יניב מרקוביץ' (צילום: רון אוריאל)
יניב מרקוביץ' (צילום: רון אוריאל)

מערכת חדשה בהרשמה לצהרוני חוויות

רישום בעל ממשק משתמש ידידותי, שליחת מסרון וסבסוד העלות החודשית

פורסם בתאריך: 16.1.18 07:47

-->

ברשת חוויות יפתחו מחר (רביעי ה-17.1) את הרישום לצהרוני גני העירייה. להורים הופץ עלון מידע ובו הסבר מאת יו"ר דירקטוריון הרשת והמשנה לראש העיר, יניב מרקוביץ', ממלא מקום מנכ"ל הרשת צביקה מדהלה ומנהלת אגף הגיל הרך, אסנת לוי.

השנה לראשונה יתבצע הרישום און-ליין באמצעות מערכת חדשה בעלת ממשק משתמש ידידותי,  דרך אתר האינטרנט של רשת חוויות. לאחר ביצוע הרישום המקוון, יקבלו ההורים אישור על קליטת הנתונים בדוא"ל ובפרק זמן של שבועיים יישלח סמס המאשר באופן סופי את ההרשמה והתשלום.

עוד לראשונה השנה, יתבקשו ההורים לבחור גן עירייה בהתאם לצורך שלהם ביום לימודים ארוך או קצר, במטרה לשמור על הרצף החינוכי. השיבוץ לצהרון יעשה בהתאם לשיבוץ שיקבע לגן העירייה. השיבוץ הסופי צפוי להימסר במהלך חופשת הקיץ.

"רשת חוויות מתמחה בהפעלת צהרונים לילדי הגנים העירוניים ומפתחת תכניות חינוכיות ופדגוגיות ייחודיות, על מנת לתת מענה מיטבי ופרטני לילדי העיר ולהכשיר את הצוותים. הצהרונים נמצאים בליווי ובפיקוח של אגף הגיל הרך ברשת חוויות ושל משרד הכלכלה. אנו מודים לצוותים המקצועיים והמיומנים ועומדים לרשותכם בכל שאלה ובקשה. כמו כן, בוצעו החזרים כספיים בסך של כמיליון וחצי שקל, בגין סבסוד הצהרונים לכ-700 משפחות. גם השנה משרד הכלכלה (התמ"ת) אישר את צהרוני הרשת לקבלת סבסוד, זאת לאחר שעמדנו בכל הדרישות הקפדניות לרווחת הילדים. בהתאם, משפחות הזכאיות לכך יזכו לסבסוד בעבור ההשתתפות בצהרוני הגנים של חוויות".

ניתן להירשם באתר האינטרנט של רשת חוויות www.havayot.org.il או בעמדות הרישום שיוצבו בעיריית רחובות בתקופת הרישום לגנים, בין התאריכים 17.1-6.2/2018. למשלמים בהמחאות, יש לבצע רישום מקוון דרך אתר רשת חוויות ולהגיע בפרק זמן של 5 ימי עסקים למשרדי אגף הגיל הרך להסדרת התשלום. בנוסף, בתם ביצוע רישום לגן באמצעות אתר עיריית רחובות ניתן יהיה ללחוץ על הקישור לרישום לצהרון ולעבור להשלמת התהליך באתר רשת חוויות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאגף הגיל הרך, רחוב החבורה 20 רחובות. קבלת קהל: בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00. דוא"ל [email protected], טלפון: 086616371.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר