מכוני כושר ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock
מכוני כושר ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock

מכוני כושר ברחובות

החלטתם להיכנס לכושר ואתם מחפשים את המקום שיוציא מכם את המקסימום? אלו הם המקומות שיקלפו מכם את הקילוגרמים העודפים כאילו היו קליפות בצל, ויהפכו אתכם ליותר חטובים מפסלון האוסקר המוזהב

פורסם בתאריך: 7.3.19 15:39

-->

גרייט שייפ רחובות – כל החידושים בעולם הכושר תחת קורת גג אחת

לחיפוש אחר מועדון הכושר האפקטיבי ביותר יש פרמטרים רבים, והמרכזי שבהם הוא כמובן המוטיבציה לנעול נעלי ספורט ולצאת להתאמן. כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה יש ליצור גיוון ועניין שימנעו שעמום, הרי בסופו של דבר, כשיש לנו אתגר בר השגה שמותאם ליכולות ולמטרות שלנו אנחנו מצליחים להגשים חלומות ולהגיע ליעדים שהצבנו לעצמנו.

רשת מועדוני הכושר "גרייט שייפ" אשר בבעלותו של ירון סלע, מונה שמונה סניפים ברחבי הארץ ושמה לה למטרה ב-22 שנות פעילותה להיות קשובה ומעודכנת בכל הקשור לטרנדים ולחידושים הרבים בעולם הכושר, כדי לתת מענה לקהל רחב יותר, לאפשר חופש בחירה ומגוון לכל מתאמן, להעניק סיכוי אמיתי להגיע לתוצאות הרצויות והכל במקום אחד.

גרייט שייפ רחובות הינו סניף מקצועי בעל שירותים חדשניים הפועל ב-11 השנים האחרונות, ומתפרס על שטח ענק של 2000 מטר מרובע. הסניף מציע חווית כושר אופטימלית ואקסקלוסיבית הכוללת כמובן את כל הציוד והמתקנים המתקדמים ביותר, המאמנים המקצועיים שעוברים הכשרות והשתלמויות מדי חודשיים שיכניסו בכם את החשק להזיע, וכמובן חדרי הסטודיו הייחודיים לסניף רחובות.

במכון ארבעה חדרי סטודיו עיקריים בהם מתקיימים מגוון שיעורים ופעילויות ספורטיביות הכוללים ציוד נלווה מתקדם ומגוון: סטודיו לאימוני עיצוב, חיטוב ואירובי לשריפת קלוריות (קיקבוקס, אינטרוולים, אימון דינמי פונקציונלי שעובד על הגוף כולו ומכניס שעת אימון מלאה לתוך סטודיו עם אווירה צעירה ומדריך מדרבן; סטודיו ל-INDOOR CYCLING (שיעור ספינינג) עם אופניים חדישים ומוזיקה מטורפת; סטודיו  BOX- מיועד לאימוני כוח מאתגרים, אימוני משקל גוף, טיפוס, תלייה והרבה פאן וגיוון משולבים באירובי וכוח. סטודיו BOX הביא איתו את בשורת אימוני הנינג'ה הידועים מחו"ל, ומציע את מתקן ה-ריג שמאפשר שילוב של אביזרים רבים לגיוון האימון וביניהם חבל כוח למאמץ פיזי נוסף, חבל טיפוס, מוטות מיוחדים, וכמובן הסולמות שיכניסו אתכם לאווירת נינג'ה מקסימלית.


קרדיט צילום: Paul Girnik
מדוושים ונהנים. צילום: ג'ני גפטרשוסטר

מדוושים ונהנים. צילום: ג'ני גפטרשוסטר

בנוסף לחדרי הסטודיו המוזכרים, בגרייט שייפ רחובות קיים גם סטודיו בוטיק לפילאטיס מכשירים. האימונים בסטודיו מועברים בקבוצה קטנה של עד שבעה מתאמנים ומאפשרים יחס אישי וצמוד. האימונים בסטודיו מתאימים לנשים לפני ואחרי לידה, עבודה וחיזוק רצפת האגן, חיטוב ועיצוב הגוף כולו, שיקום גב, רגליים ופגיעות אחרות, וכל זאת בשל העבודה הצמודה עם תנועה מדויקת שמעניקה לנו שיטת הפילאטיס המובילה לתוצאות מדהימות ושיפור מדהים באיכות החיים.

רשת גרייט שייפ ומועדון רחובות בפרט, תומכים בטרנדים חדשים ועכשוויים מהעולם כמו לדוגמא שיעורי סקטבורד, אימוני קטלבל, מעגל הכוח המגייס את כוח הפרט לטובת הקבוצה כולה ולהיפך, קיקבוקס שקים, שיעור כסאות לגיל השלישי ועוד.

הקו המנחה של הרשת הוא מתן שירות איכותי ללקוחות וחוויה ספורטיבית מהנה וממצה, וניתן להרגיש זאת בפרטים הקטנים כמו רמת הניקיון הגבוהה בכל פינה במכון, היעדר עומס והמתנה למכשירים, אווירה משפחתית ומענה מהיר ללקוחות.

המנוי בגרייט שייפ מעניק למצטרפים מפגש עם מאמן לשקילה, מדידה ותכנית אימונים אישית, ושימוש בכ-75 חוגי הסטודיו מדי השבוע. בשיטה זו תוכלו למצוא בין מגוון האפשרויות את המתאימה לכם ביותר, להתנסות בסגנונות רבים ולדעת שיש לכם את כל הכלים להשגת מטרות והנאה מקסימלית.

לסיום ולאחר אימון מפרך אתם מוזמנים להוריד את הדופק ולהתפנק במתחם המלתחות הכולל מקלחות מאובזרות, פינת איפור, ייבוש שיער וסאונה יבשה. בגרייט שייפ רחובות מוצעים ללקוחות שירותי ספא במחיר מיוחד: גרייט ספא לטיפולי לייזר, עיסויים רפואיים וסטודיו לקעקועים. כמו שאתם כבר מבינים – פינוק מקסימלי.

גרייט שייפ רחובות

טלפון: 08-9370770

כתובת: בילו 2, רחובות. המכון ממוקם בקניון עופר בקומת הכניסה

*חנייה בשפע וללא עלות ללקוחות המכון

שעות פעילות: ראשון – חמישי בין השעות 06:00-00:00
                    שישי בין השעות 07:00-19:00
                    שבת בין השעות 08:30-19:00

קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק
לפרטים נוספים

הדיוקים הקטנים שיוצרים את השינוי הגדול. צילום: ג'ני גפטרשוסטר

הדיוקים הקטנים שיוצרים את השינוי הגדול. צילום: ג'ני גפטרשוסטר


סטודיו יעל ענתי

מאמנת כושר מקצועית שמה לה למטרה לא רק להכניס לכושר, אלא גם לוודא כי התוצאות המעולות יישארו לאורך זמן.
לפי הגישה הזו בדיוק, מתנהלת יעל ענתי שכבר 18 שנים מביאה את נשות רחובות והסביבה לתוצאות אמיתיות שמחזיקות לאורך שנים ומדהימות את הסביבה.

יעל מנהלת סטודיו פרטי וייחודי ברחובות, אותו היא מפעילה עם קו מנחה וברור, שמטרתו: יצירת סביבת אימונים נוחה ומקדמת המאפשרת לנשים להספיק כמה שיותר במינימום זמן.

האימונים המגוונים שיעל מעבירה נמשכים עד 40 דקות בלבד, ומטרתם חיטוב והרזיה, בדגש על הרגשה סופר טובה עם אווירה מקפיצה – כי כדי להתמיד ולהגיע לתוצאות, צריך קודם כל להנות .

אימונים קצרים אך ממצים. צילום: פזית גואטה

אימונים קצרים אך ממצים. צילום: פזית גואטה

במקום מתקיימים מיטב האימונים: קנגו ג'אמפ, מדרגה, באדי היט, פילאטיס, זומבה, עיצוב דינאמי ועוד, המבטיחים שריפת קלוריות משמעותית להשגת חיטוב מושלם.

"אימון חייב להיות איכותי ומדויק כדי להביא לתוצאות, אני יודעת שמגיעות אליי נשים עסוקות שאין להן זמן לבזבז – לאותן נשים אני מרכיבה תוכנית מיוחדת בה כל אימון משלב עבודה עמוקה ורצינית של כמה שיותר מרכיבי כושר: סיבולת לב ריאה, גמישות וכח. כך שבסופו של דבר יוצא להן לעשות אימון פי שתיים יותר טוב ובחצי מהזמן״ משתפת יעל.
סטודיו לנשים עסוקות כבר אמרנו ?

כדאי לדעת שתכנית הדגל של הסטודיו נקראת "מרזות ונהנות", שיטה אותה פיתחה יעל לאחר שנים, בהן למדה להכיר את כל ההרגלים הקטנים ודפוסי החשיבה והפעולה של נשים, סביב תזונה. התכנית מציעה ליווי תזונתי מקיף שמתווסף לשגרת האימונים בעזרת נוסחה ייחודית להגעה לתוצאות מדהימות, תוך הנאה מרובה מהדרך.

תשכחו מדיאטה, ספירת קלוריות, מדידות ושקילות – בתכנית הקבוצתית "מרזות ונהנות" תלמדו כיצד לנהל את חייכן בצורה נעימה ובריאה יותר, גם לגוף וגם לנפש .

"המטרה העיקרית של הקבוצה, מעבר להשגת תוצאות, היא לנטרל את כל רעשי הרקע שנמצאים לנו בראש; אלה שקוראים לנו לעקוב באובססיביות אחרי כל דבר קטן שאנחנו מכניסות לפה. כתוצאה, המתאמנות בסטודיו לומדות להנות מהתהליך ולא לסבול, להיות מועצמות ולא מוגבלות , הן מתחילות להרגיש משוחררות ומלאות במוטיבציה שקודם לכן לא חוו!". מספרת יעל בהתרגשות.

ההצלחה של תכנית ״מרזות ונהנות״ נטועה בחלקה גם בעובדה כי יעל מכירה את כל המתאמנות באופן אישי ומלווה אותן יד ביד עד התוצאה.
"יש לי 500 מתאמנות ואני מכירה כל אחת ואחת מהן, עומדת איתן בקשר אישי וזמינות תמידית 24/7 תוך דאגה כנה לשלומן וערבות מלאה לתוצאותיהן העתידיות ״ משתפת יעל. "כשאני מגיעה לסטודיו אני מרגישה בבית, זה מה שיוצר את האווירה הטובה והכיפית שדוחפת את המתאמנות שלי להתמיד ולהצליח, לרזות, להתחטב ולהגיע לתוצאות מדהימות כמו שלא ידעו בעבר!״.

התוצאות לא מאחרות להגיע. צילום: שירה דיאמנט

התוצאות לא מאחרות להגיע. צילום: שירה דיאמנט

בעקבות ההצלחה פותחת יעל סטודיו גדול וחדשני יותר ברחובות (תופים בבקשה!), והיא מזמינה כל אחת שמעוניינת להוריד במשקל להיכנס לכושר או לחטב קצת את הישבן, לבוא ולהצטרף למאות נשים שכבר גילו שהשיטה שלה עובדת.

תסמכו על יעל שתדע איך לקחת אתכן גם אם כבר וויתרתן לעצמכן או על עצמכן.
היא תוביל אתכן יד ביד לעבר עולם חדש של בריאות וכושר – שינוי שאתן כל כך מחכות לו.

כתובת: דרך אצ"ל, תחנת דלק דור אלון, רחובות
טלפון: 054-3021230

שעות פעילות:
א-ה: 22:00-08:00
ו': 16:00-08:00
ש': 22:00-20:00

לינק לאתר

לינק לפייסבוק

יודעת להוציא את הטוב ביותר מהמתאמנות - יעל ענתי. צילום: אביגיל עוזי

יודעת להוציא את הטוב ביותר מהמתאמנות – יעל ענתי. צילום: אביגיל עוזי


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר