חברת קייטרינג מומלצת במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock
חברת קייטרינג מומלצת במרכז. תמונה ממאגר Shutterstock

חברת קייטרינג מומלצת במרכז

פורסם בתאריך: 3.6.19 07:25

-->

קייטרינג סאקורה

את קייטרינג "סאקורה" הקים יניב טיזבי, אשר עובד בתחם המזון ובענף האירועים כבר למעלה מ-25 שנה. "כל חיי עבדתי בתחום ניהול אירועים וקייטרינג" מספר יניב. "עבדתי בעבר עם שותפים, ובמשך שנים כל הלקוחות היו מרוצים מהאוכל ומהרמה שאני נותן, אז החלטתי לפתוח מקום בעצמי. בייבי שלי, בו כל הניסיון והידע יבואו לידי ביטוי".

חברת קייטרינג מומלצת במרכז: סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

חברת קייטרינג מומלצת במרכז: סאקורה. צילום: שבי רוייל הפקות

קייטרינג לכל אירוע

קייטרינג סאקורה מספק שירותי קייטרינג לכל אירוע אפשרי, והוא יכול להתחיל באירועים קטנים מאד של 20 איש, כמו בארוחות חג משפחתיות, ולהגיע עד לאירועי ענק של למעלה מ-1200 איש. "אנחנו שמחים לתת שירותי קייטרינג למגוון רחב של אירועים" אומר יניב "הכוללים שבת חתן, חינות, יום הולדת, חתונות, בר או בת מצווה, ערבי חג, בריתות, וגם לאירועים באולמות שאין להם מטבח".

שירותי הקייטרינג מגוונים מאד ובעיקר מותאמים לבקשות וצרכי הלקוח והאירוע עצמו. "אנחנו מתאימים את השירות שלנו לפי בקשות הלקוח" מספר יניב. "מחד, אנחנו יכולים לספק קייטרינג בלבד, כלומר, רק אוכל, אך גם יכולים לתת שירות מלא ומקיף לפי הצורך, הכולל כסאות, שולחנות, סכום, צוות מלצרים, הכל. יש לי צוות נהדר שעובד איתי החל משף שנמצא איתי לאורך כל הדרך, טבחים מהשורה הראשונה, מנהלי אירועים מהטובים בארץ, צוות מלצרים קבוע שנמצא איתי ולא מתחלף לעיתים קרובות, והפידבק הנהדר מהלקוחות שזה מה שממשיך להניע אותנו. אפשר לראות תגובות בפייסבוק ומהלקוחות, אחרי אירוע ניגשים אליי ואומרים תמיד את אותו דבר – האוכל מדהים".

צילום: שבי רוייל הפקות

צילום: שבי רוייל הפקות

 

ומה בתפריט?

האוכל אותו מגישים בסאקורה מגיע בתפריט בשרי עשיר, שמציע לצד זה, גם מגוון טבעוני לפי הצורך. "המנה המומלצת שלנו" מספר יניב, "היא טורנדו רוסיני. סטייק פילה כאשר מעליו מונח כתר של כבד אווז, לצד זה יש לנו מנות מעולות כמו מוח מרוקאי, בשר ראש עם גידים, סטייק פרגית, קבבים, שניצלים, פילה מושט, דניס, סלמון, וכמובן תוספות – אורז מכל הסוגים, תפוח אדמה, סלטים, קינוחים, הכל". והכשרות, אם תהיתם, מגיעה בכמה רמות. "הכשרות שלנו היא של רבנות ראשל"צ" אומר יניב "אבל אנחנו מציעים גם אפשרות לגלאט כשר, מחפוד ועטרה". 

לא מתפשרים על האיכות

יניב מתכנן לפתח את "קייטרינג סאקורה" עוד, להוסיף מנות מפתיעות, לרענן, לחדש ולהגדיל. "הייחוד שלנו היום נעוץ בכמה דברים – השפע שאנחנו מעניקים לסועדים, הכמות, האיכות של כל אחד מהמרכיבים בהם אנחנו משתמשים, השרות המסור שאנחנו מעניקים לאורחים, וכמובן, הכי חשוב – הטעם. אנחנו פועלים עם רישיון עסק, ביטוח וכמובן, אישור משרד הבריאות. מעבר לכך, אנחנו עורכים בדיקות מעבדות מזון באופן קבוע כדי לשמור על טיב המזון. האוכל אצלנו טרי, מדי יום".

סאקורה קייטרינג

כתובת: זאב שלנג 4, ראשל"צ

טלפון לפרטים והזמנות: 050-7398801

מעבר לאתר

פייסבוק: SAKURA EVENTS

צילום: שבי רוייל הפקות

צילום: שבי רוייל הפקות


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר