רו"ח פיליפ אוסלנדר (צילום: Irena Romanovska)
רו"ח פיליפ אוסלנדר (צילום: Irena Romanovska)

העסק מרוויח אבל אתה לא רואה את הכסף?

הכירו את פיליפ אוסלנדר רואה החשבון שמבריא עסקים לעצמאות כלכלית איתנה: מעוסק פטור ועד חברות בע"מ

פורסם בתאריך: 5.7.20 19:37

-->

אתם בעלי עסק, חברה בע"מ, או מנכ"לים של ארגון גדול? הגיע הזמן שתתחילו להתעסק בעסק שלכם באמת. כבעלי עסקים וחברות יש לכם מספיק דברים על הראש, החל משיווק המוצרים או השירותים ועד לדאגה לרווחה העובדים, שירות ללקוחות ועוד. פיליפ אוסלנדר רואה חשבון בעל ניסיון של מעל 7 שנים בתחום, חבר לשכת רואי חשבון בישראל, בעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה ובודק שכר מוסמך על פי משרד העבודה וכלכלה מעניק שירות לעסקים מעוסק פטור ועד לחברות בע"מ, ועושה הכל על מנת שיתחילו להתעסק בדברים החשובים באמת. בין שירותיו של פיליפ תוכלו למצוא: ביקורת לחברות פרטיות, ביקורת עמותות ומלכ"רים, מיסוי בינלאומי, שירותים נלווים, ניהול הנהלת חשבונות, חישובי שכר, החזרי מס, הצהרת הון, ליווי עסקי, ליווי עסקי, בניית תזרים מזומנים, פתיחת תיקים ועוד.

"לא פעם מגיעים אלי בעלי עסקים ואפילו בעלי חברות שהראש שלהם נמצא בדבר הלא נכון. לא סתם למדנו את המקצוע של ראיית חשבון. אחרת אם כולם היו יכולים להתעסק במספרים, חשבונות, כספים, מס הכנסה ועוד ולא היו נזקקים לשירותינו. אני ממש רואה את העוול שנעשה לעסק כשבעל העסק לא מצליח להתפנות לדברים החשובים באמת – לעסק שלו. אני תמיד אומר אם אתה ירקן – תמכור ירקות. וזו לא סתם סיסמה, זו דרך מחשבה שיכולה לעשות הרבה סדר בראש. לפעמים אני רואה איך אחרי עבודה של כמה חודשים פונים אלי הלקוחות ואומרים, אני לא מבין מה קרה? ההכנסות עלו? וזה לא שיש לי מטה קסמים, יש לי אולי מטה כספים. אבל מה שקרה זה לא באמת קסם. בעל העסק או החברה פשוט התחיל לעבוד. היה לו שקט בכל הקשור לניהול הכספים של החברה והוא התפנה לשיווק, לשירות, למכירות, לפולאפ ללקוחות, אפילו בארגון יום כיף לעובדים שיצאו מרוצים והתפוקה שלהם עלתה. זה גלגל שמשפיע על גלגל נוסף וגורם למערכת להיות הרבה יותר משומנת", מסביר רו"ח פיליפ.

רו"ח פיליפ אוסלנדר (צילום: Irena Romanovska)

רו"ח פיליפ אוסלנדר (צילום: Irena Romanovska)

הבראת העסק וצמיחתו הכלכלית. יש מי שמנהל עבורך את מערכת היחסים מול רשויות המס

"במשרד שלנו אנחנו מתמחים בין השאר בהבראת עסקים, אם העסק נקלע למצב שצריך ליווי תזרמי ולהבריא אותו מבחינת מספרים ולתת לו ייעוץ נכון. אנחנו ממש נותנים שירות כירורגי לבעלי העסקים. אנחנו לא מטפלים בלשכוח, אלא ממש ליווי צמוד און ליין לבעלי העסקים שיכולים בכל עת לפנות אלינו ולקבל עדכון מיידי. כמו כן, בעלי עסקים שלא מצליחים להתנהל מול הרשויות, נתקלים בבעיות תזרמיות, יש להם בלגאן בעסק. אני למעשה נותן לה את האפשרות להתעסק במכירה ובשירות ואני מנהל עבורם את מערכת היחסים מול רשויות המס. אתה תדאג להרוויח את הכסף ואני אשמור לך עליו.  בנוסף, הדגש שלנו הוא על יחס אישי, גם לקוח קטן יקבל את אותו היחס אל מול חברה בע"מ של מנהל פרסום בינלאומי. כל לקוח הוא זהב עבורנו ולא משנה כמה הוא מכניס בחודש. למעשה אני תמיד מגדיר את ראיית החשבון כסוג של שומר ראש מול הנתונים. היום לאנשים אין סבלנות להקשיב. לשבת רגע ולדבר. לשמוע את הצד השני. זה מפתיע אנשים שחושבים שאני איש של מספרים נטו. וזה נכון אני איש של מספרים אבל לפני הכל אני איש של אנשים. להיות קשוב לצד השני לשמוע מה הוא לא אומר. לפעמים על ידי הקשבה אמיתית אפשר לגלות עולם ולשמוע את הדברים שלא נאמרים וללמוד לא מעט על העסק, על בעל העסק ועל המטרות שלו, על מה חוסם אותו מלהתקדם ומה חשוב לו בעסק ובמערכת היחסים איתנו.

לשיחת ייעוץ עם פיליפ אוסלנדר – רואה חשבון חייגו עכשיו >>>

טלפון: 054-5552070

לאתר: http://philipaus.co.il/


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר