עורכי דין ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין ברחובות שכדאי להכיר

בין אם מדובר בגירושין, צוואות או תאונות דרכים חשוב להסתייע בעורכי דין בעלי ניסיון רב שילוו אתכם בשעות הקשות ובתהליך הארוך. הכירו עורכי דין ברחובות שיעזרו לכם למצות את הזכויות המגיעות לכם

פורסם בתאריך: 3.7.19 11:31

עדכון אחרון: 1.9.20 00:00

-->

בין אם מדובר בתחום מקרקעין, גירושין, הוצאה לפועל או פשיטת רגל, רצוי להתייעץ עם עורכי דין ברחובות אשר יובילו אתכם במקצועיות בייצוג המשפטי.


עו"ד קרן כץ

זה למעלה מעשור שעו"ד קרן כץ סיימה את לימודיה בתחום עריכת דין, מתוכו כשנה וחצי בעלת משרד בוטיק עצמאי. היא בעלת תואר שני בעריכת דין ומתמחה בעסקאות נדל"ן, צוואות וירושות, הסכמי ממון וייפוי כוח מתמשך.

למשרד עו"ד קרן כץ ניסיון רב בייצוג בעסקאות נדל”ן תוך ניסוח חוזה מקרקעין הנותן מענה מקיף ויסודי לצדדים מתוך מטרה להשלים ולסיים את עסקת המקרקעין לשביעות רצון הצדדים. ייחודה בתחום מקרקעין מתבטא בידע הרב שרכשה בעת ששימשה בין היתר שנים רבות כיועצת משפטית של חברות נדל"ן מובילות ובמסגרת עבודתה זו ייצגה רוכשים, קבלנים ויזמים.  כמקצוענית בתחומה היא מקפידה לברר אודות החברה הקבלנית, לנסח סעיפים בצורה חד משמעית שאינה משתמעת לשתי פנים, והכל במטרה להגן על הקונה. "יש לי ניסיון עשיר בחברות נדל"ן וחברות קבלניות ולכן אני מכירת את נקודות התורפה, יודעת בדיוק מה חשוב לוודא מולן, איך לקרוא תשריטים ותוכניות בנייה, מכירה היטב את הניסוחים הבעייתיים שמוכנסים לעתים בחוזים ומקפידה להסיר אותם ולהגן על לקוחותיי".

עו"ד קרן כץ (צילום: מיכל קושרוב michal kushrov)

עו"ד קרן כץ (צילום: מיכל קושרוב michal kushrov)

"במהלך השנים ייצגתי לקוחות בכל תחומי המקרקעין והעסקאות הנפוצות הינן קנייה או מכירת דירה. בין אם מדובר במוכר הנדל”ן או בין אם מדובר בקונה אני בודקת את מצב הזכויות במקרקעין (כגון טיב זכויות המוכר, עיקולים ו/או שעבודים, צווים כלשהם על זכויות המוכר), אני מוודאת כי אין מגבלות המונעות ביצוע עסקת נדל”ן ודואגת כי במידה וקיימים עיקולים או שעבודים או הערות אחרות, הרי שאלו יוסרו קודם לרישום הזכויות במקרקעין על שם הקונה", מסבירה עו"ד קרן כץ, "בנוסף אני מלווה את הרוכשים בהליך המשכנתא, ומייצגת עד לקבלת מפתח לדירה, ואף לאחר מכן לכל אורך הדרך".

צוואות – "חשוב שעו"ד המטפל בצוואה יהיה בעל ניסיון כדי למנוע בעתיד התנגדויות לצוואה", היא מסבירה. לקוחותיה זוכים לקבל צילומי סטילס ווידאו המתעדים את רגעי החתימה על הצוואה, המשמשים סוג של גיבוי לצוואה הכתובה, מתוך מטרה שבמידה ותהיה התנגדות בגינה יגיעו לבית המשפט, ניתן יהיה לראות את המצווה, לשמוע את קולו ולהבחין בצלילות דעתו.

ירושות – תחום דיני הירושה קובע מי הזכאים לירושה, חלקיהם בירושה, חלוקת הירושה בין היורשים לפי חוק. משרדה מטפל בהגשת בקשה לצו קיום צוואה לאחר המוות, פנייה לרשם הירושות, טיפול בטעויות במידה וקיימות, וטיפול בכל הקשור בנכסים ו/או כספי ירושה "חשוב להבין במידה והתגלתה טעות, הכספים אינם מועברים ליורשים גם אם הם זקוקים לכך במיידי, אבל ללא צו ירושה תקין לא ניתן לשחרר אותם. לכן מלכתחילה הקפידו לגשת לעו"ד הבקיא בתחום הצוואות שמכיר את התחום על בוריו ויודע מאילו טעויות להימנע, כך שבעתיד היורשים לא יגיעו למצבים לא נעימים שיעלו להם בזמן ובכסף".

ייפוי כוח מתמשך – הליך המאפשר לאנשים בעודם בחיים, לקבוע מי יטפל בכל ענייניהם במידה וחלילה יהפכו בלתי כשירים לכך. "נהוג למנות מיופה כוח שאדם סומך עליו שייכנס לנעליו בבוא העת, כולל טיפול בנכסים, בכספים ואפילו בעניינים רפואיים למשל במקרה שיש צורך בניתוח דחוף במקום להגיש בקשות והליכים לבית משפט שיחליט כאפוטרופוס, אותו מיופה הכוח בעל זכות חתימה שחוסך הרבה סכסוכים, הוצאות מיותרות, טרטור ובזבוז זמן וכסף".

הסכמי ממון – עורכת הדין קרן כץ, בקיאה בהכנת הסכמי ממון, ליווי זוגות לכל אורך הדרך והעלאת הדברים על הכתב בצורה הטובה בייותר שתשקף את רצון הצדדים. גם כאן כמובן ישנה חשיבות מכרעת לבחירה בעו"ד מקצועי אשר מבין בעיקר בתחום החקיקה, שכן אם ההסכם יהיה נוגד את החוק אין לו כל תוקף.

משרד עו"ד קרן כץ מזמין אתכם לפגישת התייעצות בתחומים שלעיל וחרט על דגלו אמינות, מקצועיות, שירות אישי ומחירים הוגנים.

טלפון: 074-7289828

טלפון נייד: 054-9508980

מייל: [email protected]

כתובת: משולם סרנגה 127, רחובות

פייסבוק: משרד עורכי דין – קרן כץ


עורך דין דרור הראל

אם אתם מחפשים עורך דין ברחובות אתם חייבים להכיר את עורך דין דרור הראל תושב העיר שמכיר היטב את העיר ופועל בה כבר שנים רבות.

כל אדם, בין אם נוצרו לו עניינים אישיים שמצריכים טיפול משפטי או שהנו יזם בעל עסקים שצריך ייעוץ ועריכת חוזים, זקוק לעורך דין אמין ומקצועי, שיוכל לטפל עבורו בפתרון הרצוי על הצד הטוב ביותר. הניסיון מלמד שהעדיפות צריכה להינתן לעורך דין מקומי שמכיר את כל "הנפשות הפועלות", המשרדים הממשלתיים והמוסדות המשפטיים שיש בעיר מגוריו, דבר אשר יש בו כדי להקנות יתרון ברור נוסף לעבודה שתעשה.

עו"ד דרור, בוגר תואר ראשון במשפטים LL.B, חבר לשכת עורכי הדין משנת 2008 וכן בוגר תואר שני במנהל עסקים Executive M.B.A. מהאוניברסיטה העברית ירושלים. תחומי השרות המשפטי בהם דרור מתמחה הנם: משפט  אזרחי ומסחרי, צוואות וירושות, מקרקעין-נדל"ן, רכישת עסקים, הגשת תביעות כספיות וייצוג בבתי משפט, דיני חברות והקמת חברות, הקמת ופירוק שותפויות, חוזים והסכמים לעסקים, ייפוי כוח מתמשך וכיוצ"ב.

עו"ד דרור הראל (צילום עצמי)

עו"ד דרור הראל (צילום עצמי)

"יש לי ניסיון רב בייעוץ משפטי לחברות ועסקים", מספר דרור בפתח דבריו ומגלה כי הניסיון כולל גם טיפול בהסכמי שיתוף פעולה בינ"ל מורכבים עם חברות זרות: "זה מתבטא בליווי לחברות מסחריות ישראליות, חברות אמריקאיות וגם ליחידים וליזמים בהיבטים השונים של פעילותם.

דרור, אתה יכול להרחיב עוד בנושא?

"בהחלט. העבודה המשפטית נעשית גם בשפה העברית וגם בשפה האנגלית וזה כולל עריכה וטיפול בחוזים מסחריים מגוונים כגון הסכמי שיתוף פעולה, הסכמי שותפות, הסכמים עם ספקים ונותני שירותים, הסכמי שיווק והפצה, הסכמי ייצור מוצרי צריכה כגון מזון, בריאות וקוסמטיקה, הסכמים בין שותפים, ועוד אפשרויות רבות. בנוסף, הגשת תביעות לפינוי מושכר, עריכת הסכמי שכירות,  תביעות בגין הפרת הסכם שכירות של דירות ועסקים ברחובות, תביעות פיצויים ועוד נושאים.

עו"ד הראל הוא גם עורך דין מקרקעין ברחובות אשר מטפל בקניה ומכירה של נכסים, ליווי בעסקאות מול קבלים, רכישת דירות יד שניה או דירות חדשות מקבלן.

מה ה"אני מאמין" שלך?

"ה'פורטה שלי' היא היכולת להוביל תיקים ומהלכים עסקיים שדורשים הן הבנה עסקית עמוקה והן יכולת משפטית גבוהה וכך להביא לידי ביטוי את מיטב ההגנות הנדרשות לביצוע מיטבי של העסקה. אני רואה כזכות את היכולת להעניק ללקוחותיי מהניסיון ומהראייה העסקית הבינלאומית הרחבה שלי אשר מהווים ערך מוסף ממש".

עו"ד הראל מטפל בנוסף בעוד מגוון רחב של תחומים משפטיים והרשימה ארוכה: ייעוץ משפטי לפרטיים ולעסקים ברחובות, שליחת מכתבי התראה בטרם נקיטה באמצעים משפטיים, הגשת תביעות כספיות ממגוון עילות ותחומים.

איזה יתרון יש לך על פני עורכי דין אחרים בתחומך?

"את הערך המוסף שלי רק מעט עורכי דין יכולים להעניק ללקוח. אינני עורך דין שעסק רק בלייעץ מתוך משרדו הממוזג בתחומי משפט צרים. השרות האישי שכל לקוח מקבל אצלי במשרד, הופכים את הטיפול המשפטי שיכול לעיתים להיות מורכב ולא נעים לחוויה אחרת וקלה יותר. בנוסף, במשך למעלה מ- 15 שנים אני מעורב בניהול של פירמות עסקיות מצליחות וברשותי ניסיון אישי בהקמת חברות ושותפויות, בניהול עסקים באופן יום יומי ולפעמים גם בכישלונות עסקיים שמהם לומדים הכי הרבה".

תחום התמחות נוסף שקיים במשרד הנו הטיפול בצוואות וירושות לתושבי רחובות.

משרדנו מלווה את לקוחותיו בייעוץ לקראת עריכת צוואה, בהליכים לקיום צוואה, במתן ייעוץ בענייני ירושה ובקיום צווי ירושה.

בעת עריכת צוואה, המשרד מציע ייעוץ משפטי פרטני בהתאם למאפיינים של הלקוח, המבנה המשפחתי והנכסים הקיימים, הן אם מדובר בנכסי מקרקעין, כספים, עסקים או כל נכס מורכב אחר. בעת עריכת צוואה, המשרד נוקט בגישה אשר מבטיחה מינימום תקלות בהמשך. כך לדוגמא, ככל שעורך הצוואה מסכים לכך, הוא יוקלט בווידאו בזמן החתימה וזאת בכדי שיהיה אפשר להתרשם שהוא כשיר משפטית ועשה את הדברים מרצונו החופשי, דבר שיכול לסתום את הגולל על ניסיונות עתידיים לטעון שבזמן עריכת הצוואה הוא לא היה כשיר.

אם חיפשת עו"ד ברחובות, בוודאי תשמחו לגלות שמשרדו של דרור הראל נמצא בפארק המדע בעיר.

פרטי איש קשר:

כתובת – סניף פארק המדע רחובות אופנהיימר 7, בניין לב המדע, קומה 3, פארק המדע, רחובות

טלפון: 08-6384080

נייד: 052-4221996

דוא"ל: [email protected]

אתר: www.harel-law.com


עו"ד אירנה פיין, עורכת דין ונוטריונית ברחובות

בבואנו לחתום על מסמכים בעלי תוקף משפטי, עלינו לזכור שישנה חשיבות רבה לשפת עריכתם. מסמכים דוגמת צוואות, הסכמי ממון, ייפוי כוח והסכמי חיים משותפים  – חשוב שינוסחו בשפת החותמים, בה הם מדברים, כותבים, קוראים ומבינים. עו"ד אירנה פיין, עורכת דין ונוטריונית, מציעה במשרדה שברחובות שירותי נוטריון בשבע שפות, בהן עברית, רוסית, רומנית, אוקראינית, אנגלית, ועוד.

עו"ד אירנה פיין (צילום: באדיבות "תמונות וחיוכים" רחובות)

עו"ד אירנה פיין (צילום: באדיבות "תמונות וחיוכים" רחובות)

מדוע קיימת חשיבות גדולה לשפה בה מנוסחים מסמכים משפטיים?

מסמכים משפטיים מטבעם מועדים לתקיפה והתנגדות, לעיתים כעבור שנים רבות ממועד החתימה. אם נחתם המסמך בשפה אשר אינה ידועה היטב לחותם, הדבר פותח פתח לטענה כי חתם עם המסמך מבלי להבין את תוכנו ומבלי להתכוון אליו. באופן זה, בן או בת הזוג ילידי חו"ל, אשר חתמו על הסכם הממון בשפה העברית, עלולים לטעון בעת הגירושין שלהסכם אין כל תוקף שכן לא הבינו את תוכנו. כמו כן, קרובי אדם שנפטר עלולים לטעון לאחר מותו, כי צוואתו פסולה נוכח העובדה שנחתמה בשפה שלא הייתה ידועה לו ,היטב והוא נפל קרבן להונאה.

עו"ד ונוטריון אירנה פיין הינה בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מטעם אוניברסיטה העברית בירושלים וחברה בלשכת עורכי הדין משנת 1990. משרדה מעניק שירותים בדיני משפחה, דוגמת ירושות, צוואות, הסכמי ממון, הסכמי חיים משותפים, ייפוי כוח ותביעות אבהות. כמו כן, במשרדה של עו"ד פיין מוצעים שירותי תרגום נוטריוני למסמכי נישואין הנערכים בחו"ל, דוגמת קפריסין, אוקראינה, רוסיה, צרפת, דנמרק, קנדה ועוד; וכן למסמכי אזרחות המוגשים למשרד הפנים ולשגירויות זרות וכן לבתי המשפט ולמוסדות שונים בארץ ובחו"ל. השירות מוענק מתחילתו ועד סופו – תרגום, אישור נוטריוני ואפוסטיל (חותמת משרד החוץ ומשרד המשפטים המעניקה תוקף משפטי למסמך באופן שיתקבל במדינות זרות).

למה בכלל לערוך הסכם ממון לנישואין או לחיים משותפים? האם זה חשוב רק לעשירים?

בני זוג העומדים לקראת נישואין ובני זוג ידועים בציבור, חשוב שיערכו הסכם ממון, גם אם אינם "בעלי ממון". הסכם הממון מסדיר את חלוקת הרכוש בין בני הזוג למקרה של סיום הקשר, באופן המונע מחלוקות וסכסוכים מייגעים בעתיד, לעיניי הילדים. יש להדגיש, שהסכם כזה מתייחס לא רק לרכוש הקיים, אלא גם לרכוש העתידי הפוטנציאלי, וכן מסדיר את הפרדת האחריות לחובות של אחד מבני הזוג. הסכם ממון מושכל שייערך בידי המומחה לדבר, ימנע הוצאות הון עתק בעתיד ויחסוך גם הרבה זמן ועצבים.

ומה לעניין הצוואות? האם כל אדם חייב לחתום על צוואה?

אין חובה לערוך צוואה; בהיעדר צוואה, לאחר מותנו יתחלק רכושנו בין היורשים לפי הדין. ואולם, לא כולנו מודעים לאופן חלוקת הרכוש בהתאם לדיני הירושה החלים בישראל. לדוגמא, בני זוג ללא ילדים מוותרים לעיתים על עריכת צוואה, מתוך מחשבה מוטעית, שלאחר מותם יעבור רכושם ממילא אל בן הזוג. אין זה כך, שכן בהיעדר צוואה יצטרך בן הזוג הנשאר בחיים להתחלק בירושה עם קרובי המנוח, לעיתים עם אחיו או עם בני דודיו. דוגמא נוספת היא דודה שיש לה אחיין אחד, והיא בטוחה שכל רכושה יעבור אליו. ואולם, לא תמיד קל להוכיח שאכן אותו אחיין הוא קרוב המשפחה היחיד, והליך כזה עלול לקחת שנים ויעלה הון תועפות.

ולא זו אף זו, גם הורים לילדים, כדאי שייערכו צוואה הדדית המאפשרת לבן הזוג הנשאר בחיים ליהנות ממלוא הרכוש המשותף, מבלי להתחלק בו עם הילדים בעודו בחייו.

צוואה מושכלת, הכתובה בלשונו של האדם והערוכה בהתאם לדין, אמורה להסדיר את חלוקת הרכוש בדיוק לפי רצונו של האדם ולמנוע סכסוכים מיותרים שלאחר מותו.

ניסיונה הרב, הידע המקצועי, השליטה בשפות זרות והמוניטין אותו צברה במהלך השנים, מאפשרים לעו"ד אירנה פיין להעניק שירות מקצועי ואדיב בתחומים המפורטים לעיל.

עו"ד אירנה פיין, עורכת דין ונוטריונית ברחובות

אחד העם 1, רחובות

טלפון: 050-3048949

מעבר לאתר

דוא"ל: [email protected]

עו"ד אירנה פיין. התמונה באדיבות "תמונות וחיוכים" רחובות

עו"ד אירנה פיין. התמונה באדיבות "תמונות וחיוכים" רחובות

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר