הכירו את מרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן
הכירו את מרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן

המרכז להשתלות שיניים בניהולו של ד"ר דוד עטיה | מומחים בשיקום הפה ואסתטיקה דנטלית

פורסם בתאריך: 9.12.18 11:38

-->

בריאות היא לא צחוק, וכך גם בריאות השיניים והפה. כולנו זקוקים לטיפולו של רופא השיניים מספר פעמים בחיינו, וכמו שלגוף אין חלקי חילוף, כך גם אין תחליף לרופא שיניים איכותי, מסור, מקצועי ואמין. אחת מאותן מרפאות שעונות על הדרישות הללו, היא מרפאת השיניים 'המרכז להשתלות שיניים, שיקום הפה ואסטתיקה דנטלית בהנהלת דוקטור דוד עטיה'.

"המרפאה במקור הייתה ברחוב אחד העם וישבה שם כ-10 שנים. אחרי שגדלנו, עברנו למרפאה גדולה יותר, הקיימת כבר שנתיים במקום הנוכחי ברחוב מנוחה ונחלה 33 פינת יעקב ברחובות, כך שלמרפאה עצמה יש ניסיון של יותר מ-12 שנים". מספר ד"ר עטיה.

ד"ר דוד עטיה. צילום: ציון בלחסן

ד"ר דוד עטיה. צילום: ציון בלחסן

מה מיוחד אצלכם?

"אנחנו משתמשים בטכנולוגיה הכי מתקדמת שקיימת ובחומרים הכי חדישים בתחום. אני כל הזמן מתעדכן בכנסים, הרצאות ובכל החידושים שיש בשוק. אחד החידושים שהוספנו במרפאה כדי לקבל רמה מדוייקת בכתרים הוא הסורק האינטרא-אוראלי. מדובר במכשיר בעלות של 200 אלף שקלים, איתו אנחנו סורקים את הפה וכך מקבלים מפה מדויקת של הפה ויודעים לטפל בו ביעילות המירבית. אנחנו לא חוסכים על החומרים – אנחנו משתמשים בשתלים מטיטניום בהחברות המובילות בעולם עם תו איכות ותו תקן. בניגוד לאחרים, לנו יש אחריות בכתב על עבודות שתלים, כתרים וגשרים. בנוסף, יש לנו וותק רב ומומחים בדיוק למה שאנחנו עושים".

איזה מומחים למשל?

"אנחנו מעסיקים מומחה לכירורגיית שתלים, ואדם נוסף המומחה בטיפולי שורש. יש לנו גם שיננית ואנחנו מתעתדים להכניס גם בוטוקס וטיפול אסתטי למרפאה – יש לנו כבר חדר שמאובזר בכלים ובכל הציוד הדרוש כך שאנחנו כבר מוכנים לזה. אנחנו גם מציעים שיטה מתקדמת של יישור שיניים – השיטה השקופה שנמצאת מעל עשר שנים בתחום. בשיטה זו לא צריך יותר גשר ברזלים – יש לנו פלטות שקופות. לסיכום הנושא, כדאי לבוא אלינו בזכות המקצועיות, האמינות, השירות והאחריות. היחס שלנו הוא מסור. אנחנו מטפלים בלקוח באווירה ביתית מהרגע שהוא נכנס למרפאה, עד לביקורות עצמן וכמובן עד שהטיפול מסתיים ומוודאים שהכל עבר בשלום ולשביעות רצונו".

תחום רפואת השיניים טומן בתוכו לא מעט פחדים של מטופלים. מה ניתן לעשות בנידון?

"חשוב לנו מאד הנושא של טיפול ללא כאבים – אנחנו מאוד אמפטיים וסבלנים כי חשוב לנו שכל מטופל ירגיש בנוח שהוא מטופל אצלנו. יש לנו המון מקרים שאנשים מגיעים אלינו כשהם מתחננים להרדמה מלאה והיום הם מגיעים אלינו רגועים כי הרגענו אותם בזכות אווירה נעימה וחמימה. מאד חשוב לנו לטפל באנשים בסבלנות וללא כאב, ואנחנו רואים שזה משתלם כשמגיעים אלינו לקוחות מרחובות ומכל היישובים והערים הסובבים אותה".

מרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן

מרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן

האם הלקוחות שלכם מקפידים על טיפול קבוע?

"יש לנו המון לקוחות חוזרים ואנחנו שואפים להגדיל את המעגל הזה יותר ויותר. אנו גדלים בצורה מתמדת ותמיד רוצים לגעת בעוד לקוחות חדשים. האוכלוסיה ברחובות והסביבה הולכת וגדלה, ואנחנו רוצים גם לפנות לכל התושבים החדשים שמגיעים לפה".

מהו החזון שלך לעתיד?

"החזון שלי הוא שהמרפאה תהפוך למותג חזק וכל האנשים שישמעו על המרפאה יידעו שהטיפול שלנו הוא הכי מסור שיש. אנחנו שואפים לכך שכולם יידעו שאנחנו מקור לאמינות ואיכות ושכל מטופל יידע שאצלנו הוא יקבל הרבה יותר ממה שהוא מצפה. אנחנו שואפים להגיע לכך שכל הלקוחות שלנו יגיעו מפה לאוזן, כלומר שכל הלקוחות שלנו יהיו שגרירים טובים שלנו".

טיפ לסיום?

"התחזוקה של פה האדם דומה לתחזוקה של רכב. מומלץ להגיע לביקורת אחת לחצי שנה, גם אם אין בעיות והכל טוב – לא צריך לחכות שיהיה חור או בעיה בשן. אחת לחצי שנה, השיננית מתחזקת את הפה ובודקת אותו כמו שעושים לרכב טיפול עשרת אלפים, ואם אתם דואגים כך לרכב שלכם – אין שום סיבה שלא תדאגו גם לעצמכם".

קישור לאתר
072-3922144
קישור לדף הפייסבוק

המכשור המתקדם במרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן

המכשור המתקדם במרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן

המכשור המתקדם במרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן

המכשור המתקדם במרפאתו של ד"ר עטיה. צילום: ציון בלחסן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר