ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)
ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

"הרפואה המערבית לא הצליחה לטפל ברגל שלי. הרפואה הסינית היא זו שהצילה אותי"

טרום גיוסו לצה"ל, חש בעז הופמן כאבים עזים ברגלו. לאחר בדיקות אצל רופאים שונים וניסיונות טיפול שלא צלחו, פנה בעז לטיפול באמצעות רפואה סינית ותוך מספר טיפולים הכאב הלך ונעלם. לאחר שירותו הצבאי החליט בעז, כיום ד"ר בעז הופמן, להקדיש את חייו לרפואה הסינית ולתת מענה לסובלים מכאבים בכלל ולחולים אונקולוגיים בפרט

פורסם בתאריך: 24.6.20 14:28

-->

"נפגשתי לראשונה עם עולם הרפואה הסינית בתור נער לפני הגיוס. הייתה לי בעיה ברגל שהרפואה המערבית לא פתרה. חבר טוב בזמנו הציע לי להגיע למישהי שמטפלת ברפואה סינית ואחרי כמה טיפולים הבעיה הלכה ונעלמה", מספר ד"ר בעז הופמן על המפגש הראשון עם עולם הרפואה הסינית.

"לאחר השירות הצבאי התלבטתי מה ללמוד: לימודי רפואה מערבית, פיזיותרפיה, וטרינריה ועוד, אך כל אחד מהתחומים הללו הצריך ממני משהו שלא הייתי ערוך אליו בזמנו. ותוך כדי התלבטות באיזה תחום לעסוק ולהתמקצע, פגשתי חבר שסיפר על אשתו שהתחילה לימודים בבית ספר לרפואה סינית בתל אביב, ושם התחיל המסע שלי והרומן שלי עם עולם הרפואה הסינית שנמשך כבר קרוב לשלושים שנה ועד היום", הוא משתף.

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

ד"ר לרפואה סינית, התמחות בטיפול בחולים אונקולוגיים ובבעיות כאב ופתיחת קליניקה פרטית ברחובות

ההכשרה המקצועית של ד"ר הופמן והרזומה העשיר שצבר כוללים לימודים בארצות הברית במוסדות אקדמאיים בעלי שם דבר בתחום הרפואה הסינית, והתמחות קלינית בבתי חולים שונים בסין ובארה"ב. בין המוסדות ניתן למצוא את אוניברסיטת באסטיר שבוושינגטון, מכללת פסיפיק – PCOM בקליפורניה, בתי חולים לרפואה סינית בשנחאי, סין ועוד. כמו כן הרפרטואר והניסיון המקצועי של ד"ר הופמן הפכו אותו לשם דבר בתחום וממובילי הרפואה הסינית בארץ.  "משנת 2000 אני עובד כמטפל בכיר במרכז הרפואי שיבא תל השומר. בשנים הראשונות עבדתי במחלקת שיקום אורתופדי וטיפלתי במאושפזים במחלקה כחלק מהתהליך השיקומי שלהם, בנוסף אני מטפל במרפאה לרפואה משלימה במגוון בעיות רפואיות כגון חולים אונקולוגיים, חולים הסובלים מהלם קרב ופציעות שונות של נכי צה"ל.

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

לפני מספר שנים, אדם קרוב אליי חלה בסרטן והרגשתי שאין לי את הכלים המתאימים לטפל בו והתחלתי לחפש מסגרת אקדמית להתמקצע בתחום האונקולוגיה, ולבסוף בעידודה של רעייתי נסעתי עם משפחתי לארצות הברית לארבע שנים ללימודי תואר שלישי (דוקטורט) ברפואה סינית עם התמחות בחולים אונקולוגיים ובעיות כאב. כיום בין השאר, אני בעל קליניקה פרטית ברחובות הנותנת מענה לחולי סרטן ולסובלים מבעיות כאב שונות", הוא מספר.

בעבר טיפל ד"ר הופמן במרכז הרפואי שיבא תל השומר גם במחלקה לשיקום אורטופדי וניורולוגי, במחלקת נשים בהריון בסיכון גבוה. בין השנים 2010-2014 שימש גם כראש תחום הרפואה הסינית במכון האונקולוגי של בית החולים. כראש תחום, הביא לראשונה למכון האונקולוגי את בשורת הטיפולים ברפואה סינית לרווחת המטופלים האונקולוגיים וטיפל באשפוז יום האונקולוגי, במחלקה האונקולוגית ובמחלקה הגינקו-אונקולוגית.

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

כיצד הרפואה הסינית משפיעה על חולים אונקולוגיים ובאיזה שלב אפשר להגיע לטיפול?

"הרבה מטופלים מגיעים אלי לקליניקה ברגע שהם מקבלים את הבשורה. החל מגילוי המחלה שיוצרת לא מעט חשש, פחד, חרדות, קשיי שינה, סטרס ועוד, ועד הצד הפיזי ותופעות הלוואי השונות שמגיעות כתוצאה מטיפולי הכימותרפיה וההקרנות. הטיפול ברפואה סינית באמצעות דיקור סיני, צמחי מרפא, מגע והמלצות תזונה יכול להקל באופן משמעותי הן על ההיבט הפיזי של המחלה: בחילות, הקאות, שינויים במערכת העיכול, יובש בפה, נימולים, דמומים מהאף, שינויי טעם, עייפות, תשישות, גלי חום, ירידה קוגניטיבית ועוד, והן על ההיבט הנפשי-רגשי: חרדות, לחץ ומתח. הטיפול ברפואה סינית נעשה בשיתוף ובמקביל  לטיפול המערבי. לדוגמא, הקשר עם הרפואה המערבית קיים בחלק מהמקרים בהם צריך להתייעץ לגבי לקיחת צמחי מרפא. יחד עם זאת אין שום מניעה להמשיך בטיפולים ולבצע במקביל דיקור או טיפול במגע בשביל להקל על הסימפטומים. בדרך זו המטופל האונקולוגי מרוויח את המיטב משני עולמות רפואיים שונים".

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

ד"ר בעז הופמן רפואה סינית (צילום: חנה נודלמן-פאוסט)

באילו מקרים נוספים מלבד אונקולוגיה אפשר לפנות אליך?

"כאמור, ההתמחות שלי כוללת גם טיפול בכאבים ואני מטפל במגוון בעיות כאב: כאבי גב, פרקים, כאבי ראש, מגרנות, שיתוק של חצי פנים (פצייאליס), כאבי מחזור, כאבי ברכיים, כאבים אחרי ניתוח או תאונה וכאבים כרוניים. כל כאב או מצוקה שקיימת בגוף האדם בשילוב של טיפול נכון יכול לקבל מענה ופתרון. בקליניקה שלי ברחובות אני פוגש אנשים שמגיעים עם תלונה רפואית או כאב שלא קיבלו מענה ואחרי סדרת טיפולים מדווחים על הקלה משמעותית. לבסוף, אני יכול לומר שמטופלים רבים אומרים לי "לבוא לטיפול אצלך זה כמו להיות אצל קוסם", ואני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות שותף לתהליך הריפוי של אנשים, להקל על כאבם ולשפר את איכות חייהם".

לשיחת ייעוץ עם ד"ר בעז הופמן מומחה לאונקולוגיה וכאבים ברפואה סינית

טלפון: 052-8457721

כתובת: עזרא 4, רחובות

לאתר: ד"ר בעז הופמן

לפייסבוק: ד"ר בעז הופמן- רפואה סינית, מומחה לאונקולוגיה ולכאב

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הדס

    אכן ד'ר בועז הופמן הוא קוסם. אין מפגש בקליניקה שלו שאני לא מרגישה הטבה מיידית.
    ממליצה בחום!!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר