עורכי דין מקרקעין ברחובות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין מקרקעין ברחובות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין מקרקעין ברחובות

בעסקת נדל"ן חשוב להתייעץ עם עורך דין מטעמכם שינהל את המשא ומתן על החוזה ובמקביל יבדוק את הפרטים הקטנים והחבויים. עורכי דין מקרקעין ברחובות ידאגו שהעסקה הגדולה ביותר בחייכם תנוהל בביטחון ובהצלחה

פורסם בתאריך: 6.9.20 12:25

-->

תפקידם של עורכי עורך דין מקרקעין ברחובות הוא לדאוג לאינטרסים שלכם בעסקה, לוודא שאין מידע שמנסים להסתיר מכם וללוות אתכם בכל המהלך המשמעותי הזה בחיים, עד לסיום העסקה וגמר הרישומים הנדרשים בחוק. עורך הדין מטעמכם יבצע את כל הבדיקות הנדרשות וימנע טעויות שעלולות לעלות לכם בכסף רב.


אבי לוי – עורך דין ומגשר אזרחי ומקרקעין

עו"ד אבי לוי הוא בעליו של משרד בוטיק בתחום המקרקעין עם ניסיון עשיר וידע רב. בעברו היה משווק מקרקעין והוא מכיר את התחום מכל היבטיו. עו"ד אבי לוי רואה בתפקידו שליחות ורצון לטפל ולעזור ללקוחותיו ובעיקר להגן ולשמור על הזכיות שלהם על מנת שיקבלו את התמורה כפי שהתכוונו. "אני מכיר את תחום המקרקעין לעומקו ולרוחב מכל הצדדים: הן מהצד של הקונה, המוכר, המשווק והבונה. המקצועיות והנחישות מאפשרים לי לייעץ בתבונה, לייצג  ולשמור על  הזכויות של הלקוחות שלי בצורה המיטבית", מסביר לוי.

משרדו של עו"ד לוי, מטפל בקשת רחבה של תחומים החל מדיני מקרקעין הכוללים בין היתר ייצוג לקוחות בעסקאות רכישה, מכירה והשכרה של דירות יד שנייה או חדשות מקבלן ועד יעוץ לגבי חתימת עסקאות בתחום הנדל"ן כולל בדיקות מקדימות ואימות הנתונים, ליקויי בנייה, ייעוץ וטיפול ברישום בתים משותפים, רישום בטאבו, מיסוי מקרקעין, פירוק שיתוף, פינוי מושכר וליווי אישי של הלקוחות עד רגע החתימה ועוד.  "דיני מקרקעין זה אחד התחומים המשפטיים המורכבים ואשר משפיעים לאורך תקופה ארוכה על חיינו", מסביר עו"ד לוי, "מדובר בתחום עם משמעויות כלכליות והתחייבות כספיות גבוהות ותפקידו של עו"ד לבדוק את הרוכש ואת המוכר בעיני החוק והמציאות. חשוב שעו"ד יהיה מקצועי ובעל ידע רב על מנת להעניק ללקוחות את המידע הנכון והמקצועי ביותר. אני נוהג להילחם על כל לקוח כאילו הוא הלקוח היחיד שלי".

עו"ד אבי לוי (צילום: יח"צ)

עו"ד אבי לוי (צילום: יח"צ)

עו"ד לוי, בוגר תואר שני במשפטים ובמנהל עסקים, מילא תפקידים בכירים רבים במערכות ציבוריות ואזרחיות. "לאור הניסיון הרב שלי, אני מייעץ ללקוחות גם מעבר להסכם המשפטי והחוק. אני מסביר מה המשמעויות הנלוות להסכים הכתובים, מסייע להם להוציא את המיטב מהעסקה. ולכן אני תופס זאת כשליחות, התפקיד שלי  לשמור על הלקוח שלי, לבדוק היטב את הצד השני, החל מבדיקות הזהות ועד הרישום במקרקעין, בטאבו וכל ההליכים הבירוקרטים, שלב אחר שלב" הוא מציין ומוסיף: "המטרה שלי להביא את הצדדים לקו סיום לשביעות רצונם של הצדדים- המוכר מקבל את כספו במועד כמפורט בהסכם והקונה מקבל את החזקת הנכס ורישום הזכויות בנכס".

ניתן לעשות זאת לבד?

"כל דבר ניתן לעשות לבד, אבל לעו"ד יש את הידע המקצועי, המשפטי והאישי המצטבר  שרכש לאורך השנים. הוא יודע לשים לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד, לשים לב לבעיות שיכולות לצוץ בעסקה ולהשליך על העתיד ולכן חשוב לקחת עו"ד. אני מייצג את הלקוחות שלי באופן אישי, זמין עבורם, משקיע שעות רבות על מנת להשיג עבורם את העסקה הטובה ביותר וכמובן לייצג את האינטרסים שלהם בצורה המקצועית".

כאשר רוכשים דירה, קונים מקבלן, לא ניתן להסתמך על עו"ד של הצד השני?

"ראשית, החוק לא מאפשר זאת למעט מקרים שיש הסכמה בכתב. אך מומלץ מאוד שלכל צד יהיה עו"ד על מנת למנוע ניגודי אינטרסים עתידיים, הסיבה העיקרית היא שבמידת הצורך יהיה מי שישמור על הזכויות שלך, כאשר עו"ד אחד מייצג או מטפל בקונה ומוכר הכל טוב עד שיש בעיה ואז נדרשים לפנות לעו"ד אחר. ( הזול עולה ביוקר) ולכן דווקא כאשר קונים דירה מקבלן, יש משנה צורך בעו"ד נפרד, כי התפקיד של עו"ד של הקבלן, לייצג רק את הקבלן והאינטרסים שלו. אני ממליץ בכל הסכם, ובטח ובטח במקרקעין לקחת עו"ד מתמחה בעניין שייצג אותך וישמור על הזכויות שלך באופן אישי".

שתף אותנו במקרים שייצגת.

"לאחרונה סיימתי לטפל במכירת דירה עם חמישה יורשים. הקושי הוא בדרך כלל עוד לפני ההסכם שיש ניגודי אינטרסים, הבנה של הזכויות ותשלומי מיסוי נפרדים. אחרי הסכמת הצדדים צריך לבנות הסכם מכר שמתאים לכולם וכמובן מתאים לצרכים והאפשרויות של הקונה. וכן, כאשר יש יורשים רבים, אחת המשימות היא גם לרכז את כולם מאחר וכל אחד גר במקום אחר, עובד ויש לו את עיסוקיו ובעיותיו האישיות והרפואיות.  הצלחתי להביא אותם למפגש משותף ולעשות את ההסכם באותו מקום. מאחר וזה לא היה במשרד ולא ניתן לתקן פעם אחר פעם את המסמכים, ההסכם היה חייב להיות פיקס וכולם יצאו מרוצים.  כמובן לא פעם תחום הסכמי הירושות ופירוק שיתוף היא משימה מורכבת שיש בנות זוג, שאומנם הן לא חלק מהירושה, אבל הן מעורבות עתידיות לדוגמא שצריך לקחת משכנתא. בנוסף, היה לי מקרה שטיפלתי בלקוחה שרכשה דירה מאחת החברות הגדולות, היא טופלה בתחילה באמצעות עו"ד של הקבלן וכאשר התיק הגיע לידי, שיניתי סעיפים בחוזה לטובת הלקוחה. דאגתי לזכויות שלה בעשרות סעיפים שלמים כמו בתחשיב בשטחים הציבורית, תוספות בדירה, אחריות הקבלן ועוד. בכך חסכתי לה עשרות אלפי שקלים".

לאתר של עו"ד אבי לוי >>>

טלפון:   052-2353449

כתובת: מודיעין מכבים רעות

דוא"ל:  [email protected]


עו"ד שלום פינחס וייס

לא פעם קורה שאדם משנה את ייעודו /משלח ידו  במהלך חייו ומפתח  קריירה הכרוכה בלימודים, אף אם מדובר בגיל מאוחר יחסית. בצומת דרכים זו של חישוב מסלול מחדש, החליט עו"ד שלום פינחס וייס בן ה-62, כי גיל 50 הינו בבחינת ההזדמנות המתאימה. הוא החל בלימודי משפטים אותם סיים בהצלחה רבה, ובשבע השנים האחרונות מנהל משרד עורך דין בפארק המדע שברחובות. עו"ד וייס מתמחה בדיני מקרקעין, אבל קשה לומר שמדובר בזירה חדשה שזרה לו. להיפך, וייס שבמקור הוא מושבניק, עסק מרבית חייו בתחום תיווך הדירות, מכיר את הנושא מקרוב ולעמקו, אפשר להגיד מכל צדדיו אף המורכבים ביותר ובכך משיג לא פעם יתרון על מתחריו בזכות אותו ידע, בהיכרותו את הצד הבירוקרטי היטב, הן בהיבטים העיסקיים והן בהיבטים המשפטיים.

עו"ד שלום פינחס וייס (צילום: פרטי)

עו"ד שלום פינחס וייס (צילום: פרטי)

מה קרה שעשית שינוי, יחסית בשלב מאוחר?

"לעיתים עברה בראשי המחשבה כי הייתי רוצה לעשות שינוי, סגרתי עשור ובפניי עמדה ההזדמנות –  עכשיו או לעולם לא. כמי  שמכיר ומודע ליכולותיי המקצועיים בתחום הנדל"ן מכל היבטיו, לצד הוותק והניסיון שצברתי שנים רבות, סללתי דרכי להחלטה משמעותית זו, שהעלתה את רמת העניין והאתגר בשגרת יומי, בתחום הנדל"ן שאני מחובר לו שנים רבות כמתווך. גיליתי את עצמי מחדש ואני שמח לשינוי כעורך דין".

מה היתרונות שלך כעו"ד מקרקעין?

"היתרון שלי כמתווך לשעבר בא לידי ביטוי ביכולת פתרון בעיות וקונפליקטים עסקיים בין מוכר וקונה, אשר עלולים להכשיל עסקה בכל רגע משברי, אני נעזר בניסיוני מהעבר כמתווך ומוצא את השביל הנכון לעבור את המכשול תוך כדי שאני מביא לשני צדדים מרוצים. בעת הצורך אני מערב את המתווך בעסקה, על מנת  לגשר על הפערים עד לסיום התהליך".

תחום דיני המקרקעין רחב ומכיל בתוכו נושאים רבים. אחד התחומים המרכזיים בו מתמחה עו"ד וייס  בדיני המקרקעין הוא מכירה ורכישת דירות יד שניה ודירות חדשות מקבלן, נחלות חקלאיות, מגרשים, שכירויות ועוד. "בין היתר אני מתמחה גם בהסכמי שיתוף. הכוונה לשני שותפים הבונים על אותו המגרש שני בתים, לעיתים מסתמכים על הסכם ישן, אשר אין לו אחיזה במציאות, בייחוד עקב סיום בניה, ביצוע פרצלציה ושינוי מספרי גושים וחלקות. עניין נפוץ הוא לרשום הערת אזהרה בגין הסכם שיתוף, אך מצב זה יוצר תלות בשותף ובהסכמתו כאשר אחד הצדדים רוצה למכור את חלקו. כך שיש כאן עניין סבוך שיש לפתור אותו במומחיות והיכרות עמוקה של החוק".

עו"ד וייס מברך ואוהב את עיסוקו המקצועי בעריכת דין ומגדיר את עצמו כ'איש של אנשים', המעניק שירות בגובה העיניים ורואה כל לקוח כראוי לקבל שירות מקצועי זמין בשעות גמישות, הן במשרד והן בבית. הוא מאמין במתן ייעוץ וליווי מקצועיים בשירות איכותי ולכן מקפיד על מספר תיקים מועט על מנת להצליח ולהעניק שירות אישי ויעיל לכל אחד ואחד.

מה חשוב שאדם יידע טרם קנייה או מכירת נכס?

"עסקאות קניה ומכירה של מקרקעין הן מסוכנות ומורכבות, לכן חשוב מאוד לפנות לייעוץ רק אצל עורך דין המתמחה בדיני מקרקעין באופן ספציפי ומובהק. כיוון שרק הוא יודע את נבכי החוק לפרטיו, מכיר את הדקויות בתהליך מכירה ורכישה בעיקר של עסקאות יד שנייה ויכול לענות על הצרכים של הלקוח באופן מוקפד ואיכותי".

הידע המצטבר, הבקיאות בפרטים הקטנים והמורכבים גם יחד, והשירות האישי שהוא מעניק משתלמים לבסוף למאות הלקוחות שהוביל עו"ד וייס בהצלחה. "כעורך דין מומחה בתחום יש לי ראייה כוללנית גם על ענייני התשלומים וחבות המס", מביא עו"ד וייס דוגמא, "אחת מלקוחותיי מכרה דירה שניה שבבעלותה. לאחר תחקיר מעמיק בניתי עבורה מתווה הכולל הגשת דו"חות מס לשלוש שנים אחרונות, סייעתי בפריסת מס השבח לארבע שנים קדימה, כך שהיא יצאה נשכרת וקיבלה החזר של כל מס השבח חזרה. זו לקוחה מרוצה".

לסיכום הוא אומר: "בנימה אישית אציין כי התהליך ומסלול הבחירה שעברתי בשבע השנים האחרונות מוכיח את עצמו. אני מזמין כל אדם להעז ובעיקר לא להימנע מלחשוב מחוץ לקופסא ולהתקבע בשגרה המוכרת ובאזור הנוחות, לחפש את הדבר הבא בכל גיל, בעיקר כשיש ברקע ותק וניסיון לצד בשלות לחולל שינוי. הכל פתוח ולעולם לא מאוחר".

עו"ד שלום פינחס וייס 

טלפון: 052-2912790

מייל: [email protected]

כתבות: א.ד. ברגמן 2 א', פארק המדע, רחובות

אתר: https://www.shalomwadv.co.il/

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר