גן ילדים (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

כ-11 אלף ילדי רחובות צפויים להירשם לגני ילדים לשנה"ל תשע"ט

בשונה משנים קודמות יתבקשו ההורים לסמן בתחילת הרישום האם הם מבקשים גן עם צהרון או גן ללא צהרון, ובהתאם לכך תוצגנה האפשרויות המתאימות לגנים לפי אזור המגורים

פורסם בתאריך: 1.1.18 12:36

-->

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, נערכה לקראת פתיחת ההרשמה לגני הילדים בעיר לשנת הלימודים תשע"ט. הרישום לגני ילדים (בין הגילאים 3-6) ייערך באמצעות האתר העירוני www.rehovot.muni.il החל מיום רביעי ה-17.1.18 ועד ליום שלישי ה-6.2.18.

השנה, בשונה משנים קודמות, יתבקשו ההורים לסמן בתחילת הרישום האם הם מבקשים גן עם צהרון או גן ללא צהרון, ובהתאם לכך תוצגנה האפשרויות המתאימות לגנים לפי אזור המגורים. ההרשמה לצהרוני רשת "חוויות" תתקיים בנפרד, החל מה-17 בינואר, באמצעות טופס מקוון באתר הרשת אליו יופנו הנרשמים מאתר העירייה.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו שמחים לקלוט את ילדי רחובות במערכת החינוך העירונית, אשר נחשבת לאחת הטובות בישראל. השנה שילבנו בבחירת הגנים את נושא הצהרונים באופן שישמור על רצף חינוכי ויאפשר התאמה מראש בין גן לצהרון רצוי".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "בהתאם לניסיונן המוצלח של רשויות מקומיות אחרות, השנה יישמנו את האפשרות לבחירת גן בהתאם לבחירת צהרון. זאת על מנת לשמור על הרצף החינוכי של גן וצהרון ושהיה יחד של הילדים, וכן  על למנוע מההורים טרחה מיותרת ועוגמת נפש הכרוכה באי התאמה בין גן לצהרון רצוי. עשרות מוסדות חינוך וגני ילדים חדשים נבנו בשנים האחרונות והשנה נפתחו כיתות גן נוספות, על מנת להעניק מענה לכלל הנרשמים".

 

המשנה לראש העיר ויו"ר רשת חוויות, יניב מרקוביץ': "לראשונה יערך הרישום לצהרונים דרך מערכת חדשה וידידותית וממשק נוח למשתמש, באמצעות טופס הרשמה מקוון. לאחר הזנת כל הפרטים, ההורה יקבל אישור שפרטיו נקלטו במערכת ולאחר בחינת הפרטים האישיים, יקבל ההורה הודעה למייל שהרישום בוצע בהצלחה. השיבוץ לצהרון יתבצע בהתאם להחלטה הסופית של העירייה אודות הרישום לגן. ניתן לבצע רישום לצהרונים גם בהגעה פיזית לאגף הגיל הרך של רשת חוויות, ברחוב החבורה 20".

מנהלת המחלקה לגני ילדים, מזל דהן: " התהליך החינוכי במערכת החינוך הוא ממושך ומתמקד בפיתוח אישיותו הייחודית של כל ילד מרגע היכנסו למסגרת הגן, ובמתן מענה לצרכיו ההתפתחותיים ולמיצוי יכולותיו. אנו דואגים לכך שסביבת הגן תהיה עשירה ומגוונת בגירויים המתאימים".

הורים המבקשים סיוע בביצוע הרישום באמצעות האינטרנט, יוכלו להגיע למרכז הרישום בעירייה, רחוב ביל"ו 2, קומה 2, בשעות קבלת קהל, בימים א'-ה', בין השעות 8:00-12:00 וביום ג' גם בין השעות 16:00-18:00. אין קדימות או עדיפות לביצוע הרישום בעירייה, ההגעה למרכז הרישום היא למטרת מתן סיוע בלבד.

לפרטים ניתן לפנות למחלקה לגיל הרך בטל': 9392431, 9392657/8/9

לפרטים על רישום לצהרוני רשת חוויות ניתן לפנות בטל' 6616371.

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר