מוסכים מומלצים ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock
מוסכים מומלצים ברחובות. תמונה ממאגר Shutterstock

מוסכים מומלצים ברחובות

האוטו לא מניע? רגע לפני שאתם מוציאים את האופניים מהמחסן, הכנו עבורכם רשימת מוסכים ברחובות שישמחו לעזור

פורסם בתאריך: 21.1.19 13:28

-->

מוסך א.א לוי אפרים בע״מ

אחת התעלומות הכי גדולות בחייהם של מרבית האנשים היא כיצד הרכב שלהם עובד. כלכך הרבה חלקים, כלכך הרבה צינורות, לכל אחד תפקיד משלו, אבל מה הוא עושה בפועל, את התשובות לנושאים אלה יודעים רק יחידי הסגולה – ה״חבר'ה״ שבמוסך.

מוסך א.א לוי אפרים בע״מ. צילום עצמי

מוסך א.א לוי אפרים בע״מ. צילום עצמי

הכירו את ״החבר'ה״

מוסך ״א.א לוי אפרים בע״מ״ הינו מוסך וותיק הקיים כבר למעלה מ30 שנה ומנוהל על ידי אפרים לוי. המוסך המקצועי הוא בית חרושת לתיקון רכבים, אליו ניתן להגיע בכל עת עם בעיות שונות ולקבל עליהן מענה בזריזות ובמחיר הוגן לכל כיס.

בשביל מה באים

למוסך ישנן 3 מחלקות, כל אחת אחראית על בעיה אחרת ולכל אחת ההתמקצעות שלה, מחלקת מכונאות, פחחות וצבע.

למי שלא הכי מכיר את עולם הרכב רק נסביר ש״מכונאות״ משמעותה כל מה שנמצא מתחת לפח או למנוע; אותם הברזים, הצינורות והחלקים שעוזרים לרכבנו לנסוע ולהעביר אותנו ממקום למקום. מחלקת הפחחות ומחלקת הצבע עובדות כבמעין מחלקה אחת ואחראיות לנראות הרכב, לצבע, לציפוי שלו ולפח שיושב על ״המכונה״ עצמה.

לצד שלושת המחלוקת, מבצע המוסך גם בדיקת ביקורת חורף לרכבים, הכנה לטסטים והעברה של טסטים, טיפולים שנתיים ועוד. בכך למעשה מכסה ״א.א לוי אפרים בע״מ״ כמעט את כל מה שעבורו תצטרכו לגשת למוסך.

מוסך א.א לוי אפרים בע״מ. צילום עצמי

מוסך א.א לוי אפרים בע״מ. צילום עצמי

איכות היא לא מילה גסה

המוסך שואף לספק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר ולצידו כמובן גם את החומרים הטובים ביותר. בין החומרים בהם משתמש המקום תוכלו למצוא לדוגמא גם צבע דופון, שהוא הוא למעשה הצבע המקורי של הרכב, דבר המבטיח שלא יהיו שום הבדלי צבעים בעת צביעה מחדש.

ללכת על בטוח, להשתמש בביטוח

אחד היתרונות הגדולים של המוסך הוא העבודה כי הוא עובד לצד רוב חברות הביטוח בארץ: ביטוח ישיר, איילון, מנורה, נבחרת של כלל, הראל, מגדל, שומרה, שירביט, פניקס, ושלמה חברה לביטוח.

משמעות הדבר היא כי במקרה של תאונה, המוסך מפעיל עבורכם את הפוליסה. כך, לפי תנאי הפוליסה שלכם, תוכלו לצאת ב״נזק״ קטן יותר ממה שצפיתם, כשבחלק מהמקרים תוכלו לשלם השתתפות מוקטנת מצדכם ובחלקם תיהנו מביטול השתתפות מלא.

את היתרונות הרבים שיש למקום להציע תוכלו לראות במו עיניכם כאשר תגיעו ל״א.א לוי אפרים בע״מ״. נוסף על השירותים האיכותיים שתמצאו במקום תיהנו מיחס אישי וחם, מענה כולל לכל שאלותיכם, והכי חשוב, שירות שמגיע עם חיוך ומשחרר אתכם חזרה לדרככם כשגם על פניכם חיוך גדול.

כתובת: גבריאלוב קלמן 39, אזור התעשייה, רחובות

טלפון: 08-9460336 , 08-9460337

שעות פעילות:

א-ה: 16:00-08:00

ו': 12:00-08:00

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

מוסך א.א לוי אפרים בע״מ. צילום עצמי

מוסך א.א לוי אפרים בע״מ. צילום עצמי


מוסך צמרת חי

זיהיתם תקלה ברכב? מוסך צמרת חי המוכר והוותיק ישמח לקחת את הרכב התקול שלכם ולהוציא אותו כמו חדש כך שתוכלו לנסוע על הכביש בכיף וללא כל דאגה.

מוסך צמרת חי הוא מוסך מורשה ע"י משרד התחבורה אשר נותן שירות במחירים נוחים לכל סוגי הרכבים. יעקב עשור שהקים את המוסך לפני 30 שנה בעשר אצבעות, הוא בעל מקצוע ותיק עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה בתחום מכונאות הרכב. לקוחות המוסך המגיעים מאזור רחובות והסביבה, ממשיכים לפקוד את המוסך פעם אחר פעם בזכות השירות האישי, המקצועיות והאמינות של יעקב ובנו חי העובדים במוסך.

בימים אלו מנהל המוסך הוא חי עשור (בנו של יעקב) שהולך בדרכו הערכית של אביו המאמין בערכים של יושר, מקצועיות וצניעות. ביחד הם הפכו לצוות מנצח הדואג בראש ובראשונה ליצור חוויה נעימה וחמה ללקוחותיהם על ידי טיפול איכותי ויחס אישי. יעקב וחי מקפידים להעשיר את עצמכם מפעם לפעם ולהגיע להשתלמויות בתחום המכונאות במטרה להעמיק את המקצועיות ולעמוד בתקנים.

מוסך צמרת רחובות

מוסך צמרת רחובות

שירותים: כבר מזמן שהמוסך הקנה לעצמו שם של מקום משפחתי בעל מוניטין רב. המוסך כולל שירותים נרחבים לרכב ובעליו לרבות שירותי מכונאות ודיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר וחשמל, תיקוני פח וצבע, כיווני פרונט, החלפת צמיגים, שירותי רישוי שנתי, תיקונים, ייעוץ טלפוני, שירותי גרר, שירותי העברת טסט, עזרה ברכישת רכב ועוד.

שירות מיוחד: המוסך מעניק שירותי טסט ללא תשלום- באהבה.

מוטו: יושר לפני הכל!

כאשר תגיעו עם תקלה תוכלו לנוח בפינת הקפה הכוללת עוגיות, סוכריות ועיתונים או לקבל רכב חלופי ולחזור לעבודתכם בזמן התיקון. מוזמנים להגיע למוסך וליהנות משירות אדיב, מקצועי ואמין מכל הלב.

כתבות: משה יתום, אזור התעשיה דרך יבנה, רחובות

טלפון: 08-9464319

050-5363034

מוסך צמרת רחובות


מוסך אור אלי

מוסך אור אלי הוא אולי מקום חדש בנוף בעיר, אבל הוא מחזיק רקורד וניסיון מרשימים במיוחד.

אז איפה הסיפור מתחיל בעצם?

"למרות שהמוסך עצמו קיים במיקום הנוכחי משנת 2015, ההיסטוריה שלו מתחילה הרבה לפני", מספר אלי, הבעלים. "העסק התחיל כעשר שנים לפני ברחוב הסדנא. אבל כבר לפני העסק צברתי ניסיון של מעל כ-20 שנים. שירתתי בקבע בצבא במשך שש שנים, לאחר מכן ב'אגד' במשך תשע שנים, שהובילו למשרה במוסך מרצדס במשך ארבע שנים ולבסוף כמנהל מוסך ברשת 'אוטו דיפו' במשך שבע שנים. גם ניהלתי מוסך אוטובוסים במהלך תקופה של מספר שנים, אך לבסוף החלטתי לרתום את הידע והניסיון שלי ולפתוח בקריירה עצמאית של ממש – והחלטתי לפתוח את העסק".

מוסך אור אלי רחובות

מה מיוחד במוסך שלכם?

"אנחנו חמישה עובדים במוסך – אני, אשתי רחל ועוד שלושה עובדים. כל העובדים כאן מרגישים באווירה משפחתית. הם ותיקים ויודעים את העבודה בצורה מעולה. הם מאוד מסורים ולכן הלקוחות מרגישים ישר שיש כאן אווירה מיוחדת שכבר לא מוצאים כמעט בעסקים", מוסר אלי. "מאוד חשובה לנו שביעות הרצון של הלקוחות בנוסף לכך שאנחנו תמיד שמים דגש על מקצוענות. אנחנו תמיד שמחים ללמוד עוד על הנושא ומתעדכנים בכל העדכונים החמים בתחום וכמובן ברכבים החדשים שיוצאים לשוק".

"חלק מחוויית השירות שלנו היא התייחסות מיטבית לכל לקוח ולכל חלק בתהליך שהוא עובר אצלנו. כבר כשהוא מגיע אלינו בפעם הראשונה הוא רואה את ההבדל", משתף אלי. "לדוגמא, כשאנחנו מעבירים טסטים לרכבים, אנחנו בודקים את כל הרכב באופן כללי ומסור כדי לראות ולוודא שהכל כשורה. כשהטיפול מסתיים, אנחנו נותנים מגבים מתנה אם צריך, ואם מדובר במגב סיליקון אז אנחנו נותנים אותו במחיר מיוחד".

"בנוסף, הבטיחות של לקוחותינו חשובה מאוד ולכן כשהלקוח צריך לעבור טיפול או טסט אנחנו שולחים מסרוני תזכורת. יש לא מעט לקוחות אסירי תודה מפני שלפעמים קל לשכוח מטיפולים כאלו, אבל חשוב לזכור שהם מאוד חיוניים לתקינות הרכב וכמובן לבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם".

ואיך הקהל מגיב לזה?

"קהל היעד שלנו מגיע ממזכרת בתיה, רחובות, גדרה, נס ציונה, ראשון לציון, תל אביב, אשדוד, פתח תקווה, מודיעין, חולון, באר יעקב, גן יבנה, ביצרון, נווה מבטח, חצב. בקיצור – כל אזור המרכז והשפלה. אני תמיד שמח לראות אנשים שמגיעים מרחוק רק כדי לקבל את השירות הטוב שלי. לקוחות חדשים קיבלו המלצה מחבר, וכמובן שהוותיקים פשוט ממשיכים לבוא." מתגאה אלי.

"אנחנו מקבלים המון פידבקים חיוביים על השירות שלנו, אבל תמיד מחפשים גם את הפידבקים הבונים. אנחנו תמיד שואלים את הלקוחות שלנו מה דעתם, כי השאיפה שלנו להיות קשובים ותמיד להשתפר. רק ככה אפשר להגיע רחוק ולהיות מקצועי באמת".

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

טלפונים ליצירת קשר: 08-9108822

050-5560329 | 050-5402380

מוסך אור אלי רחובות

מוסך אור אלי רחובות


מוסך הדרום

ניתן למצוא בשוק לא מעט מוסכים, אבל מוסכים עם וותק מרשים שכזה – כמעט ואין. הכירו את מוסך הדרום ברחובות.

הסיפור מאחורי העסק

"המוסך קיים כבר מעל 40 שנים, והוא ממוקם ברחוב הרצל 64 ברחובות", מספר חיים מזרחי, המנהל את המוסך ביחד עם שותפו, דרור פינק "הבעלים המקורי היה יוסף צארון, שהקים את המקום במו ידיו והשקיע בו רבות. את ההשקעה הזו ניתן לראות גם כיום וכך יהיה גם בעתיד, הכל בזכות העבודה הקשה והמסירות שלו."

"המקום התחיל בתור מוסך למכונאות כללית ושיפוץ גיר, ובמהלך השנים הוא התחדש במגוון שירותים ותוספות, שאת חלקן אנחנו הבאנו לכאן. אנחנו שני גיסים בעלי ניסיון רב בענף הרכב: מעל 15 שנים שבהן כל אחד מאיתנו התמחה במכוניות אירופאיות, אמריקאיות, יפניות, קוריאניות וצרפתיות ובקיצור – אנו מומחים בכל סוגי הרכבים. האמת היא שהגענו לעולם הרכב מתוך תחביב, שלאט לאט התפתח למקצוע, הכולל לימודים מקצועיים בתחום" מרחיב מזרחי "לשנינו יש הסמכות בניהול מוסך ממוסד מוביל בתחום, ודרור הוא גם הנדסאי רכב, כך שיש לנו מעטפת מקיפה של שירותים, ניסיון וידע שנצבר ממגוון מקורות ייחודיים. בסופו של יום, אנחנו אוהבים אנשים ומכוניות, ואנו נותנים לתחושות אלו דרור בכל יום ויום עבודה. אנחנו כבר שנה בעסק אבל גם אנחנו וגם הלקוחות מרגישים שמדובר במשמעותית יותר זמן".

לפני ואחרי, מוסך הדרום רחובות

לפני ואחרי, מוסך הדרום רחובות

איך האהבה שלכם לרכבים מתבטאת בעבודה?

"אנחנו מאוד מקצועיים ויסודיים. אנחנו לא עוצרים לרגע, וגם עם ההכשרות והידע שלנו, אנחנו עושים מאמצים רבים כדי תמיד להיות טובים יותר ומעודכנים בכל החידושים כדי שתמיד נשאר בעניינים. השירות שלנו מאוד מקיף ובנוסף להתמחות בכל סוגי הרכבים, אנו עוסקים גם במכונאות, חשמל, דיאגנוסטיקה, מיזג אוויר ועוד. אנו מציעים טיפולים מגוונים כולל טיפולים שוטפים על פי דרישת הלקוח ולפי הוראות היצרן כך שהכל מתנהל כשורה ובדרך המתאימה ביותר.

"במוסך אנחנו עובדים עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק ועוברים בהצלחה את כל ההשתלמויות החדשות. כמובן שאנחנו גם מוסך מורשה של משרד התחבורה, וכל החומרים שאנו מוכרים ומשתמשים בהם הם חומרים איכותיים בלבד. אנחנו עוסקים עם חלקים מקוריים וחלקים תחליפיים שכולם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. עוד מחלקה חשובה אצלנו היא מחלקת התכשירים המשפרים לרכב: תכשירים למניעת עישון יתר, הסרת הפיח מהשסתומים, שיפור רמת הממירים ההידראוליים ועוד. אנו מוכרים גם מצברים, פנסים ורדיאטורים מובחרים במחירים משתלמים".

"עוד תחום מומחיות שלנו הוא תחום הבדיקות והטיפולים השנתיים. אנו עושים בדיקת חורף וקיץ בחינם. בדיקת החורף כוללת בדיקת מגבים, אורות, מצבר צמיגים ונוזלים, וביקורת הקיץ כוללת את כל אלו בנוסף לבדיקת מערכת מיזוג האוויר."

"בכל טיפול שנתי שלנו אנו קודם כל מתחברים עם מחשב מיוחד לדיאגנוסטיקה, מחשב האבחון רכב סורק את כלל המערכות ומוודא את תקינותן המלאה. לאחר מכן אנו מבצעים שטיפה חיצונית, שטיפת מנוע ומעניקים נוזל שמשות בחינם. אנו גם מספקים עץ ריח במתנה לכל לקוח, כי מבחינתנו הכי חשוב זה שתהיה תחושה טובה".

מוסך הדרום רחובות

מוסך הדרום רחובות

איזה שירות ייחודי ניתן למצוא אצלכם?

"אין ספק שאצלנו כל לקוח מקבל יחס אישי ומכבד. למדנו את הערכים הללו קודם כל כבני אדם וכמובן שאנחנו תמיד שואפים להשתפר גם כאן. גם מהיבואנים שאנו עובדים איתם למדנו הרבה מאוד ערכים חשובים כדי לתת ללקוח תחושה שהוא רצוי, אהוב ושדואגים לו באמת.

"אנו מקפידים מאוד על אמינות וזמינות. מילה שלנו היא מילה, ואנחנו זמינים תמיד בטלפונים, בוואטסאפ ובסמסים גם בשעות הערב. אנו עובדים רק עם הגופים האיכותיים ביותר ומשתמשים רק בציוד המקורי של כל רכב ורכב".

"בניגוד למוסכים אחרים, אנחנו גם נותנים שקיפות מלאה ללקוח בכל התהליך: אנחנו מדברים עם הלקוחות בגובה העיניים ומסבירים את כל מה שצריך – אנחנו קודם כל מסבירים על כל מה שעשינו, נותנים את ההמלצה המקצועית שלנו ורק לאחר האישור שלו אנחנו מבצעים אותה. אנחנו גם שומרים את החלפים עצמם כדי שהלקוח יראה שאכן כל מה שסוכם קרה בפועל. אנו גם שומרים על ההיסטוריה של כל לקוח ומנפיקים אותה בלחיצת כפתור עם כל הפעולות שקרו מאז הגעתו הראשונה למוסך".

"כשמגיעים אלינו רואים שמדובר במוסך מאוד יוקרתי ומקצועי – המוסך נקי ומסודר, אפילו בלי כתמי שמן. זה דבר שכמעט ואין במוסכים, לא בארץ ולא בעולם. יש גם פינת המתנה נעימה עם קפה, עוגיות טלוויזיה ומזון כך שתמיד הלקוח ירגיש בנוח. המוסך עצמו גם הוא ממוקם במרכז העיר כדי שנהיה נגישים לכל הלקוחות שלנו, ובמידת הצורך – אנו גם עוזרים ללקוחות לקחת את הרכב מהבית או בחזרה לביתו, וכל זה עם חיוך. אנו מקפידים על סדר וניקיון ברכבי הלקוחות שלנו עצמם, ממש כאילו היו הרכבים שלנו. אנו שמים כיסויים ומקפידים שכל הטיפול יתבצע בצורה נקייה. אנחנו עובדים לפי הסטנדרטים העולמיים של המוסכים".

ומה הלקוחות אומרים?

"הלקוחות שלנו כמעט תמיד הופכים ללקוחות חוזרים – והם לא מפסיקים להגיד מילים חמות, להודות לנו ולהמליץ עלינו לחברים, שבסופו של דבר הופכים גם הם ללקוחות חוזרים וממליצים. בסופו של יום אנחנו רואים שמגיעים אלינו לקוחות מכל מקום: מפה לאוזן, פייסבוק, גוגל, דפי זהב ופורטל נס ציונה. הלקוחות מאוד מרוצים מהשירות ואנו רואים את זה בהמלצות שהם מעבירים מפה לאוזן. יש אפילו בניין שנמצא מול המוסך שלנו ובקבוצת הוואטסאפ שלהם ממליצים עלינו באופן קבוע".

"בסופו של דבר השירות האיכותי אכן משתלם ואנו מקבלים לקוחות מכל אזור השפלה, ואפילו ממקומות רחוקים יותר כמו רמת גן, ירושלים, תל אביב והמושבים באזורים אלו. אנחנו בכל מקרה לא עוצרים כאן, והמטרה שלנו היא להכפיל את כמות הלקוחות המרוצים שלנו".

קישור לעמוד הפייסבוק

טלפון: 0547588799

מוסך הדרום


מוסך "ח.ת אוטו מוטורס" – הלקוח קודם לכל

אם אתם מחפשים מוסך מקצועי, בעל צוות עובדים מנוסה ומיומן בכל סוגי הטיפול לרכבים, "ח.ת אוטו מוטורס" הוא המוסך בשבילכם. "ח.ת אוטו מוטורס" הינו מוסך מורשה בעל וותק של עשרים שנה בתחום, המעניק שירות למגוון רחב של סוגי רכבים ומתמחה במתן טיפול מקיף לכל צרכי הלקוחות.

המוסך נפתח מתוך שאיפה להעניק ללקוחותיו טיפול יסודי המותאם אישית לכל רכב בנפרד. צוות העובדים הרחב של "ח.ת אוטו מוטורס" הוא בעל וותק של שנים רבות בתחום המכונאות ומתמחה בכל סוגי הטיפול לרכבים.

"ח.ת אוטו מוטורס" הינה סוכנות מכירה ושירות של יבואן “Chervrolet”, “Isuzu” ו-“Cadillac”. חשוב לציין, שמכירת רכבים נעשית אך ורק עבור החברות הללו, אך החברה מעניקה טיפול לכל סוגי הרכבים בישראל.

מתן טיפול מקיף לכל צרכי הלקוחות. "ח.ת אוטו מוטורס". צילום: מיכאל זלצר.

מתן טיפול מקיף לכל צרכי הלקוחות. "ח.ת אוטו מוטורס". צילום: מיכאל זלצר.

המוסך הוא בעל הסמכה לתקן “ISO” הרחב ביותר. תקן זה מגדיר דרישות למערכת ניהול איכות. קבלת תקן זה מראה, כי המוסך מסוגל לספק מוצרים ורכבים באופן עקבי, מעוניין להגביר את שביעות הרצון של הלקוח, נותן מענה מקיף לכל סוגי התקלות ושואף לשפר את סטנדרט התחזוקה באופן מתמיד.

המוסך עובד עם כל חברות ההשכרה הקיימות במשק. במסגרת יחסי הגומלין הללו, מעבירות חברות ההשכרה למוסך רכבים בעלי תקלות, וב"ח.ת אוטו מוטורס" מתקנים את הרכבים לשביעות רצונם. שיתוף הפעולה הזה, מגדיר את "ח.ת אוטו מוטורס" כמוסך בעל רמת מקצועיות יוצאת דופן בקרב לקוחות וחברות רבות בתחום תחזוקת הרכב.

התפיסה העיקרית של "ח.ת אוטו מוטורס" היא שהלקוח קודם לכל. מרכז השירות מעניק ללקוחותיו שירות מסור, מקצועי, אמין ואיכותי, אשר מותאם באופן אישי לצרכי הלקוח ומפאת עובדה זו, אל המרכז מגיעים לקוחות קבועים רבים. בעלי המקצוע במקום מלווים את הלקוחות לאורך כל תהליך התיקון, מרגע קבלת הרכב ועד לשחרורו ואף מבצעים משוב וקשר המשכי איתם, על מנת לוודא שהתיקון בוצע לשביעות רצון הלקוחות.

הלקוח קודם לכל. "ח.ת אוטו מוטורס". צילום: מיכאל זלצר.

"ח.ת אוטו מוטורס"

כתובת: נחושתן 2, רחובות

טלפון: 08-9365252

קישור לפייסבוק


מוסך אשר בע"מ  

מוסך אשר בע"מ הוא עסק משפחתי ואינטימי העובר מאב לבן ומחזיק בותק חסר תקדים של מעל 50 שנים בענף. המוסך הינו מומחה ומורשה מטעם משרד התחבורה ודוגל בסטנדרטים של איכות ושירות מהמובילים באזור רחובות והסביבה.

פינת ההמתנה במוסך אשר בע"מ

פינת ההמתנה במוסך אשר בע"מ

איך נראה השירות?

מוסך אשר מעמיד לרשות לקוחותיו שרותי מוסך הכוללים עבודות פחחות, צבע, מכונאות, מיזוג אוויר ודיאגנוסטיקה ממוחשבת לכלל סוגי הרכב. במקום תוכלו לקבל שירות וייעוץ מקצועי ממנהל המוסך בנושאי הטיפולים השונים לרכב, ולאחר שהבעיה אובחנה כהלכה תקבלו את הפתרונות המתאימים ביותר עבורכם.

במוסך שמים דגש על עבודה עם חומרים איכותיים, חלקים מקוריים (כולל חלקי החלפה) והכלים הטובים ביותר לרבות שימוש בטכנולוגיות חדישות במחלקות הדיאגנוסטיקה החשמל והמיזוג. המקום מטפל בכל סוגי הרכבים כולל טיפולים שוטפים ומציע בנוסף שירותי תיקון ושדרוג לרכבי ספורט. ראוי לציין כי המקום מורשה מטעם משרד התחבורה גם לרכבים היברידיים.

בתחום הפחחות והצבע ותוכלו ליהנות מהאיכות הגבוהה ביותר בתיקונים מקצועיים שכוללים ייעוץ ומתן פתרונות יצירתיים במקום ובדיוק מרבי. רמת התיקון כוללת הקפדה על קווים מדויקים, שימוש בחלקים מקוריים ובצבעים של החברה הגרמנית המומחית Glasurit. בנוסף לפתרונות הנוגעים לרכב, ביקור במוסך אשר מדגים את מהותו של שירות אישי, נעים ומזמין. קבלת הלקוח מתבצעת בחדר אורחים בו תוכלו ליהנות משתייה וקבלת פנים אישית מצוות המקום. אם זה תיקון אחרי תאונה או ביקור שגרתי, תמיד נותנים דגש לחוויית לקוח מקצועית ואנושית.

שירותים מיוחדים

  • למוסך צי רכבים חלופיים חדיש, המשמש את הלקוחות בתיקוני פחחות, ללא תשלום.
  • המקום מציע שירות איסוף והחזרה ללקוחות פרטיים וחברות.
  • הנחה בהשתתפות עצמית – עלות זהה לעלות של מוסך הסדר.
  • שירות מלא בתביעות צד ג' עד הצ'ק, ללא תשלום.
  • הסדר ביטוח חקלאי ושירביט.
  • המוסך עובד עם כל חברות הביטוח.

תביעות ותאונות

לרובנו יצא להתמודד עם סיטואציה לא נעימה של תאונה והתעסקות עם התביעה שמגיעה לאחר מכן. במוסך אשר קיימת מחלקה לבדיקת תביעות המתמחה בנושא התביעות והביטוחים. תוכלו ליהנות מסיוע סילוק תביעות ומנותנת שירות מקצועית, העובדת עם המקום ומטפלת בכל מקרה באופן פרטני. מרגע שהגעתם למוסך תקבלו ייעוץ והכוונה שיבטיחו שהתביעה שלכם לא תמתין חודשים עד שתקבלו התייחסות או את הטיפול הראוי. מנהל המוסך דורון מוסיף ואומר "אנו מטפלים בתביעה מההתחלה ועד לסופה. הלקוחות שלנו נהנים מתמיכה מלאה מצוות המקום בהבנה והתייחסות למורכבות הנושא והקשיים שמגיעים אתו".

לקוחות

מוסך אשר עובד עם מאגר לקוחות פרטיים מסביבת רחובות, המגיעים לטיפולי רכב שוטפים ותיקונים מיוחדים. בנוסף, המוסך עובד כבר עשרות שנים עם חברות מובילות במשק כמו רשת יוחננוף, חברות בנייה שונות וקבוצת יבנה, איתם המוסך משתף פעולה כבר 30 שנה. קהל הלקוחות נהנה משירות אמין ומהיר הנותן מענה למגוון רחב של בעיות יחד עם סיוע וסיפוק רכבי חלופיים ואיסופים במקרה הצורך.

מוטו

"מבקשים רק את מה שמגיע לנו".

מוסך אשר בע"מ

מוסך אשר בע"מ

בעולם שבו חווית הלקוח היא המרכז, מוסך אשר מציע חווית לקוח איכותית ואישית הבנויה סביב הלקוח ומטרתה לייצר יחסים הוגנים, מקצועיים ומהנים. בפעם הבאה שתמצאו את עצמכם בבעיה כלשהיא עם הרכב, מוסך אשר הוא ההמלצה מספר אחת שלנו לענייני פחחות, צבע ומכונאות.

צור קשר

מעבר לאתר 
מעבר לעמוד הפייסבוק

רחוב היצירה 31, א.ת רחובות, דרך הים

08-9462460
0547755506



כתבה שיווקית 


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר