ספריית פיגמ'ות
ספריית פיגמ'ות

חדש במעונות רשת חוויות: "ספריית פיג'מות"

הפרויקט נועד להנחיל לילדים אהבה לקריאה ולספרים, פיתוח שפה והעשרת אוצר מילים

פורסם בתאריך: 27.11.17 12:25

-->

מעונות רשת חוויות פתחו השבוע את פרויקט "ספריית פיג'מות" באירוע חגיגי בהשתתפות ההורים והילדים. מדובר בפרויקט ייחודי מיסודה של קרן "גרינספון", הפועלת בשיתוף עם משרד החינוך. התכנית שואפת להנחיל לילדים אהבה לקריאה ולספרים, פיתוח שפה, העשרת אוצר מילים, חשיפה לספר והעשרת הספרייה הביתית בספרים איכותיים המאושרים על ידי משרד החינוך.

יניב מרקוביץ', המשנה לראש העיר ויו"ר הרשת: "הורי הילדים הגיעו השבוע למעון ועודכנו על התוכנית ומטרותיה, ואף חוו שעת סיפור משותפת ופעילות חווייתית במטרה לחזק את הקשר ולהעצים את חשיבותה של הקריאה במסגרת החינוכית ובבית".

ספריית פיג'מות היא חלק מתוכנית חינוכית אשר משולבת בקרב ילדי כיתת הבוגרים במעונות רשת חוויות. הילדים יקבלו מידי חודש ספר מתנה, במהדורה מיוחדת של "ספריית פיג'מות". צוות המעון יקריא את הספר, ישוחח עליו דרך המחזה, מפגש, משחק ועוד, ובמקביל ההורים בבית יקראו עם הילד את הספר, ילמדו יחד מושגים, יפתחו שפה, וייהנו מפעילות חינוכית משותפת.

אירוע פתיחת ספריית פיגמ'ות

אירוע פתיחת ספריית פיגמ'ות

אסנת לוי, מנהלת אגף הגיל הרך: "אגף הגיל הרך רואה לנגד עיניו פיתוח מסגרות חינוכיות אשר מאפשרות לילדים צמיחה, התפתחות ומימוש הפוטנציאל. אנו רואים במעונות רשת חוויות מרכז חינוכי התפתחותי, בו הילד זוכה למסגרת חינוכית עשירה המותאמת לשלבי התפתחותו. לאור זאת אנו מפתחים ומפעילים תכניות חינוכיות ייחודיות במעונות הרשת. "ספריית פיג'מות" הינה חלק מכלל הפעילויות המעשירות במעון וחלק מהתוכנית החינוכית. ההורים הם שותפים ראשונים וטבעיים להצלחת הפעילות ואני מודה להם ולצוותים על העשייה המוצלחת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר