גלידריה ברחובות: הכירו את המקום החדש שכובש את האינסטגרם. צילום: אור שטרית
גלידריה ברחובות: הכירו את המקום החדש שכובש את האינסטגרם. צילום: אור שטרית

גלידריה ברחובות: הכירו את המקום החדש שכובש את האינסטגרם

תשכחו מהסוכריות הצבעוניות והדובדבנים המשומרים. את הילדים שלכם ובייחוד את בני הנוער שבהם זה כבר ממש לא מספק. קבלו את הגלידריה ברחובות שכבשה את האינסטגרם וגם את לבבות המתבגרים

פורסם בתאריך: 22.8.19 12:22

-->

אם אתם הורים למתבגרים, סביר להניח שגם אצלכם האינסטגרם הפך להיות שחקן מרכזי. בניגוד לימי עבר, כשהתפישה הרווחת היתה כי 'האדם המתעד אינו חוויה' היום זה לגמרי הפוך: חוויה שאינה מתועדת ל"סטורי", כאילו לא קרתה מעולם, ואם בסטורי עסקינן אז כמה שיותר יותר טוב – מוגזם יותר, אקסטרווגנטי, צבעוני -הרי זה משובח.

בעוד אנחנו היינו נוהגים לשבת בבית ולהזיל ריר על ערוץ 'החיים הטובים', בעבור המתבגרים זה לגמרי לא מספיק, ומי שאינו משדר למכשיר הנייד את ערוץ החיים הטובים 7\24 – כנראה שלא יזכה להגיע לקהל היעד הצעיר.

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

את זה השכילו היטב להבין, ברשת 'רולהגלידה' של דין בוגטוס (23, ובעוד צעירים בגילו "מוכרים את נשמתם" לעולם האינסטוש, הוא מנצל את יתרונות הפלטפורמה לטובת הרשת שהקים. בסניף המקומי, ברחוב יעקב 36 רחובות, הוא מייצר גלידה משובחת שמקורה בתאילנד ומשלבת אלמנטים מערביים ומרשימה דיה ל"סטורי" וכובשת את הרשתות.

דין בוגטוס, אומר "מה שהכי עובד בעיניי זה לקחת טרנדים, לשלב ביניהם ולספק ללקוח את הפנטזיה שלו.

"ברשת 'רולהגלידה', אנו למעשה מנגישים את תאילנד למערב ומייצרים מוצר שהוא לפני הכל תאילנדי, ומשלב אלמנטים מערביים שלגמרי שייכים לעולם של הרשתות החברתיות. הדבר אולי המדהים ביותר הוא, שזהו מוצר מזון סופר בריא וטעים, גם מצטלם מצוין ברשתות החברתיות ובכך כובש את עולם הצעירים לצד קהל ההורים".

גלידה בריאה? זה לא אוקסימרון

"הגלידה אכן בריאה, במיוחד בשל טריותה. בעוד שבגלידריות מסוימות, הגלידה נשארת במקפיא למשך מספר שבועות ומאבדת מטריותה, ברשת 'רולהגלידה' אנו עובדים על פי טכניקה חדשנית: הבסיס של הגלידה הוא שמנת טרייה ונוזלית, לה מוסיפים את התוספת שהלקוח בוחר במקום. השמנת בשילוב התוספת נשפכות לפלטה קפואה אשר עובדת על גז לחיץ (חנקן) ומגיע למינוס 40 מעלות והמרכיבים הופכים לגלידה למול עיני הלקוחות.

"מלבד האטרקציה בדרך בה הגלידה נוצרת, צורת ההכנה הזו מבטיחה כי המוצר הוא הטרי ביותר שיש, וכלל המרכיבים בו נגלים ופרושים לעיני הסועדים. אנו מציעים גלידות טבעוניות וגלידות ללא לסוכר, לאלו המעוניינים.

"הגלידות הטעימות מרשימות אף במראן, ובהחלט מדגמנות לאינסטוש ועושות את העבודה".. כולן אגב לגמרי יכולות לדגמן לאינסטוש ולעשות את העבודה".

חלומו של דין להיות בעליה של רשת גלידריות, הוא חלום וותיק. "כבר כשהייתי בן 16 ועבדתי בגלידריה מקומית, נהניתי מאוד מהעבודה ובעיקר התמכרתי לחיוך של הילדים כשהגשתי להם את הגלידה.

"היה לי ברור שזה תחום שאני רוצה להיכנס אליו באופן מקצועי בהמשך, וגם שכדי להצליח בתחום ולהיות שונה מהאחרים, אני צריך לייצר איזה טוויסט. חקרתי את הנושא, וכך הגעתי אל הגלידה התאילנדית. כבר בפעם הראשונה ראיתי וטעמתי אותה –  הבנתי שזה זה. אחר כך הגיעו גם השדרוגים והאלמנטים המערביים שהוספתי כדי להתאים את המוצר לעולם המערבי ולרשתות החברתיות".

"סניף רחובות", כך הוא מספר, "הוא סניף שכונתי, נעים ואותנטי. ממוקם בשדרה, מול רחוב הרצל ומציע מקומות ישיבה בפנים או בחוץ. מנת הדגל בסניף המושכת את מרבית הילדים ובני הנוער היא ה'קרפ רולהגלידה' – קרפ מיוחד, מפוצץ בתוספות ושוקולדים עם רולהגלידה מעל. זו מנה שיכולים ליהנות ממנה מספר סועדים יחד. את הסניף פוקדות משפחות שלמות וגם המבוגרים מתקשים להפסיק לאכול".

עוד נקודה שחשוב להתעכב עליה היא השירות והניקיון. "דווקא כיוון שמדובר בסניף באווירה משפחתית, חשוב לי שהלקוחות ירגישו מאוד בבית. בעייני זה שאנחנו עובדים עם חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר, זה לא מספיק. השירות והניקיון חשובים בעייני לא פחות". מציין דין. "השירות שאנחנו מקפידים לספק הוא מעל הכל – גם בהיבט האדיבות והחיוך אך גם בכל הקשור לניקיון ולאסתטיקה של המקום. העובדים שלי יודעים שהמקום חייב להיות נקי ברמת בית מרקחת, גם באזורים שלא רואים. אצלי זה עניין מהותי".

אם תשאלו את דין אגב, הטעם האהוב עליו הוא  גלידת אוראו בתוספת קינדר בואנו שחור וקינדר בואנו לבן, ואת הסטורי שצילמתם אצלו הוא לגמרי מבטיח להקרין על המסך בסניף כי אם כבר תיעוד, אז "שיהיו כמה שיותר חשיפות".

יעקב 36, רחובות

טלפון: 053-5223419

מעבר לעמוד הפייסבוק

מעבר לעמוד האינסטגרם

רולהגלידה. צילום: אור שטרית

רולהגלידה. צילום: אור שטרית


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר