עורכי דין פשיטת רגל ברחובות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
עורכי דין פשיטת רגל ברחובות (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עורכי דין פשיטת רגל ברחובות

הכירו עורכי דין פשיטת רגל ברחובות, המתמחים בחדלות פירעון ושיקום כלכלי, שיקום חברות והבראתן, הקפאת הליכים, הסדרי נושים, הסדרי חוב ובפירוקים

פורסם בתאריך: 1.9.20 22:04

-->

שקועים בחובות? יש דרך להיחלץ מכך ולהתחיל חיים חדשים. עורכי דין פשיטת רגל ברחובות מתמחים בחדלות פירעון ומחיקת חובות בהליכים השונים לפי החוק החדש.


עו"ד ונוטריון לאה תורג'מן מרר

עו"ד ונוטריון לאה תורג'מן מרר מתמחה מזה 15 שנה בייצוג חייבים ונושים בערכאות השונות ובהליכי פשיטת רגל, חדלות פירעון והוצאה לפועל הכוללים: מחיקת חובות, צווי תשלומים, הסדרי חוב בהסכם ללא הליך משפטי, הפטרים, ביטול הגבלות ועיקולים תוך 24 שעות, הגנה וחילוץ מפני מלווים מפרי חוק, שיקום והבראה כלכלית. כל זאת תוך ליווי משפטי מקצועי וניהול מגוון הליכים משפטיים אל מול גופי המדינה ובפני ערכאות השיפוט השונות ברחבי הארץ.

עו"ד ונוטריון לאה תורג'מן מרר (צילום: אמליה לוקאש)

עו"ד ונוטריון לאה תורג'מן מרר (צילום: אמליה לוקאש)

משרד עורכי דין לאה תורג'מן מרר טיפל במהלך השנים במאות תיקי הוצאה לפועל, ייצוג זוכים וחייבים, פשיטת רגל והסדרי חובות, וחרט על דגלו שירות מקצועי, אמין וזמין ללקוחותיו. "מטרתנו להגיע להסדר סילוק החוב, צו תשלומים, הסדר חובות או הליך חדלות פירעון – מחיקת החוב וזאת על ידי ייצוג מקצועי וזמין ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד", משתפת עו"ד תורג'מן מרר.

על מנת לבנות מתווה מוצלח להגשת התיקים, צוות עורכי דין מקצועי בראשותה של עו"ד תורג'מן מרר עוברים על כל תיק ותיק ביסודיות וקפדניות, וכל זאת על מנת להגיע לסיכויי הצלחה גבוהים, הפחתת החובות, ויציאה לדרך כלכלית חדשה, כל זאת תוך יחס אישי ושירות מקצועי לאורך הדרך החל מהגשת הדוחות, ליווי לחקירות ועד לבקשת שחרור כספים שעוקלו. "מגיעים אלינו לקוחות שהגיעו למצבים של עיקולים והגבלות, צו עיכוב יציאה מהארץ, פסילת רישיון ועוד. מקרה אחד לא דומה לשני, ולכל לקוח נסיבות חיים שונות שהביאו אותו למצב זה. כמו כן, הצלחנו להשיג תוצאות מרשימות גם בתיקים שעברו מספר עורכי דין שכשלו. על כן, אנחנו עובדים במרץ לגיבוש מתווה מתאים לכל תיק ותיק", ממשיכה עו"ד תורג'מן מרר.

עו"ד ונוטריון לאה תורג'מן מרר (צילום: פרטי)

עו"ד ונוטריון לאה תורג'מן מרר (צילום: פרטי)

אם אתם בעלי עסק שקרס כלכלית, או שנקלעתם לחובות בעקבות פיטורים, הלוואות, מצב רפואי נפשי או פיזי, הימורים, התמכרויות ועוד, אינכם צריכים לעמוד בפני שוקת שבורה אל מול הרשויות והביורוקרטיה לבדכם, משרד עורכי דין לאה תורג'מן מרר מאפשר לכם לעבור את הליך פשיטת הרגל/חדלות פירעון בצורה זהירה וחכמה בעזרת ניהול נכון מול הרשויות וגם לאפשר לכם לשלם את הסכום המנימאלי בגין חובותיכם ולצמצם את ההשלכות הצפויות מהליך שכזה.

לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא תשלום וללא התחייבות

חייגו: 052-4372087

ממליצה לבקר באתר על מנת להיווכח בסיפורי הצלחה ותודות של לקוחות מרוצים

אתר: www.leatm-law.co.il


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר