רחובות ההולנדית
רחובות ההולנדית

דירוג יזמי תמ"א בעיר רחובות | חברת CitySquare

פורסם בתאריך: 13.12.18 15:19

-->

על פי נתוני הלמ"ס לשנת 2016, היקף הבנייה החדשה ברחובות גבוה בכ-20% מהממוצע הארצי. מתוך 41 פרויקטים המקודמים כיום, אין פרויקט שאוכלס או נמצא בתהליכי בניה, אך קרוב ל-80 אחוז מהפרויקטים קיבלו אישורים להיתרי בנייה. למעלה מ-90% מהפרויקטים נעשים במסגרת תמ"א 38/1 לחיזוק הבניין.

תוכניות הבנייה אשר מקודמות כיום ברחובות, צפויות להוסיף לעיר עוד כ-37 אלף יחידות דיור. אחת התוכניות הגדולות נעשית במסגרת פינוי בינוי בשכונת קריית משה. הפרויקט אמור להחליף את השכונה כולה וצפוי להוסיף לעיר 9500 יחידות דיור, במקום 1300 דירות ישנות. תוכנית נוספת של פינוי בינוי מקודמת בשכונת אושיות, וצפויה להוסיף עוד כ-3000 יחידות דיור.
תוכניות אחרות בהתחדשות עירונית ייעשו במסגרת תמ"א 38 במרכז העיר. תוכניות אלו הן בעלות פוטנציאל להוספה של כ־5,500 דירות באזור לב העיר, ובנוסף כ־2,500 דירות ברחוב הרצל.

לסקירה המלאה באתר CitySquare

לרשימת 30 עו"ד המובילים בארץ בייצוג דיירים

למתודולוגיית הדירוג המלאה

לחיזוי שווי נכס לאתר תמ"א

דירוג חברת Citysquare ליזמי נדל"ן ברחובות

דירוג חברת Citysquare ליזמי נדל"ן ברחובות

למידע נוסף לגבי חברת CitySquare:

CitySquare– התחדשות עירונית בהתאמה אישית

חברת סיטי סקוור יצרה עבורכם פלטפורמה דיגיטלית להתחדשות עירונית בהתאמה אישית. באמצעות הפלטפורמה החדשה, שנעשתה בשיתוף פעולה עם The Marker  תוכלו לקבל מידע וכלים, שיסייעו לכם להתמצא בזירת ההתחדשות העירונית.

תחום ההתחדשות העירונית, ובייחוד התהליך הראשוני של הבדיקות, עשויים לייצר בלבול וחוסר הבנה בקרב דיירים. בפלטפורמה של סיטי סקוור, תוכלו לקבל מידע רלוונטי בקלות וביעילות.
אחד הכלים באתר, שיסייע לכם רבות, הוא מידת התאמת הנכס שלכם לתהליך של התחדשות עירונית. פונקציה חשובה נוספת, היא איתור בעלי מקצוע מובילים בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. האלגוריתם שפיתחה החברה, מבוסס על ניתוח של ביג דאטה, ומאפשר בין היתר, חיזוי שווי נדל"ן לאחר תמ"א, הערכת תמורות הן לדיירים והן ליזמים, וניתוח כדאיות כלכלית.

דירוג אנשי מקצוע בתחום ההתחדשות העירונית/ הדירוג החברתי של CitySquare

בדירוג שלפניכם מוצגים היזמים המובילים בעיר. צוות החברה אימת את השלב שבו נמצא כל פרויקט. היזם זכה בניקוד על פי התקדמותו בכל אחד משלבי הפרויקט: בקשת היתר, קבלת היתר בנייה ואכלוס. הניקוד ניתן בהתאם למספר הבניינים בכל פרויקט. כמו"כ, היקף ניסיונו של היזם השפיע על הניקוד שקיבל. יזם שבבעלותו פחות משני פרויקטים, לא נכלל בדירוג.

חברת סיטי סקוור העניקה חשיבות לוותק החברה, ונבדק מעמדה המשפטי, כך שחברות שנמצאות בשלבי פירוק לא נכללו בדירוג.

דירוג היזמים מתייחס לשלושה פרמטרים:

  1. כמותי – כמות פרויקטים של כל יזם לפי שלבי התקדמות
  2. איכותי – על פי ותק החברה, סוג הפרויקטים שביצעה, והשלבים בהם נמצאים הפרויקטים
  3. חברתי – מד שביעות רצון המבוסס על חוות דעת מאומתות של דיירים

לדירוג המלא באתר CitySquare

*הדירוג נכון ליום 1.9.18


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר