פתיחה בקלפי טארוט (צילום: By LunarVogel, shutterstock)
פתיחה בקלפי טארוט (צילום: By LunarVogel, shutterstock)

פתיחה בקלפי טארוט: איילת חן בתחזית לבני מזל טלה

מה צופים הקלפים לילידי מזל טלה? המיסטיקנית איילת חן ביצעה פתיחה חודשית בקלפי טארוט, וקיבלה תחזית מסקרנת. לפניכם התוצאות

פורסם בתאריך: 5.4.20 09:40

-->

הכוח של קלפי הטארוט טמון במה שהם מייצגים – החלקים השונים של האדם השלם. כמו חפיסת הקלפים, כולנו מורכבים ולכולנו יש בתוך הנפש פנימה עולם שלם הנבנה נדבך אחר נדבך מהאופי והאישיות שלנו, ממצבים שונים מחיי היום-יום, תשוקות ורצונות.

בעולם יש למעלה מ-5,000 סוגים של קלפי טארוט, ורבים סבורים כי כל מטרתם היא לחזות את העתיד, אבל האמת היא שהשימוש בקלפים עמוק ומשמעותי הרבה מעבר לכך. בייעוץ מעמיק, מקצועי ומהימן, אפשר להפיק מהם את המיטב ולתת מענה לנשמה במגוון תחומים שבהם עולות בנו שאלות ותהיות קיומיות.

אני מאמינה שלכל אחד מגיע להמריא, ושעם הכוונה נכונה אפשר להפוך כל אתגר להזדמנות – וזו השליחות שלי: לעזור לאנשים לחבר את הפאזל ולהבין את משמעות חייהם. כדי להגשים עוד פיסה מהשליחות שלי, אני שמחה להגיש לכם את מה שהקלפים סיפרו לי על הצפוי לילידי מזל טלה בחודש הקרוב:

איילת חן: הריח של האביב חודר לכל העורקים (צילום עצמי)

איילת חן: הריח של האביב חודר לכל העורקים (צילום עצמי)

מזל טלה: תחזית לחודש אפריל 2020

הצבע שמאפיין את חודש טלה מתאפיין בצבע כחול. הצבע הכחול מדבר על תקשורת, תקשורתיות ושיפור הזיכרון, על תקופה נהדרת ללמוד למבחנים, לפתח את הירידה לפרטים, ולתת מקום לזוגיות – לא משפיטה אלא ממקום טוטאלי, שמתמסר. הקריסטל שתואם את הצבע הכחול הוא אמטיסט כחולה או אגת כחולה.

מזל טלה מכוון בעיקר לתחום הזוגיות, ולמעשה התחזית לבני מזל זה בחודש אפריל מתמקדת בקשר שבין בני זוג – לקבל את בן הזוג שאיתך גם מבחינה רגשית וגם מבחינה שכלית, ולקבל בצורה קלה יותר את התלות שבזוגיות.

בחודש אפריל, הריח של האביב חודר לכל העורקים ויוצר רצון ליצירה, לאמנות, ולכן גם לרווקים יהיה יותר רצון למגע, לפיזיות, למין – שגם הוא בגדר יצירה.

ילידי מזל טלה יחוו בחודש אפריל מסע לגילוי עצמי של תחושות האושר והעצב שבתוכם ולהבנה טובה יותר של התחושות, מסע של גילוי עצמי לאמת שלהם, ליצירה שלהם. הם ירצו פתאום לחדש את הריהוט בסלון, לדוגמה, להחליף בגינה לצמחים של אביב, לצבוע, לעשות דברים לנשמה. במקביל, למרות הבידוד, יתגבר הרצון לפגוש יותר אנשים, והם יפנטזו על נסיעות וטיולים לחודשים הבאים.

שיהיה חודש טוב ומבורך לכולנו!

איילת חן, מיסטיקנית וקוראת בטארוט

טלפון: 050-9770080

מעבר לעמוד הפייסבוק האישי

מעבר לעמוד הפייסבוק העסקי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר