צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

המקומות המומלצים לכושר ברחובות

כולנו רוצים להיות בכושר ולהרגיש בריאים. איגדנו עבורכם את מועדוני הכושר המומלצים ברחובות והסביבה, כל שנותר לכם - להירשם ולהתחיל להזיע. מוכנים?

פורסם בתאריך: 15.7.19 13:01

-->

לגעת בכושר: הולמס פלייס רחובות

בואו נודה באמת, פעמים רבות אנחנו לא מוצאים סבלנות לעשות כושר. אבל כשמדובר במועדון כושר יוקרתי שכולל חוויה מגוונות ומפנקת כמו הולמס פלייס רחובות, הסיפור מתחיל להשתנות. מלבד הפעילות הגופנית עצמה, שלעתים יכולה להוות את החלק "הקשה", ההגעה למועדון שמספק שלל פינוקים ונחשב הרבה מעל הממוצע, מאפשר חוויה שלמה של בריאות והנאה, היוצרים בתוכנו תשוקה ומחויבות שלא משאירה מקום לתירוצים מיותרים. אגב, אם חששתם, לא מדובר במועדון לעשירים בלבד. הולמס פלייס מאמינים כי השילוב בין ספורט, בריאות ותענוגות החיים הוא בגדר חובה לכל אדם ולכן העלות ביחס לתועלת משתלמת במיוחד. אז בין אם אתם צעירים, מבוגרים או אנשי משפחה, תוכלו למצוא את מקומכם בקלות הן מבחינת התוכן, האווירה והקצב, והן מבחינת ההטבות הייחודיות.

קניון של איכות חיים באווירת יוקרה

הולמס פלייס רחובות הוא מועדון פרימיום של קבוצת הולמס פלייס, המיועד לקהל בוגר ומגוון. החוויה שמועדון הכושר מציע, מתחילה עוד בכניסה כשכף רגליכם תנחת על רצפת המועדון, תקבלו מיד שתי מגבות מאחד מנציגי הקבלה (אחת לאימון והשנייה למקלחת). החוויה ממשיכה בתמרוקים הנמצאים במקלחות, חדרי סאונה וג'קוזי מפנקים בהם תוכלו לשהות לפני או אחרי האימון, בית קפה הכולל מנות בריאות ומשקאות ממריצים, מתחם ספא עם שלל עיסויים לגוף ולנפש, בריכה גדולה, ואפילו מתקן לצחצוח נעליים ומכשיר מייבש לבגדי ים. אווירה בינלאומית כבר אמרנו?

ומה בנוגע למתקנים? חדר הכושר של המועדון מתפרס על שטח ענק ובו מספר מתחמים. המרחב והמכשור הקיים בו עברו התחדשות נרחבת בשנים האחרונות. במתחם האירובי נמצאים עשרות מכשירים לרבות סטפרים, הליכונים, אופניים ועוד, כך שבכל שעה וזמן במהלך היום תמצאו מכשירים פנויים וזמינים לאימון ללא כל צורך בהמתנה. בצמוד, קיים אזור לאימונים אנארוביים הכולל מכשירי כוח ומשקולות בשפע. כמו כן, בנוסף לחדר הכושר תוכלו למצוא גם חדר ספינינג, TRX וחדרי סטודיו בהם נערכים כ-100 שיעורים בשבוע הכוללים גם את הלהיט הכובש- פילאטיס מכשירים.

כמו כן, המועדון לא מזניח את הדור הצעיר ומציג מחלקה ענפה של חוגים ספורטיביים לילדים בגילאים 6-14 (ג'וניור ג'ים). הדגש בחוגים השונים הוא על פעילות ספורטיבית מותאמת גיל, המתקיימת בליווי מאמן מוסמך תוך כדי פיתוח קורדינציה, סיבולת, תנועה נכונה, זריזות, פיתוח מנהיגות, כוח מתפרץ, גמישות, משחק ועוד.


הכל מתחיל בחיוך ובשירות

את המועדון מנהל בשלוש השנים האחרונות איתי בר-און אשר מנחה את צוות המועדון לערכים של שירות אישי, מקצועיות ולבביות. בר און משתף: "היחס האישי ללקוחות הוא זה שיוצר את החיבור של המתאמנים למקום. זה בא לידי ביטוי עוד בקבלה- אצלנו לא נכנסים עם צ'יפ אלא דרך נציג/ת שירות כדי לייצר חוויה אנושית, נעימה ומחויכת. כמו כן, אנחנו מעניקים תשומת לב גם ללקוחות שהפסיקו להגיע ומיד מטלפנים אליהם כדי לברר את הסיבה ולתת מוטיבציה לחזור ולהתאמן. הצוות מאוד נגיש ללקוחות ומעניק את מלוא היחס בכל רגע נתון – זו נקודת המפתח מבחינתי".
במועדון פועל צוות מדריכים ומאמנים מובחר בעל ידע רב וניסיון עשיר שנבחר בתשומת לב, על מנת להעניק ללקוחות הולמס פלייס רחובות חוויה של הנאה, מקצועיות ואורח חיים בריא. לקוח שמתעניין ברישום למועדון, פוגש בראש ובראשונה מנהל משמרת שמקשיב למטרותיו שעל פיהן, הוא מכוון את המתאמן ליעדים שאליו הוא מכוון. לאחר ההצטרפות למועדון נקבעת פגישה בת שעה עם מאמן בכיר, שבמהלכה מבצעים בדיקת מדדי גוף, אחוזי שומן, אבחון תנועתי, תשאול לגבי מגבלות ועוד.

בסיום הפגישה בונים תכנית אימון מותאמת אישית שאותה ניתן לחדש ללא עלות באמצעות פגישה נוספת עם אחד ממאמני הכושר הבכירים במועדון.

אז אם אתם כבר מגיעים להזיע, כדאי שתעשו זאת בסטייל – במרחב מושקע ומעוצב, עם חדר כושר מאובזר, עשרות שיעורים מוקפדים, בר בריאות, ספא ושאר פינוקים. הגיע הזמן לשנות את אורח חייכם מבלי לוותר על הנאות החיים- הומלס פלייס רחובות, צרו קשר כבר עכשיו>>>

מתאמנים חזק במכון. צילום: פריקור ישראל

מתאמנים חזק במכון. צילום: פריקור ישראל

כתובת: הולמס פלייס רחובות, קניון אמריקן סיטי, דרך הים 23, רחובות.

טלפון

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר