החלקת שיער ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock - yuriyzhuravov
החלקת שיער ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock - yuriyzhuravov

החלקת שיער ברחובות: ההחלקה שתעניק לך את ההזנה והשיקום הטבעיים

תעשיית ההחלקות תופסת תאוצה בשנים האחרונות, והצעות לשיער חלק ומלא ברק צצות כמו פטריות אחרי הגשם. לעיתים התוצאות הסופיות פוגעות בשערה ומחלישות אותה, לכן בכתבה הבאה נציג בפניכם את השיטה שפיתחה אינס פרידלנדר, שתעניק לכן את השיער שתמיד חלמתן עליו, בלי להתפשר על בריאותו

פורסם בתאריך: 22.6.19 21:37

-->

נשים שמעוניינות להחליק את שיערן מתאפיינות באחד משני סוגים – הנשים שיעשו הכל כדי לצאת מהמספרה עם שיער חלק, גם אם זה אומר לקחת סיכון שבעתיד נזקי החומרים הכימיים יבואו לידי ביטוי באיכות השערה; והנשים שחוששות מהנזק העתידי שגורמת ההחלקה. בין אם אתן שייכות לסוג הראשון ובין אם לסוג השני, הגיע הזמן שתכירו את הסוג השלישי ותהיו חלק ממנו – נשים שמחליקות את שיערן ומקבלות תוצאות בריאות, איכותיות, חלקות, ויפות להפליא.

אינס פרידלנדר, מומחית בתחום ההחלקות ומתעסקת בו בשתיים עשרה השנים האחרונות, הגיעה לנוסחה המנצחת שמעניקה את התוצאות המקסימליות – החלקה אורגנית. אינס למדה עיצוב שיער מקצועי וסיימה קורס החלקות מטעם WELLA, עבדה במספרות והתמקדה בהחלקות שיער: "לכל מספרה יש את השיטה שלה, ולי היתה ההזדמנות להתמקצע בשיטות רבות ומגוונות ולסגל לעצמי את השיטה המנצחת", מספרת אינס.

החלקת שיער ברחובות. אינס פרידלנדר

החלקת שיער ברחובות. אינס פרידלנדר

"החלטתי שאני רוצה להתמקד רק בהחלקות אורגניות", היא מציינת, "הניסיון שלי לימד אותי שהחלקה זו היא הבריאה ביותר לשיער, ומספקת את התוצאות האיכותיות ביותר. החומרים באמצעותם מבצעים את תהליך ההחלקה הם טבעיים, איכותיים ומותאמים כמובן לסוג השיער. למשל, להחלקת שיער מתולתל אני אשתמש בפורמולה שונה מהחלקת שיער גלי, או שיער שכבר עבר מספר החלקות בעבר".

תהליך ההחלקה האורגנית שמבצעת אינס, אינו כולל פעולות כימיות. השיער לא מאבד גמישות וברק, אלא להיפך – הוא מוזן בחומרים טבעיים המשקמים אותו ונותנים לו מגע רך כמשי. לתוצאות מקסימליות ולאורך זמן, ממליצה אינס לחדש את ההחלקה כל שמונה חודשים: "יש לקוחות שמעוניינות רק בשיקום השיער שההחלקה מעניקה. במקרים כאלו ניתן להשתמש בכמות קטנה יותר של חומר כדי להשיג את התוצאות הרצויות. במקרה של שיער מתולתל, כמות מופחתת תשיג מראה מסודר יותר ומלא ברק", מסבירה אינס.

כדי ליהנות מהחלקה אורגנית אצל אינס, תוכלו להגיע למספרה ברחובות, או לחלופין להזמין שירות   VIPהמוצע באזור המרכז, בו היא מגיעה עד בית הלקוח עם הציוד הנדרש.

למה את מתמקדת רק בהחלקות?

"בין כל הידע שצברתי בתחום עיצוב השיער במשך השנים, הדבר שהפנמתי ביותר הוא היחס ותשומת הלב שצריך להעניק ללקוחה. אני מאמינה שצריך לתת לכל אחת את הזמן שלה ולהבין בדיוק מה היא רוצה. עיצוב שיער מצריך סבלנות ומקצועיות רבה, ובמיוחד תהליך החלקה שפעמים רבות משנה לגמרי את המראה החיצוני. אני משקיעה את כל האנרגיה המקצועית שלי בהתמחות בתחום ספציפי זה, על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר".

איך ניתן לשמר את תוצאות ההחלקה האורגנית לאורך זמן?

"אני ממליצה לכל מי שעברה החלקה אורגנית להשתמש רק בשמפו ללא מלחים. המלחים מפחיתים את הברק הטבעי של השיער ופוגמים בתוצאות ההחלקה. בנוסף להחלקה האורגנית אני מציעה שמפו ומסיכה ללא מלחים לרכישה, כמובן לאחר ייעוץ יסודי ומותאם אישית לכל לקוחה שמתעניינת".

אינס החלקות שיער

טלפון: 050-8875354

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לאתר

אינס פרידלנדר

אינס פרידלנדר


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר