מספרות מומלצות בנס ציונה shutterstock By Didecs
מספרות מומלצות בנס ציונה shutterstock By Didecs

מספרות מומלצות בנס ציונה

חושבים על תספורת חדשה ומרעננת אבל לא יודעים מה הכי יתאים לכם? הכירו את המספרה בנס ציונה שתכניס את הסטייל לחייכם

פורסם בתאריך: 20.1.20 10:25

-->

מספרת מכל הלב 

רובנו מטפלים בשיער על בסיס יומיומי; מרטיבים, חופפים, מוסיפים שמפו ומרכך, מעסים את הקרקפת ולבסוף שוטפים. זה מרגיש לנו שאנחנו מטפלים ומטפחים את השיער כמו שצריך, הרי עשינו בדיוק מה שאמרו לנו תמיד לעשות, אבל האם מי שהדריך אותנו לטפל בשיערנו היפה יודע בעצמו כיצד לטפל בשיער?

המספרה שהקימו אדיק ונטליה יגודייב לפני כ-21 שנה, ״מספרה מכל הלב״, ביקשה להביא לאנשים שאוהבים ומעריכים את השיער שלהם בשורה חדשה. המטרה הייתה, ועודנה גם כיום, להביא אל האנשים את המודעות על טיפוח נכון ועל החשיבות של הטיפוח מבחינה בריאותית.

רוב האנשים אינם מבינים כי הטיפוח והטיפול בשיער הוא עבודה יומיומית המצריכה תשומת לב. רבים מהאנשים מתייחסים אל השיער שלהם כחוט מת ועל כן נוטים לתת לו תשומת לב מינימלית שגם היא לא באמת תורמת כפי שרבים מאמינים.

הטיפוח והטיפול בשיער משתנה מאדם לאדם, אך בבסיס יש להבין שההתייחסות אליו צריכה להיות כאל דבר חי המושפע מסביבתו. בדיוק באותה הקלות שניתן להרוס שיער, ניתן גם לבנות אותו ולטפח אותו, אבל אם אתם מצפים שהשיער שלכם יהיה יפה ובריא רק מלשטוף ולחפוף אותו ייתכן ואתם צריכים לשנות גישה.

״פתחנו את המספרה כדי לספק שירותי ספרות אך לצד זאת ביקשנו גם לעזור ולהדריך אנשים על האופן הנכון שבו עליהם לדאוג לשיער שלהם. רוב האנשים לא יודעים כיצד לטפל בו מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא באמת לימד אותם איך וכתוצאה מכך הם משתמשים בתכשירים וחומרים, ומחזיקים בהרגלים שרק עושים להם נזק״, מסבירה נטליה.

״אנחנו לא מחזיקים במספרה שלנו שום דבר שעלול לפגוע בשיער ובעור הקרקפת, זה עיקרון שלנו ואנחנו עומדים מאחוריו כבר למעלה 21 שנים. אין אצלנו החלקות או טיפולים אחרים שפוגעים בשיער כי הדברים האלה מזיקים לבריאות השערה ולקרקפת. שיער של נשים שעושות החלקות הוא קצת כמו אדם חולה שמעמיד פנים שהוא בריא – מבחוץ הכל נראה טוב אבל מבפנים אין הדבר כך״.

מספרת מכל הלב. צילום באדיבות הלקוח

מספרת מכל הלב. צילום באדיבות הלקוח

אחרי שנים בהם אדיק ונטליה משתתפים בכנסים, השתלמויות, קוראים מידע ומתבוננים באדיקות בשיער ובקרקפת של לקוחותיהם, הם יודעים כיום כיצד לטפל ספציפית בכל לקוח שנכנס אליהם למספרה ומדריכים אותו מה עליו לעשות כדי לשמר ולטפח את השיער.

מי שיגיע ל״מספרה מכל הלב״ יקבל מידע רב אודות הטיפול בשיער, איך וכיצד לחפוף, באיזה טמפרטורת מים לשטוף את השיער, מה ניתן לשים עליו כדי להעלים שמנוניות ועוד המון טיפים ועצות מועילות שיבטיחו ששיערכם יראה יפה מתמיד.

לכל אחד ישנו תחום ההתמחות שלו, והלקוחות מולם הוא עובד. תחום ההתמחות של אדיק הוא בתספורות גברים, קווים נקיים, קלאסים, הרבה סטייל והרבה אלגנטיות, נטליה מתמחה בתספורות לנשים, הכל כמובן ללא חומרים המסכנים את השיער.

נוסף על טיפולי השיער והתספורות שמעניקים השניים, ישנם במספרה גם שירותי פדיקור ומניקור, בניית ציפורניים וכן גבות בחוט. מי שמגיעה למקום יכולה למצוא את כל שירותי היופי שהיא צריכה מכף רגל ועד ראש, תרתי משמע.

אם השיער חשוב לכם והבנתם שהגישה של ״אני אשטוף, אני אחפוף והכל יהיה טוף״, לא באמת תעזור לכם לשמור ולטפח את השיער, הגיע הזמן שתגיעו ל״מספרה מכל הלב״. אדיק ונטליה ישמחו לקבל אתכם ועל הדרך ידריכו אתכם עם המון טיפים, שיטות וחומרים טבעיים שיבטיחו ששיערכם יראה כמו פרסומת מהלכת לשמפו החדש שעל המדף.

כתובת: נורדאו 8, נס ציונה

טלפון: 054-4663427

שעות פעילות:

א, ב, ג, ה: 20:00-10:00

ו: 14:00-09:00

מספרות מומלצות בנס ציונה: מספרת מכל הלב. צילום באדיבות הלקוח

מספרות מומלצות בנס ציונה: מספרת מכל הלב. צילום באדיבות הלקוח


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר