עורכי דין בן טויטו (צילום: עמית משולם "אהבנו הפקות")

משרד עורכי דין בן טויטו: נחישות, אמינות ומקצועיות

שירות מקצועי, אמין, נחוש, שקוף ובגובה העיניים - אלו הערכים שמשרד עורכי דין בן טויטו דוגל בהם. משרד הבוטיק בראשל"צ מתמחה בתחום הנדל"ן ועסקאות מכר, הוצאה לפועל, ליטיגציה אזרחית, נזיקין, דיני עבודה, דיני משפחה, ייפוי כוח מתמשך ועוד, ומספר על ההצלחות בניהול תיקים משפטיים

פורסם בתאריך: 4.1.21 08:00

-->

משרד עורכי דין בן טויטו הינו משרד בוטיק המתמחה בתחום הנדל"ן ועסקאות מכר, הוצאה לפועל, ליטיגציה אזרחית, נזיקין, דיני עבודה, דיני משפחה, ייפוי כוח מתמשך ועוד. המשרד חרט על דגלו במהלך השנים להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי, אמין, נחוש, שקוף ובגובה העיניים. "לקוחות שמגיעים אלינו למשרד עעו"ד בראשל"צ נמצאים בנקודת מפנה בחייהם האישיים או המקצועיים אנחנו כאן ללוות אותם בליווי אישי וצמוד ולסיים את התיק בהצלחה ובדרך הטובה ביותר", משתף עו"ד טויטו מייסד המשרד.

משרד עורכי דין בן טויטו מתמחה מזה מספר שנים בתחום הגבייה בהוצאה לפועל ומעניק לזוכים – גבייה מהירה ויעילה עד לתשלום החוב, וזאת בשל היכרות מעמיקה ובאמצעות שיטה אפקטיבית שפיתח עם השנים, המעניקה לעו"ד בן טויטו את היכולת לטפל בתיק עד לסיומו בהצלחה.

עו"ד בן טויטו (צילום: עמית משולם "אהבנו הפקות")

עו"ד בן טויטו (צילום: עמית משולם "אהבנו הפקות")

"כאשר אנחנו מדברים על תחום ההוצאה לפועל בכל הקשור לגבייה, מגיעים אלי לקוחות שהצד השני לא שילם בגין אותה עבודה או שירות שקיבל. יש מקרים בהם יש מסמכים כמו חוזה או צ'קים שיכולים לזרז במידה רבה את התהליך, אך לצערי אני נתקל בלא מעט לקוחות שלא ערכו שום מסמך מחייב טרם ביצוע העסקה וחוו מפחי נפש לא פשוטים. על מנת לחסוך אי נעימויות מסוג זה אני תמיד ממליץ להכין חוזה מפורט בעזרת עורך דין מקצועי שיבטיח לשני הצדדים, הן למקבל השירות והן לנותן השירות ראש שקט. יחד עם זאת אנחנו במשרד נותנים מענה ומלווים גם את אלו שלא השכילו לערוך חוזה או הסכם התקשורת מבעוד מועד", מציין עו"ד טויטו.

"אני יודע כיצד לגשת להוצאה לפועל מצד אחד, ולקבל משם את כל מה שצריך, ומהצד השני להגיע גם לחייב ולנסות להוציא ממנו את חובו. וזאת אני מבצע בעזרת שיטות שרכשתי עם הזמן. יש כל מיני גישות לגבייה, ואני חושב שיש לי גישה אפקטיבית מאוד. מצד אחד לא להלחיץ יותר מדי את החייב, מהצד השני לגרום לו להרגיש שהוא חייב לשלם את החוב שלו – וכל זה תוך שיח חיובי קונקרטי ולא מאיים".

מדוע צריך ייפוי כוח מתמשך ולמה זה חשוב?

"ראשית, יש להבדיל בין יפויי כוח מתמשך לבין אפוטרופסות. ההבדל הוא שבאפוטרופסות האדם שנחלש קוגניטיבית אינו בוחר בעצמו מי יטפל בו, אלא בוחרים בשבילו. ואז מתחילות כל מיני בעיות ולעיתים גם מריבות. לעומת זאת כאשר אדם מחליט בצורה ברורה ונכונה איך יראה העתיד שלו, נמנעים ההליכים המיותרים שמקשים על הטיפול ההכרחי באותו אדם וכאן החשיבות ביפויי כוח מתמשך- מסמך משפטי שמאפשר לכל אדם בגיר להחליט כבר היום מי יטפל בענייניו הבריאותיים והרכושיים בעתיד כל עוד הוא צלול לקבל החלטה מסוג זה. כשלא דואגים לזה בזמן, עלולים להגיע למצב של מריבות והרבה מאוד צרות. עדיף לכל אחד לבחור בעצמו במקום שיבחרו עבורו. כאשר אדם מחליט בצורה ברורה ונכונה איך יראה העתיד שלו, נמנעים הרבה מצבים לא נעימים. וחשוב לשים לב שאנחנו ממנים אדם שאנחנו מאמינים בו, סומכים עליו שיבצע את הפעולות על הצד הטוב ביותר. בנוסף, במיוחד עכשיו בתקופה הנוכחית כאשר המצב הבריאותי של רבים מאיתנו עלול להשתנות ברגע, וקיים צורך יותר גדול לערוך הסכם זה ולהבטיח שקיפות וסדר עבור שני הצדדים ובעיקר שקט לבני המשפחה".

מעטפת ליווי מקצועית עבור העסקה הגדולה בחיינו

לא חשוב אם מדובר בשכירת דירה, רכישת דירה יד שנייה או רכישת דירה חדשה – כל נושא הקשור לנכס, הוא ההוצאה הגדולה ביותר שלנו מדי חודש, וסביר להניח שגם ההוצאה הגדולה ביותר בחיינו. גם כאן חשיבות ליווי עורך דין צמוד ומקצועי יכולה להיות קריטית.  "כשלקוח רוצה לקנות דירה יד שנייה הוא מגיע אליי ואני מלווה אותו מתחילת התהליך", מספר עו"ד טויטו. "אנחנו בודקים את הדירה, האם יש עיקולים ומה מצבה, הולכים לעירייה לבדוק את הסטטוס שלה ולאחר מכן מנהלים משא ומתן עם הצד השני לסגירת כל התנאים. חשוב לזכור שזו עסקה מאוד גדולה שכל שלב בה קריטי להצלחתה, ולכן יש חשיבות בליווי צמוד מהשיחה הראשונה עם המוכר או הקונה ועד למסירת המפתח ורישום הדירה בטאבו. השוני מעורך דין לעורך דין במקרה הזה זו היכולת לקרוא בין השורות ולהבין סיטואציות שכבר קרו ואיך לנטרל אותן במהירות".

עו"ד בן טויטו (צילום: עמית משולם "אהבנו הפקות")

עו"ד בן טויטו (צילום: עמית משולם "אהבנו הפקות")

האם יש חשיבות לעריכת הסכם בעזרת עורך דין גם בחוזה שכירות?

"בוודאי, רבים האנשים שאינם מייחסים חשיבות רבה לחוזה שכירות לבית מגורים, פשוט מורידים חוזה סטנדרטי מהאינטרנט, מוסיפים את השמות ומספרי הטלפון וחותמים על ההסכם. אך כאשר נוצרת מחלוקת פתאום מגלים שהחוזה אינו אליה ספציפית ומכאן מגיעים מהר מאוד לבתי המשפט השונים. צריך לבדוק את זהות השוכרים והאם הם מסוגלים לעמוד בתנאי התשלום, לדאוג לביטחונות מתאימים וכדי למנוע טעויות. במידה והמושכר הוא דירת מגורים חשוב לציין שמטרת השכירות היא למגורים בלבד ולשימוש השוכר בלבד. כבר היו מקרים מעולם. אלה רק טיפים על קצה המזלג, אני ממליץ לכל משכיר בין אם זה דירה ובין זה נכס מסחרי לבוא להתייעצות ולקבל ליווי צמוד שישמור על הנכס הכי יקר לו, וימנע כל מקום לטעות ולניצול המצב על ידי הדיירים".

 

עו"ד בן טויטו

כתובת: רחוב ז'בוטינסקי 18, ראשון לציון

טלפון: 052-2994733

אתר: www.bentwito.com

פייסבוק: Ben Twito Law Firm

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר