השגרירים הצעירים מרחובות עם שגריר גיאורגיה בישראל
השגרירים הצעירים מרחובות עם שגריר גיאורגיה בישראל

תלמידי בית הספר למנהיגות ברחובות קיבלו הזמנה אישית להתארח אצל שגריר גיאורגיה במדינתו

עיריית רחובות בחרה לשלוח את משלחת השגרירים הצעירים של בית הספר למנהיגות בעירונוער לגיאורגיה. שגריר המדינה בישראל החליט להודות להם באופן אישי

פורסם בתאריך: 4.2.18 10:39

-->

שגריר גיאורגיה בישראל, פאאטה קלאנדזה, התרגש מביקורה הצפוי של משלחת שגרירים צעירים מעירונוער במדינתו, והזמין אותם לביקור בשגרירות בתל אביב. קלאנדזה אף הזמין באופן אישי את המשלחת להתארח אצלו בעת ביקורם הצפוי בגיאורגיה.

בבית הספר למנהיגות ברחובות מעל 300 תלמידים הלומדים כיצד לטפח את כישוריהם כדי לתפוס עמדות מפתח בעתיד. במסגרת קורס המנהיגות, בוחרת כל שנה עיריית רחובות יעד אחר בעולם שאליו מגיעים התלמידים. השנה הוחלט לשלוח את המשלחת לגיאורגיה כדי ללמוד מהי דיפלומטיה. חבריה ייפגשו במשך שישה ימים עם אנשי השגרירות, הקהילה היהודית ונציגי המוסדות היהודיים. החלטת העירייה ריגשה את השגריר בישראל, שהחליט כאמור לזמן אליו 30 תלמידים מקורס המנהיגות לביקור בשגרירות בתל אביב.

עו"ד מתן דיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים: "זו מנהיגות ודיפלומטיה בהתגלמותה. בית הספר למנהיגות נוער שפועל בעירונוער מצליח למצות ולממש את חזונו ופועל בכדי להעצים את בני הנוער של העיר. כאשר שגריר של מדינה מזמין את בני הנוער שלנו למעונו, וכתוצאה מכך גם להיות אורחים של כבוד במדינתו, זו גאווה לכל תושבי  העיר".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר