סיום קורס תלת מימד
סיום קורס תלת מימד

הסתיים סמסטר ייחודי בנושא מדפסות תלת-מימד ברחובות

בתחילת השבוע התקיים ברחובות ערב הסיום של קורס ייחודי בנושא תלת- מימד, שבו השתתפו תלמידי אמי"ת בנות, היי טק היי על שם רון ארד וקרית החינוך מדעים

פורסם בתאריך: 6.2.18 07:53

-->

ביום ראשון נערך באשכול הפיס שבסמוך לתיכון קציר בחובות ערב הורים לציון סיומו של הקורס החדשני להפעלת מדפסות תלת-מימד. בוגרי הקורס הם 50 תלמידים משלושה תיכונים בעיר: קרית החינוך למדעים, היי טק היי על שם רון ארד ואמית בנות. רכזת הקורס הייחודי היא שרית זלצמן, שזכתה אשתקד בתחרות ה"מורה של המדינה" במסגרת תפקידה כרכזת מדעים, טכנולוגיה ומצוינות עירונית. הקורס מומן על ידי עמותת דנור לקידום החינוך (על שם שי דנור, טייס חיל האוויר שנהרג בתאונת מסוק). מנהל העמותה, טל ורד, נרתם לבקשתה לקדם את הנושא ושלושה מחזורי לימוד נפתחו בכל אחד מהתיכונים והועברו על ידי חברת XLN.

בוגרי קורס תלת מימד

בוגרי קורס תלת מימד

 

בחודשים האחרונים התלמידים למדו בקורס את הטכנולוגיה של הפעלת מדפסות תלת מימד, כיצד לעבוד עם התוכנה וכיצד לייצר ולתכנן מוצרים שימושיים. במהלך ערב הסיום התלמידים הציגו את התוצרים שתכננו ויצרו במדפסת תלת-מימד.

 

זוהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "הפרויקט הוא דוגמה למצוינות של מערכת החינוך בעיר רחובות ואנו נמשיך לפתח אותה במגוון דרכים. אני מודה לעמותת דנור על תרומתה הנכבדה לתלמידים" .

שרית זלצמן: "תחום מדפסות תלת מימד פותח בפני התלמידים עולם חדשני ומרתק, ומחזק אצלם את הזיקה לטכנולוגיה והנדסה. התלמידים גילו יצירתיות ויוזמה במהלך הקורס, והתגובות שקיבלנו חיוביות ביותר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר