ראד חומרי בניין ברחובות: שירות ואיכות במקום אחד (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
ראד חומרי בניין ברחובות: שירות ואיכות במקום אחד (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

ראד חומרי בניין ברחובות: שירות ואיכות במקום אחד

כשאנחנו ניגשים לפרויקט בנייה חשוב לנו להיות ערוכים עם כל הכלים והחומרים מוכנים לפעולה כדי שלא יהיו עיכובים או הפתעות לא רצויות בדרך. ראד חומרי בניין ברחובות מחזיק את כל מה שתצטרכו לפרוייקט בניה במקום אחד ובאיכות הגבוהה ביותר

פורסם בתאריך: 18.12.19 10:21

-->

כל אדם שמבצע שיפוץ בביתו או קבלן פרטי שמבצע פרויקט, בוחר לעצמו את חנות חומרי הבניין שבה הוא מאמין, כי חנות שכזו יכולה להפוך את הבנייה או השיפוץ לקלים יותר. מבחר עצום, זמינות מוצרים ושירות נהדר מעניקה חברת "ראד חומרי בניין", ששמה לעצמה את תודעת השירות בראש סדר העדיפויות.

היחסים בין סוגי הלקוחות השונים כמו הקבלנים, האדריכלים, הלקוחות הפרטיים ואפילו מעצבי הפנים וההום סטיילינג לבין משפחת אבו עראר, הבעלים של חברת ראד חומרי בניין שברחובות, הם כאלה שלא מביישים יחסי חברות קרובה על גבול המשפחתיות. "כל לקוח שמגיע אלינו לחנות בפעם הראשונה מיד מרגיש את החום, את האהבה ואת התחושה הטובה שיש בחנות. ולכן תמיד גם חוזר אלינו", מכריז ראזי אבו עראר, שנשוי באושר פלוס שני ילדים, מחזיק בתואר שני בפסיכולוגיה ומשמש כיד ימינו של אביו ג'ומען בן ה-60 ומי שהקים את החברה לפני כשלוש שנים.

אמנם חנות חומרי הבניין שברחובות הוקמה בצורה רשמית לפני שלוש שנים, אבל אצל משפחת אבו עראר עסקי חומרי הבניין נמצאים בדם ותמיד עסקו בה בצורה זו או אחרת בשלל דרכים, כך שניסיון רב וידע נרחב תמצאו אצלם. אם תוסיפו לכך את השירות האדיב והמקצועי תקבלו שילוב נהדר שאי אפשר להתעלם ממנו כשמגיעים לחנות העצומה שמתפרשת על פני חמישה דונם. הדיל המושלם.

הצוות המסור (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הצוות המסור (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

"אצלנו תמצאו הכל", אומר ראזי הבן בלי להתבלבל וחוזר על כך בשיחה מספר פעמים, "יש לנו באמת הכל וזה דיל מושלם ללקוח. החנות כאן כל כך גדולה כך שהלקוחות שמגיעים יכולים לראות כל סוג וכל דגם, ולבסוף ימצאו בה את מה שאפשר לבקש".

אז מה באמת יש בחנות? תנשמו עמוק. כלים סניטריים איכותיים תוצרת איטליה, תורכיה וגם תוצרת מקומית של חברת חארסה הנחשבת – ברזים, כיורים, אסלות, ריצוף. מגוון רחב של סוגי קרמיקות תוצרת ספרדית, איטלקית ותורכית.

גם את תחום הבריקים הם לא זונחים ותוכלו למצוא קטלוג מרשים של חיפוי קירות עשיר ואיכותי בגדלים ובצבעים שונים, בריקים מודרניים לעיצוב הבית.

אבו עראר מתגאה ובצדק במבחר הגדול של צבעים בחנות תוצרת נירלט, טמבור, והחברה היפנית אייפל. "אני יכול לייצר כל צבע שהלקוח חושק בו", הוא מספר ומציין כי במקום ישנן ארבע מכונות גיוון שונות ובנוסף מדפים שלמים עמוסי שפכטלים, מברשות ועוד מבחר של כלי צבע.

זה עדיין לא נגמר… אצל בראד חומרי בניין יש כמות לא מבוטלת של כלי עבודה, כלי גינון ובמחסני החנות ואפשר למצוא בנוסף גם סוגי דלתות שונות או כמו שראזי מתאר זאת היטב, "הלקוח מגיע עם שרטוט של הבית ומקבל את הכל מסודר. תוכנית עבודה של ממש".

כדי להבין עד כמה חברת ראד חומרי בניין היא המובילה באזור רחובות והסביבה, ניתן להביט בשלל העבודות שהיא מבצעת לעיריית רחובות, כמו פינוי הפסולת באתרים השונים או עבודות עפר ופיתוח בפרויקטים.

"אנחנו הכי זולים שתמצא", מוסיף ראזי בגאווה, "אנחנו מציעים מבצעים טובים, מחירים אטרקטיביים והלקוח ירגיש שהוא מקבל תוצרת איכותית בתמורה למחיר לא גבוה ובעיקר הוגן". ראד חומרי בניין יצרה לעצמה שם של חנות אמינה ומקצועית מאוד בזכות ידע רב, הוגנות יוצאת דופן ומחירים אטרקטיביים שכוללים מע"מ מראש – "הכי זולים", כמו שראזי טוען.

כך למשל בלה טיט עולה רק 100 ₪, כולל מע"מ. כן? וזה ממשיך – בלה חול, בלה חצץ, ובלה וסומסום רק 90 ₪.

תודעת השירות היא כאמור גולת הכותרת של החנות ולכן חנות חומרי הבניין שברחובות רכשה לפני כחצי שנה מנוף שמגיע עד לגובה של 12 מטר כדי לספק ללקוח את הציוד עד לביתו גם בתנאים מורכבים. אנחנו מעמיסים את הסחורה לרכבים, לוקחים אותה לאן שהלקוח מבקש ומסוגלים להניח לו את הציוד היכן שירצה. תמורת 100 ₪ אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ", מסכם ראזי ומציב סטנדרט גבוה למתחרים.

כתובת: צומת בילו סנטר, לכיוון שילר

טלפון: 053-4444145, 08-9797195

למעבר לפייסבוק

מציבים סטנדרט גבוה למתחרים (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

מציבים סטנדרט גבוה למתחרים (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר