בתי קפה ברחובות. תמונה: shutterstock, צילום: Jacob Lund
בתי קפה ברחובות. תמונה: shutterstock, צילום: Jacob Lund

בתי קפה ברחובות ברמה של חו"ל

נפתח לכם התאבון ואתם מחפשים מקום להתפנק עליו עם ארוחה טובה? אספנו עבורכם את בתי הקפה המומלצים ביותר ברחובות שיסגרו לכם פינה

פורסם בתאריך: 4.8.19 10:37

-->

קפה לואיז 

כמה מכם זיהיתם פתאום, באמצע הרחוב, את התגשמות החלום שלכם והבנתם שמצאתם את הייעוד שלכם בחיים? זה הסיפור של איגור אאולוב ובית הקפה לואיז. הכל החל בזיהוי מקום פנטסטי באופנהיימר 10 ברחובות שהפך לימים לסניף מקומי של רשת קפה לואיז. מכאן איגור לקח את המקום והפך אותו לבית קפה ברמה גבוהה עם תפריט מלא בכל טוב, לצד אווירה של טבע ונוף.

"עבדתי 25 שנה כטכנאי במכון הלב בבית החולים קפלן בעיר עד שראיתי את המקום היפה הזה וחשבתי לעצמי שחייבת לקום כאן מסעדה", סיפר אאולוב. היום הסניף פעיל כבר ארבע שנים ואאולוב דואג להתחדש כל הזמן כדי שלקהל הלקוחות הנאמן לא יהיה משעמם.

מה שמייחד את בית הקפה, מעבר לטעמים המדהימים ולאוכל המוקפד, זה שכל המשפחה, כולל הילדים, נרתמו להקמת בית הקפה ונתנו את הלב והנשמה כדי שהוא יקרום עור וגידים. המאמץ הפך לבסוף לסיפור הצלחה ובית הקפה לואיז, שהתחיל כפרויקט משפחתי, הצליח לחבר מרקם של טעמים מופלאים עם שירות יוצא דופן.

מרקם של טעמים מופלאים עם שירות יוצא דופן. צילום: איגור אאולוב

מרקם של טעמים מופלאים עם שירות יוצא דופן. צילום: איגור אאולוב

"אנחנו נמצאים על גג של בניין עם בריכות נוי, דגים ונופרים", תיאר אאולוב. "האווירה אצלנו מאוד כיפית. יש גם בימבות ומשחקים לתינוקות, ג'ימבורי לילדים. המקום עצמו נחשב למקום עם קו בריא, טבעוני. יש גם אפשרות למאכלים לצמחוניים וללא גלוטן. התפריט מאוד עשיר ונותן פתרון לכל בני המשפחה".

ברשת קפה לואיז מדגישים שהם נותנים "לטבע לעשות את שלו", ומגישים מנות טבעיות וטריות העשויות ממגוון ענק של חומרי גלם ייחודיים מכל העולם. כל המוצרים של קפה לואיז, החל מהקפה שהוא אורגני, המטבלים, הקונפיטורות, הדבש ושאר המוצרים יוצרים את החוויה הטבעית והייחודית במקום.

לצד כל אלה יש את מועדון החברים של קפה לואיז שבו חברים קרוב ל-5,000 בני אדם, שלוקחים חלק בהגרלות שהרשת מוציאה לפועל וזוכים להטבות ולמבצעים מעניינים.

ואם כל אלה לא מספיקים אז קפה לואיז ברחובות מציע למעוניינים גם את האפשרות לקיים אירוע במקום עד 250 איש, ולקבל אפשרות בחירה של מנות ממגוון של תפריטים.

אירועים עד 250 מוזמנים. צילום: איגור אאולוב

אירועים עד 250 מוזמנים. צילום: איגור אאולוב

איגור, מה המנה האהובה של קהל הלקוחות?

"יש הרבה, אין אחת שבולטת מעל כולן. הפתאי שלנו טוב. גם המסבחה טעימה ומזמינים אותה הרבה. באופן כללי קהל הלקוחות מגוון ובכל המנות שלנו הושקעה מחשבה, שיחד עם חומרי הגלם הטובים יוצרת מנות איכותיות שהלקוחות אוהבים".

ומה המנה האהובה עליך?

"אני אוהב לאכול את הניוקי בטטה".

אז אם אתם מחפשים בילוי משפחתי לאחר הצהריים או לערב, או לחילופין רוצים לקיים אירוע באווירה קצת אחרת, בואו לקפה לואיז ברחובות ותהנו מאווירה מדהימה ומשירות ללא דופי, ממנות עשויות בקפידה ומקפה מצוין, כבר אמרנו? וכל הטוב הזה מלווה עם חיוך שיגרום לכם לחזור למקום פעם אחר פעם.

כתובת: אופנהיימר 10, רחובות

טלפון להזמנות: 08-6652999

למעבר לאתר

למעבר לפייסבוק

מייל: [email protected]

אוכל טעים ואווירה מדהימה. צילום: איגור אאולוב

אוכל טעים ואווירה מדהימה. צילום: איגור אאולוב


בליקר בייקרי – Bleecker Bakery

בית קפה מסעדה כשר, חלבי, ברחובות המוביל כבר 5 שנים את הסצנה המקומית ומציע את השילוב המושלם של אווירה אירופאית נעימה עם בריזה ישראלית מקומית. לבית הקפה מגוון תפריטים שונים כולל תפריט מיוחד לילדים, מאפייה ביתית ומפנקת ומחלקה מיוחדת לניהול אירועים סגורים בהתאמה אישית יחד עם שירות מגשי אירוח צבעוני ומיוחד.

על המקום

בליקר בייקרי ממוקם על הציר המרכזי של פארק המדע ברחובות במתחם מיוחד בעל גינה אינטימית הנושקת לבנייני ההייטק באזור. למקום חלל פנימי וחיצוני, כאשר העיצוב הלונדוני משרה הרגשה נעימה של חצר אירופאית קלאסית המחמיאה לערכים המובילים של איכות הגשה, תפריט מעוצב ומנות מרשימות ומושקעות. בית הקפה הוא המקום המושלם להתחיל את היום עם ארוחת בוקר מפתיעה ומאפים טריים, לעבור במהלך היום לארוחה עסקית טעימה ומשם לבילוי או לאירוע מיוחד.

פנה סציליאנה - ברוטב עגבניות עם חצילים, זיתי קלמטה ופטה מגורדת. צילום: בליק בייקרי

פנה סציליאנה – ברוטב עגבניות עם חצילים, זיתי קלמטה ופטה מגורדת. צילום: בליק בייקרי

מה בתפריט?

בעלי בליקר בייקרי עיצבו תפריט ישראלי אהוב עם נגיעות של חו"ל ששם דגש על מרכיבים איכותיים, טריות המזון וצורת הגשה מגרה והכי חשוב טעימה. התפריט המקומי משלב השראות ממגוון מדינות אירופאיות ומחולק לתפריט חלבי, תפריט קינוחים ומשקאות מיוחדים ותפריט מיוחד לילדים. הייחודיות של המטבח מתבטאת בהקפדה על חומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, כמיטב המסורת הכנת המנות נעשית במקום מאפס לפי מתכונים מיוחדים של הרשת. המקום מציע מגוון עוגות, קרואסונים, פיצות ופוקאצ'ות מהתנור כאשר הכול נעשה בהקפדה על סטנדרטים של חומרי גלם טריים ואיכותיים.

גם שייקים לא חסר. צילום: בליקר בייקרי

גם שייקים לא חסר. צילום: בליקר בייקרי

מגשי אירוח ואירועים

בליקר בייקרי מציע את האפשרות לאירועים סגורים בהם התפריט מותאם אישית לאופי המשתתפים. ניתן להזמין מראש מנות מיוחדות ובקשות נוספות ולדאוג שאירוע החברה יקבל את ההתייחסות החגיגית הראויה לו. המקום מארח חברות הייטק ומפגשים משפחתיים בשיתוף עם צוות המקום, ומציע אופציה להכלה של עד 80 אורחים. בנוסף לאירוח במקום, קיים שירות של קייטרינג ייעודי לאירועים פרטיים ועסקיים, כאשר במוקד מככבים מגשי אירוח מוקפדים וצבעוניים.

מוזמנים לקפוץ לביקור. צילום: בליקר בייקרי

מוזמנים לקפוץ לביקור. צילום: בליקר בייקרי

מה עוד?

המקום מציע שירותי משלוחים לאזור רחובות ונס ציונה, ולמעוניינים להגיע לביקור שווה לדעת כי החלל עוצב במיוחד כך שיהיה כמה שיותר נגיש עבור נכים, ילדים ומשפחות. בליקר בייקרי מקיים סטנדרט גבוה של שירות ודואג שלקוחותיו תמיד יצאו מרוצים והכי חשוב שבעים.

כתובת: המדע 8, פארק המדע, רחובות
טלפון: 08-9157154

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר