מחפשים אחר נוטריון ברחובות? הכירו את רונית אריאלי מלמד (מאגר Shutterstock)
מחפשים אחר נוטריון ברחובות? הכירו את רונית אריאלי מלמד (מאגר Shutterstock)

נוטריון ועורכת דין לגיל השלישי ברחובות: הכירו את רונית אריאלי מלמד

אם אתם מחפשים עורכת דין מוסמכת ברחובות העוסקת בייפוי כוח מתמשך וזכויות משפטיות לגיל השלישי כדאי שתכירו את עורכת הדין ונוטריון רונית אריאלי מלמד

פורסם בתאריך: 22.11.18 11:54

-->

ב-2017 אזרחי ישראל קבלו מתנה אדירה שיכולה לסייע לצלוח את האתגרים של הגיל השלישי: יפוי כח מתמשך. בייפוי כח מתמשך אדם יכול למנות אחרים שיפעלו עבורו ולתת להם הוראות כיצד לטפל בו וברכושו, במהלך חייו, כשכבר לא יוכל להחליט ולפעול עצמאית. כך אפשר לבחור מי יטפל בך וגם לתת הוראות כיצד לטפל בך. יפוי כח מתמשך מקל על מי שחותם ומסייע למנוע בעתיד סכסוכים משפחתיים בנושא הטיפול. החתימה על יפוי כח מתמשך אפשרית רק באמצעות עורך דין שהוסמך לכך.

עורכת דין ונוטריון, רונית אריאלי-מלמד, עוסקת במקצוע כבר 25 שנה, הוסמכה להחתים על יפוי כח מתמשך ואף בחרה להתמחות בזכויות משפטיות לגיל השלישי. "בעיני, יפוי כח מתמשך עולה בחשיבותו על צוואה", אומרת עו"ד אריאלי-מלמד, "שכן יפוי כח מתמשך ייכנס לתוקף במהלך חייו של הממנה, ואילו צוואה ייכנס לתוקף רק לאחר מותו של המצווה".
עו"ד אריאלי-מלמד מעניקה ללקוחותיה בגיל השלישי (אך לא רק) ייעוץ משפטי בתחומים שונים כגון עריכת צוואות, הסכמי עזבון, הסכמי דיור מוגן, סוגיות פנסיוניות, הסדרת זכויות סבים וכד'. "אני זוכה לעבוד עם אנשים שהם בשלב אחר בחיים, לרוב עדיין באיתנם אך מפאת גילם, הופכים לשקופים בפני גורמים שונים" מציינת עו"ד אריאלי-מלמד, "אני רואה בייצוג הגיל שלישי מעין שליחות. בנוסף, הלקוחות שלי הם הורים מתבגרים וסבים ודרכם אני חווה את החשיבות של התנהלות נכונה בגיל צעיר – בתחום המשפט, הכלכלה, המשפחה, החברה והבריאות – כדי להבטיח, עד כמה שניתן, רוגע בגיל השלישי".

בנוסף, עו"ד אריאלי-מלמד מוסמכת לעריכת דין במדינת ניו יורק והינה נוטריונית ותיקה, הנותנת שירות בשפות האנגלית, הצרפתית והספרדית.

בצמתים שונים במהלך החיים נדרשים לשירותיו של נוטריון. לרוב בשמחות – בתהליך הקבלה ללימודים בחו"ל, בחתונה, ברכישה/מכירה של נכס מקרקעין או במעבר לחו"ל. משרד המשפטים קובע תעריף אחיד ומחייב לשירותי נוטריון, כך ששיקולי עלות לא רלוונטיים בבחירות נוטריון. "למרות שעבודת הנוטריון נתפסת כשירות טכני, יש לעבודתינו משמעות רבה. טעויות של נוטריון גורמות לבזבוז זמן, כסף ומשאבים ולעתים אף לנזק בלתי הפיך, אם עקב טעות באישור הנוטריוני, הלקוח מחמיץ מועד להגיש מסמכים. לכן רצוי לבחור בנוטריון בעל ניסיון, אמין וקפדן".
לקוחותיה מעידים שעבודתה של רונית מקצועית, קפדנית ושירותה ניתן באופן מהיר וללא תקלות.

טלפון:052-8048042
077-3004676
כתובת: שפינוזה 37, רחובות
קישור למייל
קישור לאתר

משרד עורך דין ונוטריון רונית אריאלי מלמד

משרד עורך דין ונוטריון רונית אריאלי מלמד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר