מעבדות סלולר ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock
מעבדות סלולר ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock

מעבדות סלולר ברחובות

הרגע המפחיד בו המכשיר מתרסק על הרצפה ואתם מפחדים להרים אותו לבחון את הנזק. מה הופך את הרגע הזה להרבה פחות מפחיד? כשאתם יודעים שלא משנה מה קרה, יש לכם למי לפנות כדי לתקן את הנזק במהירות (ובלי לקרוע את הכיס!). הכירו מעבדות סלולר ברחובות שיצילו לכם את המכשיר

פורסם בתאריך: 27.3.19 21:46

-->

Get-phone

מה קורה כשחברי ילדות מחליטים להפוך את התחביב לעסק? מקבלים את Get-phone, רשת מעבדות סלולריות שהולכת תמיד לקראת הלקוח!

ואדים ואלי, חברי ילדות, תמיד אהבו להתעסק במכשירים סלולריים, מגיל צעיר. אחרי שאלי סיים מספר שנים של עבודה ברשת "פלאפון", החליטו לקחת את האהבה שלהם ולהפוך אותה למקצוע. הם חברו לרפי, השותף השלישי וביחד הקימו את Get-phone, עם סניפים גם בצפון הארץ, וגם ברחובות.

התיקונים: ב- Get-phone מבצעים את כל התיקונים האפשריים וביניהם החלפת מסכים, תיקון שמע, ניקוי קורוזיה, החלפת שקע טעינה, תיקוני תוכנה ועוד. Get-phone היא מעבדת אקספרס ולכן כמעט כל התיקונים מתבצעים תוך שעה. הלקוח משאיר את המכשיר ותוך שעה כבר יכול לשוב ולאסוף אותו מתוקן.

המוצרים: במעבדה מוכרים מכשירים סלולריים של כל החברות המובילות, הן של יבואנים רשמיים והן של יבואנים מקבילים איכותיים, ובנוסף, גם את כל האביזרים, המגנים, הכיסויים, המטענים ועוד, של כל המכשירים. כל מה שנמכר בחנות מקורי, ברכישת מכשיר סלולרי יקבל הלקוח את הקופסה המקורית עם כל האביזרים המקוריים ובנוסף הרוכשים יקבלו שירותים של העברת כרטיס סים ממכשיר אחד למשנהו, העברת תמונות, קבצים ומידע למכשיר החדש והסברים מפורטים על המכשיר הסלולרי החדש ואופן השימוש בו.

Get Phone רחובות

Get Phone רחובות

השירות: כאמור, התיקונים מתבצעים במהירות ורובם יסתיימו תוך שעה. במידה וחסר חלק כלשהו במלאי, הוא יוזמן באופן מידי אך יתכן ואלה תיקונים שייקחו זמן רב יותר. באם יש צורך, כל אחד מהלקוחות שמשאיר את המכשיר הסלולרי שלו לתיקון, בין אם לשעה אחת בלבד או לזמן ארוך יותר, יקבל מכשיר סלולרי חלופי לפרק הזמן בו המכשיר בתיקון, על מנת שיוכל להישאר זמין ומחובר בכל עת. בנוסף, בעת רכישת מכשיר, צוות Get-phone ישמח להתאים לכם מכשיר חדש בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם ולאחר תשאול מוקפד על אופי השימוש שלכם וכמובן, התקציב המבוקש.

הצוות: כל הצוות העובד במעבדה הם טכנאים מוסמכים שיש להם את כל הידע ובעיקר ניסיון רב של שנים בתחום הסלולרי. ב- Get-phone מאמינים כי גם רמת הגימור של התיקונים חשובה לא פחות מהתיקון עצמו ולכן מתגאים בכך שהם מבצעים החלפות מסך ותיקונים ברמת גימור גבוהה במיוחד כך שהמכשיר לא רק תקין, אלא גם נראה יפה.

ועוד קצת אקסטרה: Get-phone מציעים גם שירותי טרייד-אין בהם לקוח שמחזיר מכשיר ישן (כל עוד הוא במצב תקין) יקבל זיכוי כספי לרכישת מכשיר חדש בחנות. לאלו מכם שמעוניינים לרכוש מכשיר חדש ולקבלו במשלוח, Get-phone מציעה אתר אינטרנט נוח לרכישת מכשירים וציוד מקיף.

Get-phone

הרצל 194, רחובות

טלפון: 08-6325003

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לאתר

מעבדת סלולר ברחובות: Get Phone

מעבדת סלולר ברחובות: Get Phone


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר