אבדן כושר עבודה ופגיעה בגוף ( Shutterstock) צילום: mrmohock
אבדן כושר עבודה ופגיעה בגוף ( Shutterstock) צילום: mrmohock

נפגעתם? נחבלתם בגוף או בראש? ייתכן ואתם זכאים לתגמולי אבדן כושר עבודה

חושבים שמגיעים לכם זכויות עקב חבלה גופנית? עורך הדין אייל פייפר מסביר באילו מצבים אתם זכאים לתגמול עקב אבדן כושר עבודה

פורסם בתאריך: 8.1.20 13:56

-->

לכל אחד מאתנו שגרת חיים שהיינו רוצים לשמור עליה. אנחנו קמים בבוקר, נוסעים למקום העבודה, מבלים את שעות הערב עם בני המשפחה ושמחים בחלקנו. לצערנו, כל אחד מאתנו עלול להתעורר בוקר אחד ומבלי שתהיה לו שליטה על כך, ימצא את עצמו נפגע, בין אם בכביש, בעבודה ואף בבית, ובין רגע חיינו ישתנו ללא הכר.

אדם שהיה מעורב בתאונה או נפגע בסיטואציה כל שהיא, עלול לגלות כי שוב אינו יכול לתפקד כרגיל. פגיעות וחבלות עלולות לאיים במצבים מסוימים אף על אפשרותנו להמשיך ולעבוד בעיסוק שלנו ולפרנס את המשפחה. לפעמים נופלים בחלקינו גם מחלות שונות בהם מעורב הגוף שלנו והם גם הם עשויים לפגוע בכושר העבודה. כאן מתחילות השאלות הרבות, באיזה מצבים על רקע התאונה או המחלה ממנה אנו סובלים תכיר חברת הביטוח בתביעת אבדן כושר עבודה, איך עורך דין תביעות אבדן כושר עבודה יכול לעזור בתביעה ובסיכויים להוציא כסף מול חברת הביטוח.

במצבים כאלו אדם יכול להגיש תביעה בגין אבדן כושר עבודה לביטוח לאומי ולחברת הביטוח בה הינו מבוטח, ולקבל פיצויים. במאמר זה מרחיב עו"ד אייל פייפר על הפגיעות והחבלות האפשריות והשלכות הפגיעה על יכולת התפקוד של הנפגע.

חבלות ראש

חבלות שנגרמות לראש עלולות להוביל למגוון פגיעות שונות לתפקוד המוח, בהתאם לאזור שבו התחרשה הפגיעה. כעת נפרט על ההשלכות האפשריות של פגיעת ראש.

זעזוע מח

מדובר למעשה בפגיעת מוח טראומטית המתקיימת בכל המוח, בניגוד לחבלה ממוקדת. זעזוע מוח מתרחש כאשר המוח מתנגש בדפנות הגולגולת עקב מכה או טלטול הראש. בעקבות המכה נפצעת רקמת המוח וכלי הדם שבו, וכן עלולה להוביל לשיבוש בפעילות החשמלית של המוח. התסמינים של זעזוע מוח משתנים וכוללים בין היתר: חוסר הכרה רגעי, פגיעה קצרת טווח או ארוכת טווח בזכרון, כאבי ראש, סחרחורות, שינויים במצב הרוח, עצבנות, בלבול, הקאות ואף הפרעות חרדה. במקרים חמורים הפגיעה עשויה להוביל לסיבוכים כמו דימום תוך-מוחי. ברוב המקרים, תופעות אלו חולפות מספר ימים לאחר זעזוע המוח. עם זאת, ישנם מקרים שבהם הסימפטומים עשויים להמשך שבועות ואף חודשים לאחר האירוע, ובהתאם הנפגע נדרש למנוחה פיזית וקוגניטיבית ואף להמנע מפעילויות הדורשות ריכוז ולמידה ומערבים התמודדות עם לחצים. לכן, בכל מקרה בו התופעות שהופיעו לאחר זעזוע המוח אינן חולפות, או שאתם מרגישים כי נגרם לכם נזק בלתי הפיך, מומלץ לפנות לייעוץ משפטי לבירור הזכאות להכרה באבדן כושר עבודה.

מתי חברת הביטוח תכיר בתביעת אבדן כושר עבודה על רקע חבלת ראש?

שוב ככל שהנזק מחבלת הראש, זעזוע המוח הקל אותו עברנו יהיה גדול יותר כך עולים הסיכויים שלנו להיות מוכרים כמי שכושר העבודה שלהם אבד על רקע המחלה. אולם השאלה העיקרית אותה עלינו לשאול באיזה ביטוח אנו מבטוחים ומה תנאי הפוליסה בה אנו מבוטחים.

אם אנו מבוטחים בקרן פנסיה אזי אבדן כושר עבודה שלנו יוגדר מי שאיבד את כושר העבודה לעבוד בכל עבודה שהיא, כלומר על מנת להיות מוגדר בפנסיית נכות על מי שמבקש אבדן כושר עבודה על רקע חבלת הראש להראות כי הוא לא כשיר לבצע כל עבודה שהיא. משימה לא פשוטה, אולם היא אפשרית בהרבה מקרים. ככל שהראה שפגיעת הראש משפיעה על התפקוד היום יומי שלנו באופן שפוגע בנו באופן קשה נוכל לזכות בתביעת אבדן כושר העבודה, ככל שנראה את משך הטיפולים הרבים אותם אנו נזקקים לעבור, כך הסיכוי שלנו לקבל הכרה על אבדן כושר עבודה גדל עם הזמן. לפעמים גם חברת הביטוח מחפשת לראות את ההשכלה שלנו, את הניסיון התעסוקתי וככל שהעבודה שלנו היא עבודה פשוטה, כמו מוכר בחנות, עובד בשמירה, מה שנקרא עבודה בעבודות פשוטות הסיכוי שלנו להיות מוכרים כמי שאבדו את כושר העבודה בתביעת פנסיית נכות בקרן פנסיה על זעזוע מוח, אירוע מוחי, או חבלת ראש כלשהיא, או אפילו פגיעת ראש לאחר תאונת דרכים גדל.

לעומת זאת, אנו מבוטחים בפוליסת ביטוח מנהלים בחברת ביטוח בה הגדרת אבדן כושר היא איבוד כושר העבודה על רקע עיסוק סביר אחר , החיים שלנו לזכות באבדן כושר יותר קלים ויותר פשוטים, ניקח, למשל, משרת מנהל בסופר. אופי העבודה של מנהל סניף בסופרמרקט הוא אופי נהולי, צריך לפקח על הרבה עובדים, צריך לפקח על הליך המכירות, צריך לנהל את העובדים ולטפל בבעיות של לקוחות. מספיק שנראה שהפגיעה בראש גרמה לאותו מנהל לא להיות כשיר מנהל סניף של סופרמרקט, כדי שהוא יזכה באבדן כושר עבודה על רקע אירוע מוחי או חבלת ראש כלשהיא, כלומר המצב שלנו במצב דברים זה קל יותר. שוב גם כאן תביעת אבדן כושר בפוליסת עסוק סביר אחר או בפוליסת עיסוק אשר מבטחת את העיסוק הספיצפי של המבוטח, ככל שנראה טפולים רציניים יותר, צורך בהרבה בדיקות או אם אנו רוצים לבסס את תביעת אבדן כושר העבודה לטווח ארוך, נצטרך להראות לחברת הביטוח למה הבעיות הרפואיות מהם אנו סובלים על רקע חבלת הראש מקשים עלינו לעבוד.

פגיעת צוואר, צליפת שוט, מכת WHIPLASH

פגיעת צוואר, המכונה לעתים גם "צליפת שוט", הינה פגיעה שכיחה בתאונות דרכים, הנגרמת כתוצאה מטלטלה של הצוואר לפנים ולאחור, בדומה לתנועת שוט. השלכותיה עלולות להיות הרסניות. תסמיניה האפשריים של הפגיעה כוללים בין היתר כאבים חזקים בצוואר, נוקשות שרירים אובדן של טווח תנועה באזור הצוואר וכאב ראש באזור העורף. הפגיעה עלולה להוביל לנזק לחוליות, שרירים, עצבים ועצמות הצוואר והעורף. נזק לחוליות ולדיסקים שבאזור עלולים לגרום ללחץ על העצבים שיוצאים מחוט השדרה, שבתורם עלולים להוביל לכאבים ולחולשת שרירים בגפיים. חלק מנפגעי צליפת שוט עלולים לסבול מכאבים כרוניים שבתורם פוגעים באיכות החיים של האדם. לעתים סובלים הנפגעים גם מחרדה ודכאון, להם השפעה רבה על היכולת לתפקד ולעבוד.

אם אנו מעוניינים לתבוע תביעת אובדן כושר עבודה על רקע חבלת ראש או על רקע מכה בצוואר או מה שנקרא מכת וופילש, אנו צריכים שוב לדעת אם אנו מבוטחים בפוליסת ביטוח בקרן פנסיה, ואנו מעוניינים לתבוע אבדן כושר עבודה על רקע פנסיית נכות מקרן פנסיה. אם כך המצב נצטרך להראות איך המכה בצוואר, או הפגיעה בצוואר גרמה לנו לא לעבוד.
לא אחת נתקלתי בהרבה מבוטחים לאחר תאונת דרכים עם מכה בצוואר, מה שנקרא פגיעת WHIPLASH, התוצאה שלהם הייתה שהם התלוננו על אי כושר לעבוד. אולם מאחר וחברת הביטוח בקרן פנסיה בודקת את אבוד כושר על רקע הגדרה של איבוד כושר העבודה לעבוד בכל עיסוק, התוצאה הייתה שצריכים להיות יצירתים איך לגרום לקרן הפנסיה להכיר באבדן כושר עבודה על רקע המכה בצוואר, כך,למשל, באחד המקרים בהם טיפל המשרד היה מדובר באדם שסבל מכאבים קשים מאוד בצוואר. הכאבים בצוואר הקשו עליו לעבוד, הוא מצא את עצמו מבקר במרפאות רבות של מרפאות כאב, טיפולים רפואיים רבים. מעבר לכך הלילות של אותו תובע היו לילות לבנים, הוא לא היה מתפקד, עצבני מאוד, לא מרוכז. ההשכלה שלו הייתה בית ספר יסודי עם 8 שנות לימוד, וכל חייו הוא היה עושה עבודות פיזיות. התוצאה הייתה שקרן פנסייה בתביעת נכות הכירה באבדן כושר עבודה. בכלל, אחת העצות היותר טובות שאפשר לתת למבוטחים שתובעים אבדן כושר עבודה בקרן פנסיה, להכין היטב את המסמכים ואת הניירת כך שאם מישהו מהצד קורא את הניירת, האם הוא יחשוב שאתם לא כשירים לעבוד בכל עבודה שהיא.

עוד יתרון בתביעת אבדן כושר בפגיעה בצוואר לאחר תאונת עבודה או לאחר תאונת דרכים בה אנו תובעים את קרן פנסיה היא שאפשר להוציא בתביעה מסוג כזה אבדן כושר עבודה חלקי, ולא אחת בתביעת מסוג כזה, אפשר ללכת על תביעת אבדן כושר עבודה חלקי ואם המסמכים והניירת והבעיות הרפואיות כתוצאה מהתאונה מראים שיש סבות אמיתיות לאבדן כושר חלקי בקרן פנסיה על פגיעת הראש ( על רקע הפגיעה בצוואר), הסיכויים שלכם לקבל אבדן כושר גבוהים.
לעומת זאת, אם הנכם תובעים פוליסת עיסוק או פוליסה של עיסוק סביר אחר, הסיכויים שלכם לקבל אבדן כושר תמיד יהיו גבוהים יותר מפוליסת ביטוח בקרן פנסיה בה הגדרת אבדן כושר העבודה היא כל עיסוק. לכן לא אחת נספיק שנראה לחברת הביטוח בפוליסת עיסוק סביר שפוסט הטראומה כתוצאה מתאונת הדרכים או תאונת העבודה גרמה לנו לבעיות תפקודיות משמעותיות, או שאנו סובלים מכאבים משמעותים שמקשים עלינו לתפקד ולבצע את העבודה הספיציפית בה אנו עובדים. התוצאה במצב דברים כזה שחברת הביטוח עשויה להכיר במצב דברים זה באבדן כושר זמני ולפעמים אבדן כושר עבודה זמני ממושך, הכל תלוי במידת הפגיעה ממנה תסבלו.

פגיעה בזכרון, חבלת ראש, כאבי ראש ופגיעה בזכרון- אבדן כושר עבודה

כאמור, לפגיעה בראש מגוון השלכות אפשריות, אחת מהן היא פגיעה בזכרון.קיימים ארבעה סוגי זכרון במוחנו:
1.זכרון עבודה – זהו אחד ממרכיבי הזכרון לטווח הקצר, והוא מאפשר לנו לקלוט מידע באופן מודע ברגע נתון. זכרון העבודה מוגבל למשך של דקה. זכרון זה עלול להפגע במקרה שמתרחשת פגיעה באונות המצחיות במוחנו. פגיעה בו תקשה על האדם לקלוט מידע חיצוני.
2. זכרון מיידי – זכרון זה, הנקרא גם זכרון מיידי, נמשך עד שלושים שניות ומכיל זכרונות חזותיים ושמיעתיים. זכרון זה הינו בעל הטווח הקצר ביותר, מאפשר לאדם יכולת למידה לסביבתו. זכרון מיידי עלול להפגע בעת פגיעה באונת הקודקוד.
3. זכרון מילולי – זכרון זה חשוב ביותר להבנה של השפה ושימוש בה. פגיעה בו תתקיים במידה ונפגעו האונות הרקתיות. אדם שהזכרון המילולי שלו נפגע, יחווה פגיעה ביכולת ההבנה שלו את השפה, וכן ביכולת הביטוי והדיבור שלו.
4. זכרון חזותי – הינו חלק מזכרון העבודה. זכרון זה נסמך על חוש הראייה, ובעזרתו אנו קולטים ושומרים מידע חזותי כמו תווי פנים, צורות, תמונות וסמלים. פגיעה בו עלולה להשפיע על יכולתו של אדם לזהות אנשים, עצמים וחפצים.
לא אחת שקורת תאונת דרכים עם חבלת ראש או תאונה כלשהיא עם חבלת ראש, או פגיעה של אירוע מוחי בהם נפגע המוח, נפגע הזכרון. פגיעה בזכרון יכולה להיות חוויה לא נעימה המצריכה שקום ארוך טווח.

לא אחת ככל שתוכיחו לחברת הביטוח כי מידת הפגיעה בזכרון היא משמעותית, תוכלו להגדיל את הסיכויים לזכות בתביעת אבדן כושר עבודה אם הנכם מבוטחים בפוליסת כל עיסוק בקרן פנסיה או בפוליסת עיסוק אחר בחברת הביטוח.
למשל, זכור לי מקרה של איש הייטק עם משכורת גבוהה שהיה מבוטח בפוליסת כל עיסוק בקרן פנסיה. הוא הראה שפגיעת הראש בתאונה בה עבר גרמה לו לפגיעה משמעותית בזכרון על כלל סוגיו. התוצאה הייתה שהוא לא הצליח לחזור לעבודה, נזקק לשקום ארוך טווח בבתי חולים שקומיים. חברת הביטוח כמובן שהסכימה להכיר לאבדן כושר רק לחצי השנה הראשונה, אולם לאחר מכן התפתח מאבק ארוך עם חברת הביטוח על ההכרה באבדן כושר בקרן הפנסיה בה הוא היה מבוטח, התוצאה הייתה שלאחר מאבקים ארוכים מול קרן פנסיה, הוא הצליח להיות מוכר כמי שאיבד את כושר העבודה למשך 3 שנים מלאות. לעומתו, אבדן כושר על רקע פגיעת ראש מתאונת דרכים או תאונת עבודה בפוליסת עיסוק סביר אחר, הכל יותר קלה, ולרוב חברת הביטוח הייתה מאשרת הכרה כזו למספר שנים ללא מאבקים משמעותיים.

כאב ראש מקבצי, כאבי ראש קשים – מתי חברת הביטוח תכיר בהם באבדן כושר עבודה?

מדובר במחלה נוירולוגית המתבטאת בכאב ראש עז, המתקיים לרוב כהתקפים חוזרים, המתרחשים מדי יום ומופיעים באופן פתאומי. עוצמת הכאב נחשבת לקשה ביותר מכאבי הראש השונים. הסובלים מכאב ראש מקבצי יחושו כאב בלתי נסבל בצד אחד של הראש. התקפים אלו של כאב ראש עשויים להישנות מדי יום במשך שבועות וחודשים, ללא הקלה. לעתים הכאב כה חזק, שהוא מעיר את האדם משנתו. כאשר אדם סובל מכאבי ראש מקבציים, הדבר מוביל לפגיעה חמורה באיכות חייו וביכולתו לתפקד כרגיל בשגרת חייו.

שוב כאבי ראש קשים מה שאנו קוראים להם כאבי ראש מקצביים יכולים להיות לא אחת בסיס די טוב להכרה באבדן כושר עבודה גם בפוליסת ביטוח שמוגדרת כפוליסת ביטוח אבוד כושר עבודה על רקע עיסוק סביר אחר, או פוליסת ביטוח כל עיסוק בקרן הפנסיה. לא אחת חברת הביטוח תחפש את מידת הקשיים אותם עובר שמי שסובל מכאבי ראש מקבציים. ככל שהקשיים על רקע כאבי הראש המקבציים קשים יותר, כך הסיכוי להיות מוכר באבדן כושר עבודה גדול יותר.

זכור לי מקרה של מבוטח שתבע את קרן פנסיה על רקע כאבי ראש מקבצים. ברור לכולם שחברת הביטוח לא הסכימה להכיר בכאבי ראש מקבציים וטענה בתביעת אבדן כושר העבודה שאותו מבוטח כשיר לעבוד בכל עבודה שהיא. אולם לאחר שהתערבנו וזכינו בערעור, הצלחנו להוכיח את המידה בה כאבי הראש מהם המבוטח סובל משתקים אותו, וישנם ימים רבים המבוטח לא יכול לצאת מהמיטה בבית. התוצאה הייתה שחברת הביטוח הכירה במבוטח כמי שלא יכול לעבוד גם בפוליסת הביטוח לאבדן כושר עבודה בקרן פנסיה.

חבלות גוף 

פריצות דיסק בגב

ביון כל שתי חוליות לאורך עמוד השדרה שלנו, קיים דיסק, המורכב מטבעת קשיחה של סיבי סחוס. בתוך הטבעת הקשיחה נמצא חומר רך ונוזלי, הסופג את הזעזועים בחוליות. פריצת דיסק מתרחשת כאשר נגרם קרע של סיבי טבעת הסחוס ושפיכת החומר הנוזלי מתוכו. אדם הסובל מפריצת דיסק יחוש כאבים בעקבות הלחץ שנגרם לעצבים שיוצאים מחוט השדרה. מידת הלחץ תקבע את עוצמת הכאב.

אנשים הסובלים מפריצות דיסק מותני יחושו כאב בגב התחתון, שעשוי להקרין לרגליים ואליהם עלולים להתלוות תחושת נימול וחולשה ברגליים. פריצת דיסק באיזור הצוואר תוביל לכאב באזור השכמות, הכתפיים ולעתים גם הזרוע. מיותר לציין כי אנשים הסובלים מפריצות דיסק אינם מסוגלים לבצע עבודות פיזיות בחיי היום-יום, ולכן כאשר מדובר באדם שאופי עבודתו הינו פיזי, סביר שלא יוכל להמשיך ולעבוד בה. פעמים רבות הפגיעה מובילה לכאב רב בגב ובגפיים ולהגבלת תנועה, הפוגעים בתורם ביכולת התפקוד הכללית של האדם. אל הביטוח הלאומי מוגשות מדי שנה תביעות רבות העוסקות בפריצות דיסק, והיות וקשיי התפקוד משתנים מאדם לאדם, והנזק מתרחש בהדרגה.

כשאנו באים לתבוע חברת הביטוח, או תביעת תאונת דרכים על רקע פריצת דיסק, או תביעה של תאונת עבודה על רקע פריצת דיסק, חברת הביטוח תקבע את אי כושר העבודה שלנו על רקע מידת הסבל ממנה אנו סובלים.
ככל שמידת הכאב ממנה נסבול תהיה קשה יותר, מידת הטיפולים אותם נצטרך לעבור יהיו ממושכים יותר, כך שהסיכוי שלנו להיות מוכרים כמי שנמצא באבדן כושר על רקע פריצת דיסק הן מחברת הביטוח בפוליסת כל עיסוק סביר אחר, או הן בפוליסת כל עיסוק בקרן פנסיה יגדל.

בעיות ברכיים

מפרק הברך הינו מפרק הגדול ביותר בגופנו. מדובר במפרק מורכב הנתון לעומסים משמעותיים. כאבי ברכיים עלולים להופיע מסיבות שונות, החל מדלקות ושחיקת סחוס, ועד חבלות חיצוניות הגורמות לקרע ברצועה או שבר בעצם באזור. כאבי הברכיים עלולים להופיע באזורים שונים של הברך, ולא פעם הינם מלווים בנפיחות מקומית ובמגבלת תנועה. משך הכאבים תלוי בסוג הפגיעה שנגרמה, חלקם עלולים להמשך שבועות, ולעתים הכאב אינו חולף והופך לכרוני. אדם הסובל בבעיות ברכיים באופן כרוני נדרש למנוחה פיזית ולכן במידה ועיסוקו דורש מאמץ גופני, ייתכן ולא יוכל להמשיך בו.

פגיעה נפשית, סיוטים לאחר תאונה, פוסט טראומה לאחר תאונה

בעיות נפשיות עלולות להתעורר ממגוון סיבות, החל מתאונה או אירוע טראומתי אחר שנגרם לנו, תקופת משבר או לחצים רבים המופעלים על האדם בשגרת חייו. בין הבעיות הנפשיות ניתן למנות דכאון, חרדה ופוסט טראומה. תסמינים אפשריים לקיומה של פגיעה נפשית כוללים בין היתר מחשבות טורדניות, סיוטים בלילות או נדודי שינה, שינויים במצבי הרוח, תחושת מועקה, חרדה, תוקפות או שינויים התנהגותיים שאינם אופייניים לכם.

תסמונת פוסט טראומתית

מדובר במצב שבו אדם חווה אירוע שהינו טראומתי עבורו, שלאחריו יתקשה לשוב ולחיות את חייו כבשגרה. הסימפטומים של תסמונת פוסט טראומתית עשויים להופיע מיד לאחר האירוע הטראומתי שחווה האדם, אך באותה מידה ייתכן שהטראומה תודחק ותוצף רק בעתיד בעקבות אירוע או חוויה כל שהיא. אדם שסובל מהתסמונת עלול לחוות נדודי שינה, סיוטים, חרדה כללית, עצבנות יתר, דכאון והסתגרות מהסביבה.

גם כיום ישנה לצערנו בושה והסתרה בכל הנוגע להתמודדות עם בעיות נפשיות. הסובלים מבעיות נפשיות עלולים למצוא את עצמם מסתגרים בביתם, מתנתקים מסביבתם ואף מבני משפחתם, ולעתים מגיעים אף למצב בו אינם יכולים כלל לתפקד, לא כל שכן לעבוד. חשוב להבין כי כיום ניתן להגיש תביעה לאבדן כושר עבודה על רקע נפשי. למעשה, שאנו באים לתבוע אבדן כושר עבודה על רקע נפשי, על פוסט טראומה כתוצאה מתאונה, אנו נמצאים בבעיה, שכן פוסט טראומה או דכאון הם בעיות שנקראות בעיות מתחת לפני השטח כלומר הם בעיות שאנו לא רואים אותם, אולם לא אחת בעיות אלו של פוסט טראומה עשויות לפגוע בנו משמעותית, להקשות עלינו לתפקד.

חברת הביטוח וגם קרן פנסיה אשר תכיר באבדן כושר עבודה תרצה לראות איך הפגיעה הנפשית משפיעה עלינו.
כלומר חברת הביטוח תחפש את מידת הפגיעה הנפשית- מה התלונות והבעיות מהם אתם סובלים ? מה מידת הדכאון ממנו אתם סובלים? האם הדכאון הוא משמעותי בחייכם,כזה שגורם לכם לא לצאת מהבית ? האם אתם מנהלים אשר פוסט הטראומה ממנה אתם סובלים תהיה קשה ותקשה עליכם לבצע את המטלות השונות בעבודה, לא לרצות לראות אנשים ? האם פוסט הטראומה ממנה אתם סובלים היא כזאת אשר הטיפולים הרפואיים אותם אתם לוקחים לא עוזרים לכם ?
ככל שתענו ותוכיחו את הטענות האלו ותראו את מידת הפגיעה כך חברת הביטוח תטה להכיר בכם כמי שאיבד את כושר העבודה שלו.

לסכום, מה היתרון של עורך דין לתביעת אבדן כושר?

אחת השאלות הרבות אותם שואלים מבוטחים רבים היא מה היתרון או המשמעות של לקיחת עורך דין לתביעות של אבדן כושר. היתרון בבחירת עו"ד לתביעות של אבדן כושר הוא יתרון משמעותי שכן לא אחת עורך דין לתביעות אבדן כושר עבודה מול חברות ביטוח או מול קרן פנסיה יודע איך להתנהל מול קרן הפנסיה,או חברת הביטוח, יודע איך להציג את המסמכים כך שלא אחת תצטרכו לעבור וועדות מוטעות. עורך דין לתביעות אבדן כושר עבודה יודע איך להציג את הטענות לחברות הביטוח או לקרן פנסיה בהם הנכם תובעים אובדן כושר עבודה.

מניסיון רב השנים בטפול בתביעות של אבדן כושר עבודה מול חברת הביטוח ככל שהנכם מעונינים לתבוע אבדן כושר עבודה לאורך זמן חברת הביטוח תעשה הכל כדי להקשות עליכם, ולכן הכנה מוקדמת מול חברת הביטוח, התנהלות נכונה, הצגת טענות נכונה עשויים לחזק את התביעה שלכם ואת ההתנהלות שלכם.

מעבר לאתר

טלפון: 077-5180500

היכנסו לקריאת סיפורי הצלחה מלקוחות המשרד

עורך הדין אייל פייפר. צילום: עופר ריבק

עורך הדין אייל פייפר. צילום: עופר ריבק


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר