משרדי תיווך מומלצים ברחובות. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Roman Samborskyi
משרדי תיווך מומלצים ברחובות. תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Roman Samborskyi

משרדי תיווך מומלצים ברחובות

מחפשים לקנות דירה חדשה? חושבים למכור את הנוכחית? משרד תיווך מקצועי ואמין יבטיח לעמוד לצידכם לכל אורך העסקה על הנכס ולהשיג עבורכם את התנאים והמחיר אותם אתם מבקשים, אלו הם משרדי התיווך שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 1.9.19 14:15

-->

המומחים בנדל"ן מארק קורצברג ומיכאל לייבזון

על העסק
משרד "המומחים בנדל"ן מארק קורצברג ומיכאל לייבזון" הוא משרד בוטיק ובית מזמין וחם לכל לקוח שמעוניין לקבל ייעוץ אישי ומקצועי בנושאי נדל"ן ללא עלות וללא התחייבות. המוטו המנחה הוא "תמיד עם חיוך ועצה טובה".

המשרד מטפל במכירה ובהשכרה של דירות יד שנייה, דירות קבלן ונכסי יוקרה, מגרשים לבנייה, מגרשים חקלאיים, נכסים מסחריים, משרדים ותמ"א 38.

לצוות ניסיון רב שנים בתחום הנדל"ן, המקנה להם את היכולת המקצועית הגבוהה לעזור ללקוחותיהם לבצע את עסקת הנדל"ן המוצלחת ביותר עבורם.

"אנו מתחייבים לתת ללקוחותינו שירות אישי ומדהים במלוא תשומת הלב, הרגישות והביטחון, בזמינות מלאה ובליווי עד קבלת או מסירת הנכס", מספרים השותפים. "אנו פועלים באמינות וביושרה, במקצועיות, בשקיפות ובעמידה בלוחות זמנים. משרדנו עושה שימוש באמצעים מתקדמים וחדשניים ובשיווק רחב היקף. אנו לא מבטיחים את מה שאנו לא יכולים לקיים, ואנו מתחייבים בפני לקוחותינו הרבים להיות ראויים לאמון שהם בוחרים לתת בנו".

המומחים בנדל"ן

המומחים בנדל"ן

מי בעסק

מארק קורצברג: בן 60, נשוי + 2, מתגורר ברחובות. לאחר 32 שנות שירות בחיל האוויר פרש מצה"ל ועבר לתחום הנדל"ן. למארק ותק של תשע שנים בתחום מאתגר זה, והוא בוגר בית ספר למקצועות הנדל"ן ומומחה למשא ומתן.

מיכאל לייבזון. צילום: המומחים בנדל"ן

מיכאל לייבזון. צילום: המומחים בנדל"ן

מיכאל לייבזון: בן 59, נשוי + 4, מתגורר ברחובות. בעל ותק של כ-30 שנה בתחום הנדל"ן. בתקופה ארוכה זו צבר ידע וניסיון רב, כולל בתחום הנדל"ן בחו"ל. מיכאל הוא בוגר בית ספר למקצועות הנדל"ן ומומחה למשא ומתן.

מארק קורצברג. צילום: המומחים בנדל"ן

מארק קורצברג. צילום: המומחים בנדל"ן

שרונה אלדד: בת 50, נשואה + 2, מתגוררת בנס ציונה. בעלת מוניטין רב שצברה במשך השנים ניסיון במכירות ובניהול בחברה. בעלת ותק של כמה שנים בתחום הנדל"ן, בוגרת בית ספר למקצועות הנדל"ן ומומחית למשא ומתן.

שרונה אלדד. צילום: המומחים בנדל"ן

שרונה אלדד. צילום: המומחים בנדל"ן

"כולנו בעלי רישיון תיווך ממשרד המשפטים וחברים בלשכת מתווכי הנדל"ן הארצית, שהוא הגוף המקצועי המאגד את מתווכי הנדל"ן בישראל", הם מספרים.

"אנו דואגים להיות תמיד בחזית הידע והמקצועיות, לומדים ומשתתפים בהדרכות מתקדמות כל העת".

איך הכל התחיל

את משרד "המומחים בנדל"ן" הקימו מארק קורצברג ומיכאל לייבזון, שותפים וחברים ותיקים, בעלי ידע וניסיון רב בתחום תיווך הנדל"ן וסוכנים מצטיינים  מהשורה הראשונה בתחום תיווך הנדל"ן בישראל.

"במהלך שנות פעילותנו זכינו להישגים מרשימים בכל קנה מידה וצברנו קהל לקוחות רב ומרוצה", הם מספרים. "שנים של שותפות יפה, פעילות מצטיינת, ניסיון רב שרכשנו וחברות איתנה בינינו הובילו אותנו להחלטה לצאת לדרך חדשה ולפתוח משרד עצמאי שלנו, שייתן ביטוי לייחודיות של דרך עבודתנו, לניסיוננו העצום בעולם התיווך ולאהבתנו למקצוע".

לדבריהם, "יוזמה זו הוכיחה את עצמה וההצלחה מאירה לנו פנים. כיום משרד 'המומחים בנדל"ן' הוא בין המשרדים המובילים והאיכותיים".

לאחרונה עבר המשרד למשכן גדול יותר, חדש ונוח בשכונת רחובות המדע בעיר רחובות, ובימים אלה הם נערכים לשלב במשרדם סוכני נדל"ן נוספים.

התמחות המשרד

המשרד מטפל במכירה ובהשכרה של דירות יד שנייה, דירות קבלן ונכסי יוקרה, מגרשים לבנייה, מגרשים חקלאיים, נכסים מסחריים, משרדים ותמ"א 38.

הקשר עם הלקוחות

"אנו רואים במרכז עבודתנו ותשומת לבנו את הלקוח אשר בחר בנו ללוות אותו בתהליך המכירה, הקנייה או ההשכרה. מתוך ההבנה שעסקת נדל"ן היא תוצר של החלטה כלכלית ומשפחתית מהחשובות והמכריעות ביותר של האדם, אנו חשים אחריות רבה ומחויבות לתת שירות מקצועי ואמין ברמה הגבוהה ביותר ללקוחותינו.
"אנו מעניקים ייעוץ פרטני עם ליווי אישי מסור ומענה לכל צורכי הלקוח, כולל מציאת פתרונות מיטביים לכל סיטואציה שבה הלקוח נתקל. אנו עובדים בשקיפות מלאה, מעדכנים את הלקוח וצועדים עמו יד ביד לאורך כל הדרך עד לסיום המוצלח של העסקה. לקוחותינו חשים שביעות רצון ומציינים את תחושת מעטפת הביטחון והמקצועיות שהם זוכים לה מאיתנו".

"בתחילת כל התקשרות מתקיים בירור צרכים מעמיק עם הלקוח כדי לתת לו מענה מושלם ויעיל. המידע הרב שעולה מייעל את הדרך למציאת הנכס המתאים או קונה שהנכס יתאים לו.
"רבים מלקוחות המשרד הם לקוחות חוזרים, אשר הם או קרוביהם ביצעו בעבר עסקת נדל"ן באמצעותנו, וכעת נעזרים שוב בשירותי המשרד. לקוחות רבים מגיעים אלינו מהמלצות של לקוחות המכירים את עבודתנו וסומכים עלינו.

לאור פעילותנו המוצלחת אנו זוכים להפניות רבות של לקוחות מסוכני נדל"ן מערים אחרות. סוכנים אלה מעריכים את היכולות הגבוהות והמיוחדות שלנו  ומפנים אלינו לקוחות המבקשים לבצע עסקאות באזורנו".

"לפי בקשת הלקוחות, משרדנו מסייע להם גם בתחומים נוספים ואנו מפנים אותם לפי הצורך לנותני שירות איכותיים ומקצועיים כגון: בנקים למשכנתאות, יועצי משכנתאות פרטיים, עורכי דין, שירותי הובלה, מעצבי פנים, שיפוצניקים ועוד". המומחים בנדל"ן" תמיד לשירות הלקוחות עם חיוך ועצה טובה"

הייחוד שלנו

משרד "המומחים בנדל"ן" זוכה להישגים מרשימים בזכות גישתו האנושית אשר רואה את האדם במרכז העסקה ונתינת שירות מעל ומעבר. השותפים מספרים כי "אנו מקפידים על תחושת ביטחון ללקוחותינו, זמינות גבוהה, עמידה בלוחות זמנים וביצוע כל דבר אשר לו התחייבנו בפני הלקוח או הבטחנו לו. שיטות העבודה הייחודיות וההשקעה העצומה שלנו בלקוחותינו משתקפות במספרן הרב של העסקאות שאנו מבצעים במשך שנים ארוכות".

לדבריהם, "לרשותנו עומדים גם כלים טכנולוגיים ייחודיים המסייעים רבות בקידום העסקאות. כמו כן אנו עושים שימוש באמצעי פרסום בהיקף רחב המקדמים את חשיפת הנכסים המיוצגים על ידי המשרד. אנו מעניקים ללקוחות חוויית עסקה מושלמת ונעימה".

מארק קורצברג: 052-8000160

מיכאל לייבזון: 054-5608214

שרונה אלדד: 050-2113321

כתובת: שלמה לוי 23, רחובות

למעבר לאתר

משרד תיווך נדל"ן ברחובות


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר