הסרת שיער בלייזר ברחובות: הכירו את עינת קוסמטיקה, צילום: ממאגר Ingimage
הסרת שיער בלייזר ברחובות: הכירו את עינת קוסמטיקה, צילום: ממאגר Ingimage

הסרת שיער בלייזר ברחובות: הכירו את עינת קוסמטיקה

אם תמיד התביישתם להוריד את החולצה בבריכה, או שבחירת בגד ים היתה עבורכם משימה שלא רציתם לבצע, יש פתרון. הסרת שיער בלייזר היא שיטה שיכולה לעזור לכם להיפטר מהשערות באופן קבוע, ולקבל את החיים החדשים שתמיד חלמתם עליהם

פורסם בתאריך: 10.9.20 15:51

-->

הסרת שיער בלייזר היא טכניקה פשוטה ובטוחה, שבעזרתה ניתן להסיר שיער מיותר לצמיתות וליהנות מעור חלק ואיכות חיים בעת ובעונה אחת. אם בעבר הטיפולים להסרת שיער היו יקרים מאוד ונחשבו לסוג של מותרות, הרי שהיום נשים רבות וגם גברים בוחרים באפשרות הזו למראה גוף חלק ומטופח.

עינת ברגר, מנהלת מכון "עינת קוסמטיקה" ברחובות, היא קוסמטיקאית מקצועית עם ותק של מעל ל-25 שנה בתחום. את המכשור להסרת שיער בלייזר היא מכירה מהיום הראשון שהגיע לארץ, ומאז היא לא מפסיקה להתמקצע בתחום ואף משמשת כיועצת מקצועית לקוסמטיקאיות בכל הקשור למכשור קוסמטי רפואי ובניית פרוטוקולים לטיפול כולל.

ביקשנו מעינת להסביר לנו על פתרונות להסרת שיער בלייזר ולא רק.

 

שיטה שמתאימה לכולם. עינת קוסמטיקה, צילום עצמי

שיטה שמתאימה לכולם. עינת קוסמטיקה, צילום עצמי

למי מתאימה הטכניקה של הסרת שיער בלייזר?

"הטכניקה של הסרת שיער בלייזר מתאימה לכולם", מסבירה עינת. "אפשר להתחיל משלב ההתבגרות. אני לא ממליצה על הטיפול לנערות צעירות מידי, שעבורן הטיפול עלול להיות לא יעיל מפני שלא כל שערות גופן צמחו.

"מבנה השיער הוא שונה אצל כל אחת ומושפע מגורמים רבים כמו גנטיקה, תזונה וגיל. לאורך השנים שינויים כמו הורמונים, הריונות, נטילת תרופות ומצבי לחץ משפיעים אף הם על צמיחת השיער. הטיפול מתאים לרוב הלקוחות, למעט בעלות שיער בהיר ונטול פיגמנט. כאשר יש ספק, אני עורכת טסט ללא עלות שמטרתו לבדוק את יעילות הטיפול ללקוחה".

כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר?

"אני מבצעת את הטיפולים בעזרת מכשיר ה-IPL הפועל על ידי טכנולוגיה ייחודית להסרת שיער עם חום וקרני אינפרא-אדום. המכשיר פועל על כל האזורים בגוף במהירות ובקלות וללא כאב. פעילותו של המכשיר בטוחה, הודות לקרינה בלתי מייננת, אך לא מומלץ לנשים בהריון.

"לפני הטיפול יש לגלח את המקום הרצוי, שכן שבמהלכו אני מבצעת סריקה עם ידית המכשיר על פני העור בצורה מאוד עדינה ומדויקת. המכשיר מזהה את הנקודות הכהות תוך אלפית השנייה ושולח לשם את מקור האנרגיה שלו – אור וחום. החום גורם להפרשת חלבון מנקבובית השיערה הנקרש כמו ביצה על מחבת. תהליך זה גורם להרס השיערה באופן סופי והיא נופלת".

מדוע יש לבצע סדרת טיפולים?

"לצמיחת השיער יש מחזוריות, כך שבזקיק השיערה צומחת שיערה חדשה שדוחפת את הישנה ומחליפה אותה. כל שיערה נמצאת בשלב אחר ולכן יש שערות המתחבאות בבסיסן בזמן הטיפול ולא מזוהות על ידי המכשיר. זו הסיבה שיש לבצע סדרת טיפולים, אחת ל-6 עד 8 שבועות. שיערה שטופלה במועד לא תשוב לצמוח, כך שלבסוף יוסרו כולן".

בכל מקרה, עינת נותנת ללקוחותיה אחריות מלאה לשלוש שנים על הטיפול כך שאתן יכולות להיות בטוחות שהעור שלכן בידיים שלה.

טכניקות נוספות להסרת שיער

הסרת השיער בלייזר לא מתאימה לכל אחת, בעיקר לא לנשים בהריון, לנערות צעירות מידי ולבעלות שיער בהיר מאוד. עבורן מציעה עינת טיפול בהסרת שיער בעזרת שעווה.

מכשור חדשני. עינת קוסמטיקה, צילום עצמי

מכשור חדשני. עינת קוסמטיקה, צילום עצמי

עבור שיערות עקשניות שהחליטו לצמוח לאחר הטיפול, בעיקר כאלו בעור הפנים, עינת משתמשת בטכניקה הנקראת אפילציה הצורבת את השיערה עם מחט חשמלית. במקרה זה, אין חשיבות לצבע השיערה.

מגוון של טיפולים מקצועיים במקום אחד

מכון עינת קוסמטיקה מציע ללקוחותיו מגוון של טיפולים רפואיים ומשקמים לעור, המשלבים שימוש במכשיר ה-IPL החדשני ותכשירים מובחרים. המכשיר פועל לחיסול חיידק האקנה, עובד על נימי דם בעור הפנים ועל פיגמנטציה.

טיפולים לשיקום העור ואנטי-אייג'ינג מתבצעים בעזרת המכשיר שעובד על קמטוטים, נקבוביות וצלקות והוא מצמצם, מחליק ותורם לעור בריא יותר. כל הטיפולים הללו משלבים שימוש בקרמים ופילינגים מובחרים.

מחפשת ידיים בטוחות ומקצועיות שיטפלו בעור שלך? עינת קוסמטיקה הוא המקום הנכון בשבילך.

עינת קוסמטיקה

יחיאל מיכל פינס 29, רחובות

טלפון:

050-2912161

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

עינת ברגר, צילום באדיבות עינת קוסמטיקה

עינת ברגר, צילום באדיבות עינת קוסמטיקה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר