גני ילדים ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock
גני ילדים ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock

גני ילדים ברחובות

אז הגיע הזמן של ילדכם לעשות צעד משמעותי, ולהיכנס למסגרת החברתית הראשונה בחייו- גן הילדים. חשוב מאוד שתרשמו את ילדכם לגן מנוסה ומקצועי, שישקיע בו ויקדיש תשומת לב מרבית לכל צרכיו. החלטנו להקל עליכם את המשימה, והכנו עבורכם רשימה של גני ילדים ברחובות

פורסם בתאריך: 13.2.19 16:33

-->

"גן סקרנל" – תשומת לב אישית לכל ילד

כשמדובר על גני ילדים, הדבר הכי חשוב להורים, הוא שיעניקו לילדיהם יחס אישי. ב"גן סקרנל", שחוגג השנה 20 שנות עבודה ברשת "איגום" הפרוסה בכל רחבי הארץ, ילדכם יקבלו יחס חם ומקצועי, הודות לצוות העובדות המנוסה והמיומן ולתוכנית החינוך הייחודית של הגן, אשר מתקיימת בקבוצות קטנות. "גן סקרנל" הינו מוסד בפיקוח משרד החינוך, הכולל מעון תינוקות, גן טרום-טרום חובה וגן טרום-חובה.

עובדות הגן הינן נשים חמות ואוהבות, אשר מתייחסות לכל ילד כאילו הוא חלק מהמשפחה שלהן. כמו כן, כולן בעלות תעודות הוראה ממשרד החינוך ואף בעלות התמחות בקליטת ילדים בכלל וילדי עולים בפרט, כשהדגש הינו על חינוך דו לשוני (עברית ורוסית).

החיבור המיוחד בין הילדים בגן הוא המאפיין המרכזי של "גן סקרנל". ילדי הגן מפתחים קשרים חברתיים איתנים אחד עם השני ויוצרים יחד אווירה מגובשת ואוהבת, מה שמאפשר תהליך התפתחות משמעותי בקרב הילדים ומקנה להם את הערך המשמעותי ביותר בחיים- ערך החברות.

למידה בקבוצות קטנות, מאפשרת מתן יחס אישי ותשומת לב לכל ילד. כל קבוצה ב"גן סקרנל" מונה כ-25 ילדים ומפוקחת ע"י גננת, סייעת ועובדת נוספת. טכניקת הלמידה הייחודית הזו, הינה אחת מהסיבות העיקריות לאווירה האינטימית והמגובשת הקיימת בין ילדי הגן.

הפעילויות החברתיות הרבות של "גן סקרנל", תורמות גם הן לגיבוש בין הילדים. הם יוצאים יחד לטיולים ועוברים שיעורי טבע, מוזיקה, ספורט, אנגלית ועוד. השיעורים מועברים ע"י הגננות או ע"י מדריכים חיצוניים מוסמכים. "גן סקרנל" אף נמצא בקשר קבוע עם הורי הילדים ובונה יחד איתם פעילויות משותפות.

"גן סקרנל" – תשומת לב אישית לכל ילד

התפריט העשיר והמגוון של "גן סקרנל" משתנה בהתאם לשעות היום. בתפריט, ניתן למצוא ארוחת בוקר חלבית הכוללת גם ירקות ופירות, ארוחת צהריים בשרית עם תוספות וסלטים ואף תפריט בריאותי מיוחד, שבמסגרתו ילדי הגן לוקחים חלק בהכנת המנות. המטבח הוא בעל רישיון ממשרד הבריאות ומפוקח על ידו בכל ההיבטים האפשריים.

"גן סקרנל" מציע עבור ילדכם חוויה חינוכית באווירה חמה ומגובשת. צוות העובדים המסור והמיומן של המקום, נותן מענה אישי לכל ילד, על מנת לגרום לו, ולכם ההורים, להיות רגועים ומאושרים.

"גן סקרנל"

כתובות המעון והגנים של "גן סקרנל": לוין אפשטיין 24 ולוין אפשטיין 29, רחובות.

טלפון: 058-5618461

פעילות ייחודית של "משטרת ישראל" ב"גן סקרנל".


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר