זה הזמן לתת לעצמך מתנה: עינת קוסמטיקה – העור שלך בידיים טובות, צילום: ממאגר Ingimage
זה הזמן לתת לעצמך מתנה: עינת קוסמטיקה – העור שלך בידיים טובות, צילום: ממאגר Ingimage

עינת קוסמטיקה: העור שלך בידיים טובות

טיפול קוסמטי הוא מתנה נהדרת שאת יכולה לתת לעור שלך ולעצמך ובתמורה להיראות נהדר. כשהעור שלך בידיים של 'עינת קוסמטיקה', את יכולה להיות בטוחה שתקבלי את הטוב ביותר

פורסם בתאריך: 7.9.20 15:38

-->

העור שלך משדר כלפי חוץ את מי שאת מבפנים. כשאת מאירה את העור שלך, את גם מאירה את עצמך פנימה וגם משדרת לעולם יופי פנימי וחיצוני. טיפוח העור הוא הזדמנות נהדרת לתת לעצמך מתנה שתגרום לך להיראות טוב ולהרגיש טוב – להיות את בגרסה הטובה ביותר שלך.

הקוסמטיקאית עינת ברגר, בעלת מכון היופי "עינת קוסמטיקה" ברחובות, היא קוסמטיקאית מומחית עם ותק של מעל ל-25 שנה בתחום. עינת מתמחה בכל מגוון טיפולי הפנים והסרת השיער ודוגלת בטיפול אישי ועמוק שמטרתו לשקם ולטפח את מראה העור לטווח רחוק. יצאנו לגלות מהו סוד הקסם שיש לה בידיים.

האור שבעור – טיפולי פנים משקמים

טיפולי פנים הם הדגל של טיפולי הקוסמטיקה ומטרתם לשקם ולשפר את מראה העור, אבל בשביל עינת ברגר הם הרבה יותר מכך. "אצלי כל אחת מקבלת תכנית טיפול יסודית – סדרת טיפולים שבניתי במהלך השנים כפרוטוקול עבודה מקצועי, הכוללת חומרים מיוחדים, מכשור ייעודי לכל תכנית וכן ליווי אישי ופגישות מעקב", מסבירה עינת.

טיפולים ייחודיים ומעקב צמוד. צילום: באדיבות עינת קוסמטיקה

טיפולים ייחודיים ומעקב צמוד. צילום: באדיבות עינת קוסמטיקה

לאיזו מטרה מיועדות תכניות הטיפול לעור הפנים?

"תכניות העבודה המקצועיות מתאימות לטיפול ושיקום עור הפנים במגוון תחומים בהם: טיפול בכתמי פיגמנטציה, שיקום עור פגוע, טיפול באקנה, אנטי-אייג'ינג ועוד. למעשה, לכל אחת יש עור מורכב וכך הן גם תכניות הטיפול שפיתחתי, המשלבות פתרונות מורכבים למספר תחומים יחד. למשל: טיפול משולב באקנה ובפיגמנטציה שנוצרה בעקבותיו".

איך את בונה תכנית טיפול אישית לעור הפנים?

"אני נפגשת עם כל לקוחה שמגיעה ומתשאלת אותה לגבי מצב העור והנסיבות שהובילו לכך. לדוגמה, כשאשה מגיעה עם כתמי פיגמנטציה אני מבררת מתי הופיעו הכתמים, מה קצב ההתפתחות שלהם, האם היא לוקחת תרופות וכדומה. לאחר מכן, אני בונה עבורה תכנית טיפול אישית המורכבת מסדרת פגישות וממגוון של שיטות טיפול".

ממה מורכבות התכניות לטיפול הפנים?

"כל תכנית מורכבת משילוב בין חומרים ומכשור. במהלך הטיפול אני משתמשת בחומרים מהחברות המובילות בשוק, הכוללים פילינגים, חומרים מקלפים וחומרים משקמים לחידוש העור.

"במקביל, נעשה שימוש במכשור מתקדם המסייע להגיע לעומק העור ולטפל בו. הטיפול מאפשר לי לחדור לשכבות הפנימיות של העור ולטפל בכתמים ובקמטים, תוך קילוף השכבות החיצוניות, איחוד ומיצוק העור ובנייה של עור חדש ובריא. כל תכנית כוללת גם טיפול תומך על ידי קרמים מובחרים שבהם יש להשתמש בין טיפול לטיפול".

עינת דוגלת ביחס אישי והתאמה מיטבית של הטיפול לכל לקוחה ולקוחה ומתחייבת לתוצאה: "כלקוחה את יודעת שאני נמצאת איתך יום יום ומלווה אותך גם בערב כשאת משתמשת בתכשירים. אני בודקת מה מצב העור שלך, שאין קילופים ואיך את מרגישה. אני אוביל אותך לתוצאה ששתינו רוצות ואני מתחייבת שתסיימי את הטיפול כשאת מרוצה מהתוצאות".

מציבה רף חדש. עינת ברגר, צילום באדיבות עינת קוסמטיקה

מציבה רף חדש. עינת ברגר, צילום באדיבות עינת קוסמטיקה

טיפולי אנטי-אייג'ינג – את בגרסה הטובה יותר שלך

טיפולי האנטי-אייג'ינג המוצעים בעינת קוסמטיקה הם טיפולים מיוחדים פרי פיתוחה המקצועי של עינת ומשלבים מכשור מתקדם, חומרים משקמים וממצקים ופילינגים. הטיפול מיועד לנשים בשנות ה-30 וה-40 שלהן, על מנת ליצור תהליך משמר טבעי, לצד המימיקה וההתבגרות הטבעית של העור, לשימור מראה טבעי ורענן.

"הקמט נמצא בעומק העור", מסבירה עינת. "המכשור המיוחד שברשותי יכול להגיע לקמט שבעומק העור הודות לקרן האינפרא-אדום הייעודית שלו. הפעולה המשולבת של המכשיר עם הפילינג והקרמים הממצקים מטפלת בקמט ויוצרת מראה טבעי ופרשי בעור הפנים.

"למעשה, הכתם לא נעלם, אבל הוא נראה על פנייך הרבה יותר טוב וגם את נראית ומרגישה אחרת מטיפול לטיפול. זה איננו טיפול שיוצר מראה מלאכותי, אלא טיפול מחדש ומשקם שבסופו את מקבלת את עצמך בגרסה הטובה יותר שלך".

טיפולי זהר לעור עייף ולפני אירוע משמח

עבור נשים שרוצות לטפל בעור שהתעייף משגרת היום-יום ומחילופי מזג האוויר, מציעה עינת תכנית שנתית המתחזקת את העור וגורמת לתחלופת תאים טובה ובריאה יותר. "בעזרת קרמים מיוחדים על בסיס מים המכילים חומצה היאלרונית, אני יוצרת תזוזה ותחלופה של תאי עור הפנים, בדומה לתהליך הטבעי המתרחש אצל ילדים", היא מסבירה.

התכנית מיועדת גם לנשים צעירות שרוצות לטפל בעור הפנים שלהן וכוללת 5 טיפולים וטיפול נוסף מתנה, המתקיימים אחת לחודשיים למשך שנה. ולמי שמתכננת אירוע משמח ורוצה להיראות יפה וזוהרת, ניתן להתאים טיפול ייעודי בן 2 עד 4 מפגשים שיכינו את העור לאירוע המרגש.

טכנולוגיה מתקדמת להסרת שיער

המכון מציע ללקוחות את כל מגוון הטיפולים להסרת שיער. "המכשור המתקדם שברשותנו כולל טכנולוגיה חדשנית של הסרת שיער לצמיתות בכל חלקי הגוף. מכשיר ה-IPL המיוחד פועל במהירות וללא כאב והוא בטיחותי לשימוש", אומרת עינת.

הקוסמטיקאית עינת ברגר ידועה בקרב עמיתותיה כשם דבר, בעודה משמשת כיועצת מקצועית מבוקשת לקוסמטיקאיות בכל הקשור לתפעול מכשירים לטיפול קוסמטי ולבניית פרוטוקולים לטיפול קוסמטי משולב עם תכשירים איכותיים.

הידע והמקצועיות של עינת הולכים לפניה וכל לקוחה שמגיעה למכון יודעת שתזכה לטיפול רגיש ומקצועי שיותאם לצרכים המיוחדים לה. עינת מסכמת: "אני מלווה באופן אישי כל לקוחה ונהנית לראות אותה זוהרת ומרוצה בסיום התהליך".

מחפשת לתת לעצמך מתנה אמיתית ולהיראות במיטבך מבחוץ ומבפנים? – 'עינת קוסמטיקה' היא הכתובת שלך.

עינת קוסמטיקה

כתובת: יחיאל מיכל פינס 29, רחובות

טלפון: 050-2912161

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר