מוקד חם 24/7 "ראש שקט" לעזרה בניהול וטיפול בתקלות בדירות שכורות. תמונה ממאגר istock
מוקד חם 24/7 "ראש שקט" לעזרה בניהול וטיפול בתקלות בדירות שכורות. תמונה ממאגר istock

חברת רנטשור מציעה: מוקד חם 24/7 "ראש שקט" לעזרה בניהול וטיפול בתקלות בדירות שכורות

חברת רנטשור לניהול נכסים בדיגיטל שפיתחה ביטוח ייחודי לדירה שכורה ומודל של שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים לדירות שכורות, מספקת כהטבה שירות ייעודי של מוקד חם לטיפול בתקלות בדירה 24/7 ללא עלות נוספת עבור רוכשי השירותים הללו

פורסם בתאריך: 4.8.19 16:34

-->

כמשכיר דירה, וודאי נתקלת במצב מטריד ואקוטי בו ישנה תקלה בדירה – סתימה בכיור, נזילת מים, אסלה שבורה, דוד מים שהפסיק לחמם או מכשיר חשמלי שהושכר ביחד עם הדירה והפסיק לעבוד. השוכר מתקשר אליך בהיסטריה ודורש ממך לטפל באופן מידי בתקלה המונעת ממנו התנהלות תקינה בדירה, ומה אם אתה לא יכול להתפנות לכך באותו הרגע? אם אתה בישיבות מתארכות בעבודה, נמצא מחוץ לעיר או בחו"ל?

חברת רנטשור המפתחת פתרונות חוזיים וביטוחיים מתקדמים לדירות שכורות יצרה פתרון של "מוקד ראש שקט" לטיפול בתקלות 24/7 בדירות שכורות ולניהול שוטף של הנכס בכדי להקל הן על המשכיר והן על השוכר. מוקד "ראש שקט" של חברת רנטשור מוצע כהטבה חינם ללקוחות החברה אשר רכשו דרכה ביטוח לדירה שכורה ושירות תיקונים שנתי לקבוצת מכשירים אחת לפחות.

עידן הולנדר, מייסד ובעלי חברת רנטשור, אומר: "מדובר בהטבה ייחודית וחינמית שאנו מספקים ללקוחותינו מתוך רצון לספק להם ערך מוסף – מנוי שנתי חינם למוקד אנושי חם אשר ילווה אותם ויסייע להם בניהול ותחזוקה שוטפת של הנכס".

"המוקד שלנו מאויש ועובד בשיתוף פעולה עם אנשי מקצוע, מומחי ביטוח ומשפטנים מהשורה הראשונה, אנו בעלי ניסיון רב בתחום הדירות השכורות, ויודעים לפתור 90% מהמקרים אף מבלי לערב את בעל הדירה, בעל הדירה יקבל הודעה על מהות התקלה, הבעיה או התלונה של הדייר בדירה והודעה על סיום הטיפול בה לשביעות רצון השוכר שלו.

"לדייר, שוכר הדירה, יהיה טלפון זמין לרשותו לכל עניין שקשור לדירה השכורה מבלי להטריד את בעל הדירה ומבלי להרגיש לא נעים להתקשר עבור כל עניין קטן כגדול.

"כמובן שגם בעל הדירה יוכל להתקשר למוקד בכל זמן ולקבל מענה, תשובות ושירות מאנשי מקצוע עם ניסיון נרחב בכל הקשור לדירות שכורות".

חברה שתדאג לכם לראש שקט. תמונה: istock

חברה שתדאג לכם לראש שקט. תמונה: istock

אילו שירותים הלקוחות מקבלים במסגרת מוקד 'ראש שקט'?

"משתמשי רנטשור הרוכשים ביטוח דירה שכורה ושירות תיקונים לקבוצת מכשירי חשמל אחת לפחות, זוכים לשירותים ייחודיים במסגרת המוקד למשך שנה שלמה, ביניהם:

"מתן ליווי וייצוג משפטי על ידי עו"ד מומחה בתחום – במקרה של אי תשלום דמי שכירות ופינויי דיירים סרבנים מהדירה ותחילת הליך מזורז בהוצאה לפועל.

"מענה אנושי לשוכר ולמשכיר, בעל הכרה ונסיון נרחב בכל הקשור לדירות שכורות, זמין בכל רגע ומוכן לעזור, לטפל, להכווין ולתווך בצורה האופטימלית לשביעות רצון השוכר והמשכיר.

"שירות העברת הודעות בין השוכר והמשכיר דרך האתר ושמירתן, ואפשרות לצפות בהן שוב ושוב בעוד הן נשמרות ב'איזור האישי' באתר.

"שירות הפניה של אנשי מקצוע נבחרים לטיפול בתקלה בדירה או במכשיר חשמלי. אנשי המקצוע מפוקחים ומדורגים על פי התחום שבו דווחה התקלה.

"בנוסף, מתן ייעוץ והכוונה בעניין הפעלת פוליסת ביטוח דירה או שירות תיקונים בהתאם לתקלה הרלוונטית או לשירות הנדרש. וכן מתן ליווי ועזרה ראשוניים במקרה של אי תשלום דמי שכירות ופינויי דיירים מהדירה במקרה הצורך, באמצעות הפניה לעו"ד מומחה בתחום ומשלוח מכתב התראה ראשוני על ידיו ללא עלות.

"חשוב לנו להבהיר, כי רנטשור אינה מספקת את השירותים המקצועיים השונים (שירותי תיקונים, שירותים משפטיים וכיוצ"ב) בעצמה והיא אינה אחראית לשירותים אלה. כל תפקידה של רנטשור במוקד "ראש שקט" יסתכם בהפניית אנשי מקצוע ו/או בהפניה לאנשי מקצוע רלוונטיים, וכן במתן ייעוץ בנושאי ביטוח דירה ושירות תיקונים. על המשתמשים בשירות להסכים להעברת כל מידע הנדרש לצורך הליכי גבייה לכל צד שלישי כאמור".

rentsure.

rentsure.

כיצד לקוחות רנטשור מצטרפים לשירות המוקד?

"בכדי לקבל מנוי למוקד "ראש שקט" לשנה חינם, כל שדרוש הוא לרכוש ביטוח דירה שכורה ושירות תיקונים לפחות לאחת מקבוצות מוצרי החשמל, דרך אתר רנטשור.

"חשוב לציין כי התשלום המתבצע עבור שירות התיקונים, משולם ישירות לחברת נותני שירות התיקונים. רנטשור אינה צד לעניין התשלומים עבור שירות התיקונים והתשלומים אינם מועברים אליה ישירות. כמו כן, חברת רנטשור אינה מספקת את שירות התיקונים בעצמה והיא אינה אחראית לשירותים אלה.

ויש לכם גם הטבה מיוחדת ללקוחות?

"בהחלט. משתמשי רנטשור הרוכשים ביטוח דירה שכורה ושירות תיקונים יזכו בהטבה ייחודית – מוקד אנושי חם אשר ילווה אותם ויסייע להם בניהול השוטף של הנכס, כגון: העברת הודעות בין השוכר והמשכיר ושמירתן, הפניה של אנשי מקצוע מצוינים ומפוקחים בהתאם לכל מצב, מתן ליווי וייצוג משפטי (על ידי עו"ד) במקרה של אי תשלום דמי שכירות ופינויי דיירים סרבנים מהדירה, ועוד".

חברת רנטשור מנגישה את שירותי הנדל"ן לדיגיטל במטרה לייעל ולהקל את האלמנטים הבסיסיים הכרוכים בהשכרת דירה, היא פיתחה מודל ייחודי לעולם שכירויות הנדל"ן הכולל 4 שירותים מתקדמים לטובת בעלי הנכס והשוכרים: יצירת חוזה שכירות מותאם לכל נכס שעומד בחוק שכירות הוגנת, פוליסת ביטוח מותאמת לדירה שכורה, שירות תיקונים למוצרי חשמל ביתיים, ומוקד חם 24/7 לעזרה בניהול הנכס וטיפול בתקלות בנכס. החברה הוקמה על ידי משפטנים, אנשי ביטוח ובעלי מקצועות טכניים אשר חברו יחד על מנת לתת מענה בכל הקשור ליחסים בין שוכר/ים למשכיר/ים של דירות למגורים.

דירה שיש לה "רנטשור" תהיה דירה טובה ומבוקשת יותר בכך שתגן ותקל על השוכרים מצד אחד, ותסייע, תבטח ותשמור על המשכירים מצד שני.

למעבר לאתר חברת רנטשור

טלפון: 053-2733333

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר