עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

בואו להשפיע על זהות מצטייני החינוך בגנים ובבתי הספר ברחובות לשנת תשע"ח

הציבור מוזמן להמליץ על מנהלים, גננות, מחנכים, עובדי עירייה במערכת החינוך, צוותים ומדריכים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, שתרמו רבות לקידום החינוך בעיר רחובות

פורסם בתאריך: 15.11.17 14:38

-->

עיריית רחובות תעניק אותות הערכה לעובדי מערכת החינוך שתרמו והשפיעו על ילדי העיר, הביאו אותם למצוינות ולהישגים משמעותיים, גרמו להם להעז ופיתחו בהם סקרנות: מעובדי הבית, דרך סייעות, מורות וכלה בצוות הניהולי. אתם תוכלו להמליץ על המועמד שלכם, שאולי יעמוד על הבמה בטקס שייערך ב-16 בינואר 2018.

עבודה בתחום החינוך נחשבת למתגמלת ומעשירה, ועיריית רחובות מבקשת לתת פרסים למצטייני החינוך בעיר לשנת תשע"ח. לפיכך, נקרא הציבור להמליץ על מי שמועמד בעיניו לפרס ולהגיש את הטפסים למזכירות אגף החינוך. ב-16.1.2018 ייערך הטקס שבו יוענקו האותות למומלצים שיעמדו בקריטריונים שנקבעו. הפרס מיועד הן לעובדים בגנים והן לעובדים בבתי הספר.

ברחובות, "עיר המדע והתרבות", שמו דגש על חינוך שיש בו פיתוח הסקרנות, התעוזה, היזמות (בדגש על מדע וטכנולוגיה) ולקיחת אחריות על כל ילד וילדה במערכת. עובדי החינוך ברחובות הם כאלה שבעבודה מסורה ידעו לעצב ולהשפיע, והוסיפו ערך מוסף רב למקצועיותו ולקידומו של החינוך בעיר.

העבודה המקצועית שלהם לא נעלמה מעיני איש, וכעת הגיע הזמן להודות להם – והציבור הוא זה שיקבע את המועמדים. הנכם מוזמנים להמליץ על מנהלים, גננות, מחנכים, עובדי עירייה במערכת החינוך, צוותים ומדריכים בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, שתרמו רבות לקידום החינוך בעיר רחובות.

הקריטריונים לבחירה נמצאים באתר של עיריית רחובות, ועל פיהם יש לנמק מדוע האיש שאתם חפצים ביקרו מתאים לקבל אות הערכה. רצוי כי המועמד שלכם יקבל המלצה מאדם נוסף מלבדכם. את ההמלצות יש למלא בארבעה עותקים על גבי הטפסים שבאתר העירוני ולהגישם במעטפה אחת סגורה למזכירות אגף החינוך.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר