רואה חשבון צבי כץ: מקצועיות, ניסיון ונאמנות לבעלי עסקים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
רואה חשבון צבי כץ: מקצועיות, ניסיון ונאמנות לבעלי עסקים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

רואה חשבון צבי כץ: מקצועיות, ניסיון ונאמנות לבעלי עסקים

חולמים לפתוח עסק? לעבור בשלום את הבירוקרטיה הישראלית? צבי כץ, רואה חשבון מקצועי, עתיר ניסיון ונאמן, יעזור לכם בתכנון העסק עם יחס אישי וזמין בכל שעות היממה

פורסם בתאריך: 12.11.20 10:50

-->

כשחלומו של איש עסקים פוטנציאלי הוא לפתוח חנות חדשה או בית עסק משגשג, הוא מדמיין איך זה יראה ובחזיונו הוא מצליח לכבוש את העולם. בפועל, לפתוח עסק הוא תוצר של עבודה קשה, סיזיפית ולא קלה והדרך לחלום מתחיל מרעיון טוב – אבל כדי לבצע אותו צריך את האנשים הטובים סביבך. קשה עד בלתי אפשרי לפתוח עסק ללא רואה חשבון איכותי ובעל עסק מצליח יודע להגיד כי "ללא רואה חשבון טוב לצידך, קשה להצליח".

לכן, אם אתם רוצים לעבור לפסים אמיתיים, לתכנן איך יראה העסק שלכם ולעבור בשלום את הבירוקרטיה הישראלית – אתם צריכים רואה חשבון מקצועי, עתיר ניסיון ונאמן שיעזור לכם בתכנון העסק – הכירו את רואה החשבון צבי כץ בעליו של משרד ותיק זה 35 שנה ברחובות.

רואה חשבון צבי כץ. צילום: מירב פלברג

רואה חשבון צבי כץ. צילום: מירב פלברג

את המשרד פתחה אימו של צבי, רעיה כץ, כשאליה הצטרף אביו שפרש מהתעשייה הצבאית לעוד עשרים שנות פעילות במשרד. במילים אחרות צבי נולד לתוך תחום ראיית החשבון. בתור ילד ונער הוא גדל, ראה, שמע וחי ראיית חשבון, וטבעי הדבר כי יצטרף לעסק המשפחתי שאותו ליווה כל חייו. למרות זאת, לצבי היו תוכניות אחרות. הוא סיים תואר ראשון במדעי המחשב והנדסת תוכנה ועבד בחברה פרטית כמהנדס. במקביל, תמיד סייע באופן תדיר וקבוע במשרד ראיית החשבון של הוריו והיה עובד מן המניין, על אף שהייתה לו עבודה אחרת. בסופו של דבר צבי "נכנע", השלים את לימודי ראיית החשבון באוניברסיטת בר-אילן והצטרף רשמית למשרד של הוריו. ב-2015 יצאה אימו לפנסיה וצבי כץ הפך להיות הדמות הדומיננטית והבעלים הראשי של המשרד. אל כץ בן ה-48 הצטרפה אישתו גאולה, בדיוק כמו שאביו הצטרף לאימו והשניים מנהלים את המשרד. הכל נשאר במשפחה.

"זה מסע מעניין והיה מתבקש שבסופו של דבר אני אוביל את המשרד וכך אכן קרה", מספר כץ בשיחה, ומוסיף לגבי המשרד בהווה: "אישתי ואני מנהלים יחד את המשרד עם עובדת נוספת שמסייעת לנו. יש לנו מגוון רחב  מאוד של לקוחות החל מעוסק פטור ועד לחברות יבוא גדולות שמקבלים יחס אישי והיענות מידית".

כפי שאפשר להבין, מדובר במשרד בוטיק שצבר מוניטין וניסיון רב שמדבר בעד עצמו והוא משרת נאמנה את הלקוחות באופן פרטני. "העובדה שכל לקוח הוא כמו בן משפחה היא למעשה מה שמושך את הלקוחות כי אנחנו עובדים איתם באופן ישיר ונותנים יחס אישי לכלל הלקוחות על כל המשתמע", מציין כץ ומוסיף "מאחר ומדובר ביחס אישי כזה, הלקוחות מרגישים מאוד בנוח, נשארים איתנו לאורך שנים ארוכות ולרוב גם מביאים את הדור הבא".

כיצד היחס האישי בא לידי ביטוי? 

"אני מוסר ללקוחות את מספר הטלפון הנייד האישי שלי וכך הם יודעים שיש להם מענה מסביב לשעון בלי הגבלה של זמן. הם מרגישים ביטחון ונוחות להתקשר גם בימים ובשעות לא שגרתיות. אני מקבל טלפונים גם במהלך השבת או במוצ"ש אם יש משהו שמפריע להם. זו התנהלות כמו של משפחה והרבה מעבר ליחסי נותן שירות ולקוח. אני מבין מאוד את הצרכים שלהם. יש להם עסק פרטי שמלווה פעמים רבות מצבי לחץ, וכשהם זקוקים לתמיכה אנחנו שם".

מה תפקידך בעצם אל מול בעלי עסקים?

"כל בית עסק צריך רואה חשבון שינהל את התיקים שלו מול רשויות המיסים. תפקידינו לנהל את הנהלת החשבונות השוטפת, משכורות, דו"חות שנתיים, הצהרות הון, החזרי מס, יעוץ עסקי, תכנוני מס ועוד. יש לנו גישה ישירה למס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ אשר חוסכת ללקוח את כל הטרטורים מול הרשויות. אנחנו מאפשרים ללקוח להתעמק בעסק שלו בראש שקט, כאשר הוא יודע כי תחום המיסויי נעשה על ידינו על הצד הטוב ביותר והוא סומך עלינו בעיניים עצומות. למשרדי יש ליווי משפטי צמוד במקרה הצורך לרבות פתיחת חברות ופירוקן, קישור אונליין לרשם החברות המאפשר ביצוע הליך מזורז וחיסכון כספי ללקוחות".

איזו ייחודיות יש לך אל מול משרדים אחרים?

"מעבר למקצועיות, לניסיון וליחס האישי הצמוד שציינתי קודם, אני דובר את השפה הרוסית. למרות שנולדתי בארץ ובזכות הוריי שעלו לארץ בשנות השבעים, כך שגם לקוחות דוברי השפה הרוסית שלא שולטים בעברית ובטח שלא במונחים מקצועיים מתחום ראיית החשבון – פונים אלי בקלות, מרגישים בנוח ומקבלים מענה בשפת האם שלהם. הם מגישים לי מסמכים לטיפול מבלי לדעת מה כתוב בהם כלל. כלומר יש להם אמון בי, זה דבר חשוב והם סומכים עליי".

הקורונה היא תקופה מאתגרת. איך זה בא לידי ביטוי בתחום?

"יש עומס של עבודה שיצרה הקורונה. יש עסקים שנסגרו וצריך לתת לכך טיפול מול כל הרשויות – מע"מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה ורשם החברות. גם תחום המענקים לעסקים או יציאה לחל"ת של עובדי העסק שהוא מורכב, כוללים קריטריונים רבים שהלקוח הפשוט לא  מבין בהם, וכאן אני נכנס לתמונה בזכות הניסיון שצברתי. יש לי לא מעט דוגמאות של אנשים שניסו להתעסק בכוחות עצמם בנושאים אלו אל מול הרשויות והבינו שזה לא פשוט. צריך לתת לרואה החשבון לעשות את העבודה שלו כדי שדברים יתבצעו על הצד הטוב והיעיל ביותר".

טלפון: 054-5275599

כתובת משרד: דרך יבנה 34, רחובות

דף פייסבוק

מייל: [email protected]

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר