ארבול עבודות עץ. צילום: אורי אקסלרוד
ארבול עבודות עץ. צילום: אורי אקסלרוד

פרגולות ברחובות: מגשימים לכם כל חלום

בין אם מדובר בבניית פרגולות ברחובות, סגירת מרפסות לקראת החורף, עבודות עץ או כל חלום מיוחד שישדרג לכם את הגינה או המרפסת - הרי שחשוב לעשות זאת עם חברה אמינה בעלת צוות מקצועי שעומד בלוחות הזמנים ומספק עבודה איכותית לטווח ארוך

פורסם בתאריך: 13.9.20 11:08

-->

רוצים לשדרג את הגינה או המרפסת? יש לכם חלום על פרגולה מעץ? תוכלו לפנות לחברות פרגולות ברחובות שמתמחות בנושא ומציעות איכות ועיצוב בהתאמה אישית.


ארבול עבודות עץ – דקים פרגולות וגדרות

ארבול עבודות עץ דקים פרגולות וגדרות מחדשים לכם את החצר והגינה ומגשימים לכם חלומות. אם אתם לא מנצלים כראוי את הגינה או חצר הבית שלכם כי השמש קופחת לכם על הראש, כדאי שתכירו את ארבול עבודות עץ חברה קטנה ומקצועית לכל עבודות העץ הנדרשות לבית ולחצר החל מבניית דקים, פרגולות, גדרות, רהיטי גן, גגות רעפים ומחסנים לגינה בהתאמה אישית. הגיע הזמן להגשים חלומות ולשדרג את הגינה שתמיד חלמתם.

ארבול עבודות עץ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ארבול עבודות עץ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אורי אקסלרוד ויובל מריג ממייסדי החברה מתמחים בתכנון ובניית פרויקטים מעץ לבתי מגורים פרטיים ועסקיים כאחד מזה כעשור. המשותף לשניהם היא התשוקה לעבודה בעץ, המקצועיות והרצון להוריד את החלומות של הלקוחות לידי ביצוע פרקטי בשטח. חברת ארבול עבודות עץ מתמחה בשדרוג ובניית מוצרים מעץ ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. מעבר למקצועיות רבת השנים של השניים היתרון הנוסף שלהם טמון ביחס האישי "אנחנו מדברים עם הלקוחות בגובה העיניים, חשוב לנו להבין את הצרכים שלהם ואת החלומות שלהם, ובעזרתם אנחנו בונים תוכנית עבודה משותפת. מכיוון שהלקוחות שלנו לא תמיד יודעים ומכירים את התחום ואת שיטות העבודה או את החומרים שאנחנו משתמשים אנחנו נותנים את כל המידע ומשתפים אותם בתהליך, בבחירת העץ, צבעים ועוד" משתפים אורי ויובל.

בארבול עבודות עץ תוכלו להזמין ולעצב לכם את חצר חלומותיכם עם נדנדות מעץ, פינות ישיבה מפנקות, בניית דקים חדשים ושדרוג דקים קיימים, פרגולות בעיצוב אישי, ריהוט גן ועוד. חברת ארבול יחד אתכם משלב התוכניות ועד לשלב הביצוע. כל מה שאתם צריכים הוא לשתף ברצון שלכם "מגיעים אלינו לקוחות שעוד לא יודעים בדיוק מה הם רוצים, אז אנחנו פשוט מקשיבים לחלומות שלהם על פינת ישיבה קסומה, על פרגולה שמתחתיה תהיה נדנדת מעץ או שולחן אוכל גדול ומכאן השמיים הם הגבול. אנחנו מורידים את החלומות שלהם לביצוע בשטח, מראים להם תוכנית עתידית של איך זה הולך להיראות ומתחילים לבצע את החלום". כמו כן, מעבר למקצועיות וניסיון רב השנים בתחום עבודות העץ חברת ארבול עובדת עם החומרים האיכותיים ביותר בשוק וכל זאת על מנת לספק מוצרים שישמרו לעוד שנים רבות ולא יהיה צורך לחדש אותם בעתיד הקרוב. לסיכום חברת ארבול עבודות עץ מחכה לחלום הבא שלכם שקרוב להתגשם ונמצא במרחק שיחת טלפון אחת.

התקשרו עכשיו אל ארבול עבודות עץ דקים פרגולות וגדרות:

052-2903734⁩ יובל

052-428-9691 אורי 

לפייסבוק: Arbol עבודות עץ

לאינסטגרם: arbol_woodworking

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר